1. Головна
  2. Оперативна інформація

Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 08 квітня по 10 травня 2014 року

    З цього питання присутніх поінформувала директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як.

    Вона зауважила, що з 08 квітня по 10 травня на адресу міської ради надійшло 1415 - телефонних звернень (з них 453 звернення інформаційно-консультативного характеру), в середньому 44 звернення за добу.

    У зв’язку з Великодніми та травневими святами частина телефонних звернень стосувалася прибирання прибудинкових територій та вивезення побутових відходів. Відповідно за цей період 45 звернень було скеровано на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» (вул. 8 Березня, 6; Огієнка, 20; Дубнівська, 14; 81; Кравчука, 17; Заводська, 22). Звернення оперативно вирішені. На контролі залишається прохання відремонтувати сміттєвий контейнер біля будинку Арцеулова, 3.

    Мешканці вул. Новочерчицька, біля ЗОШ №13, неодноразово звертаються з проханням встановити контейнери для сміття. Жителі будинку Г.-Артемовського, 16 незадоволені розташуванням під вікнами двох контейнерів для збору сміття та просять їх перемістити, вони нарікають, що спеціальна площадка не облаштована,  територія постійно засмічена.

    Найбільша кількість 287 скарг (20 %) від загальної чисельності звернень стосувалися діяльності житлово-комунальної сфери міста.

78 звернень було адресовано департаменту житлово-комунального господарства.

    Зокрема, на контролі залишаються звернення щодо проведення асфальтування доріг, тротуарів та прибудинкових територій (Володимирська, 107; Вільямса, 5; Шота Руставелі, 9; Соборності, 13;  19; Волі, 66).

    Лучани скаржились на неналежне прибирання вулиць та прилеглих територій (Мазепи, 4; Травнева, 2а; Грушевського, 2/на кільці біля кінотеатру/; Дубнівська, 14; Конякіна ріг Кравчука/ТЦ «Сільпо»).

    63 звернення стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». У зв’язку зі зношеністю системи водопостачання виникло 10 поривів водопроводів. Всі роботи було виконано працівниками підприємства.

    207 звернень із загальної чисельності стосувалися діяльності ДКП «Луцьктепло», із них 145 скарг на відсутність гарячої води та недостатню  температуру її подачі. Телефонували жителі з будинків на вул.Ветеранів, 1/9; 65; Відродження, 39/89; Кравчука; 4/103; Гордіюк, 20а/84; 90; Загородня, 2; Кравчука, 10.  18 повідомлень було викликано відсутністю гарячої води через зупинки бойлерних на вулицях: Гнідавська, 63; Січова, 3; Конякіна, 37; Вавілова, 6; Будівельників, 11; Стрілецька, 2. Працівниками ДКП «Луцьктепло» було проведено заміну труб на тепломережах до будинків: № 7, 9, 11, що на вулиці Писаревського; Січовій, 5; Соборності, 22.

    На контролі перебувають звернення мешканців щодо понижених параметрів гарячої води в будинку на вул.Наливайка, 14а/47 (немає зворотньої подачі), причину встановлюють комісійно з ЖКП-11.

    За звітний період 9 відсотків звернень (або 130 телефонних дзвінків) було викликано перебоями в електропостачанні житлових будинків та квартир, зумовлених як плановими відключеннями, так і аварійними. Всі звернення було скеровано на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго».

   Стосовно зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 31 повідомлення, а саме телефонували жителі будинків, що на вулицях: Зацепи, 3; Градний Узвіз, 15-17; Бічна, 8;  Арцеулова, 3. Всі питання залишаються на контролі. Перебуває на контролі й скарга про непрацюючий світлофор на перехресті вул. Шопена –Волі.

    37 звернень надійшло через зупинки ліфтів в житлових будинках (Сухомлинського, 4/2під.; Дружби Народів, 15/1під.; Метельницького, 4/1під.; Соборності, 12/1під.).  На сьогодні всі ліфти –  в роботі.

     Щодо безпритульних собак – за звітний період надійшло 26 скарг від жителів з вул. Ветеранів, 10; Наливайка, 10б; Соборності, 16; Янки Купала, 15; Бенделіані, 7; Кравчука, 5; Захарова, 9. Звернення періодично повторюються та залишаються на контролі.

    33 звернення стосувались руху міського пасажирського транспорту та маршрутних таксі. Пасажири нарікали на великий інтервал руху маршрутних автобусів, тролейбусів, відсутність рейсів; некоректність в поведінці водіїв на зауваження. Звернення передано на реагування в управління транспорту та зв’язку.

     Міський голова Микола Романюк звернув увагу на питання збирання та вивезення побутових відходів. За його словами, мешканці вулиці Новочерчецької просять встановити там контейнери, однак, цього зробити не можна, бо ця земля належить Маяківській сільській раді. Микола Романюк зауважив, що нині триває узгодження меж міста та ведуться перемовини з цією сільською радою. За його словами, може вийти така ситуація, що частина вулиці Новочерчецької буде належати місту, а інша до сільської ради.

    Також міський голова наголосив на активізації роз’яснювальної роботи серед лучан щодо придбання ними контейнерів для збору побутових відходів. Це буде зручно для людей, - переконаний він.

     Звернувся міський голова й до керівників ДКП «Луцьктепло» та КП «Луцькводоканал», аби вони оперативно проводили благоустрій територій, на яких відбувалися аварійно-ремонтні роботи.

 

    Відділ інформаційної роботи міської ради

    (777904, 777946, 724727, 720665)