Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 25 листопада до 8 грудня 2013 року
З цього питання учасників оперативної наради поінформувала директор Центру надання адміністративних послугу місті Луцьку Лариса Карп'як.
За її словами, за звітний період в групу оперативного реагування «15-80» департаменту ЦНАП надійшло 808 звернень, з яких 148 - з проханням надати консультацію чи інформацію щодо адміністративних послуг.
Лариса Карпяк відзначила зменшення за зазначений період кількості звернень, що стосувались діяльності департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП міста - 224. Не дивлячись на погодні умови, переважна більшість повідомлень надійшли з проханням провести ремонтні роботи дорожнього покриття вулиць та прибудинкових територій, також щодо неналежного надання комунальних послуг.
Крім того, на виконанні в департаменті ЖКГ Луцької міської ради залишаються звернення щодо: проведення обстеження електропостачання в будинку на вул. Шопена, 15/40, напруга нижче норми (ЖКП-3); ремонту фасаду будинку на вул. Січовій, 2 (ЖКП-7) відшаровується плитка; відновлення опалення в ванних кімнатах квартир № 38; 40 будинку на вул. Наливайка, 8а (ЖКП-11); налагодження параметрів опалення та гарячої води в будинках на вул. Гордіюк, 41, Кравчука, 22, 32 (ЖЕК-8 ЖБК); ліквідації причини підмішування гарячого водопостачання з обох кранів в кв. № 125 будинку на просп. Соборності,16 («М.Ж.К.» ЛТД).
118 звернень із загальної чисельності були викликані через неналежне тепло- та водопостачання житлових будинків та квартир (ДКП «Луцьктепло» та ЖКП). Зокрема, 70 - щодо неналежного опалення по окремих стояках. На контролі лишаються звернення мешканців з будинків на вул: Львівській, 63а/8 (перепланування по стояку); Конякіна, 33/59 (направлено акт на комісію); просп. Соборності, 9/39 (порив системи). 20 скарг надійшло через відсутність та занижені параметри подачі гарячої води (вул. Конякіна, 23/28; Кравчука, 12/30; просп. Молоді, 12/64; Київський майдан, 13/18).
Варто зазначити, що з настанням осінньо-зимового періоду та під час негоди кількість аварійних відключень електроенергії збільшується, подекуди по декілька раз на добу, внаслідок чого мешканці міста все частіше скаржаться на неякісне надання послуг ПАТ «Волиньобленерго». Так, за звітний період надійшло 138 звернень щодо неналежного електропостачання житлових будинків та споруд, викликаних, як плановими ремонтними роботами, так і аварійними ситуаціями.
За звітний період на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 22 повідомлення про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та засмічення біля контейнерів після їх забирання, а саме: телефонували жителі будинків з вул. Кравчука, 9; Шевченка, 3; 37а; Мазепи, 26; Гущанській, 51, Пушкіна, 9, всі звернення виконано.
20 звернень стосувались руху пасажирського транспорту, нарікали лучани на відсутність рейсів маршрутних автобусів, порушення водіями правил дорожнього руху та відмову зупинятися в зв’язку з їх переповненістю (скарги надійшли на маршрути (№ 9а; 14; 18; 19; 23; 25; 32; 47), звернення передано для реагування в управління транспорту та зв’язку. За інформацією управління транспорту та зв’язку з них 2 звернення не підтвердились, 11 скарг не стосуються графіку руху маршрутних таксі. 4 скарги не можливо перевірити через дії Луцького підприємства електротранспорту щодо невиконання умов договорів на перевезення щодо моніторингу.
17 звернень із загальної чисельності стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». На звернення забезпечено оперативне реагування. Зокрема, спеціалістами підприємства було проведено заміну водопроводу на просп. Відродження кут Кривоноса та Конякіна, 33, прочищено затори на зовнішніх каналізаційних мережах на вул. Липинського, 1; Перемоги, 26 та Львівській, 63.
Також Лариса Карпяк зазначила, що нині лучани можуть повідомляти про різні проблеми не тільки за телефоном групи оперативного реагування «15-80», але й залишати свої повідомлення на сайті Луцької міської ради у рубриці «Відкрите місто».
Перший заступник міського голови Святослав Кравчук подякував керівнику КП «Луцькспецкомунтранс» Валерію Кузьмичу за роботу. За його словами, це підприємство оперативно реагує на усі скарги лучан. Він зауважив, що на цьому комунальному підприємстві також багато проблем, однак його керівник знаходить шляхи, аби нормально працювати.
Також Святослав Кравчук закликав керівників усіх підприємств активніше працювати над вирішенням проблем лучан, з якими ті звертаються до міської влади.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)