1. Головна
  2. Оперативна інформація

Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 26 травня до 5 червня цього року

    З цього питання під час оперативної наради інформувала директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як.

    За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 538 телефонних звернень, з них 152 - звернення інформаційно-консультативного характеру.

    Найбільша частина звернень за цей період – 132 - стосувалася діяльності департаменту житлово-комунального  господарства та  ЖКП міста.  З них: 6 звернень щодо ремонту прибудинкових територій, телефонували мешканці будинків з вул.: Ветеранів, 19; Гнідавської, 63; 8 Березня, 33, В. Інтернаціоналістів, 4; просп. Соборності, 14, 32; Волі, 8а; Степова кут Володимирська.

    Мешканці міста повідомили про зруйновані бордюри на вул. Б.Хмельницького, 15,  неприбрані зупинки громадського транспорту на просп. Волі, вул. Винниченка, Глушець та звалище сміття на вул. Ковельській, 6а - кут Романюка. Також мешканці району ЛПЗ просять встановити лежачий поліцейський або знак обмеження руху на вул. Грабовського - кут Потебні.

    Жителі будинку на вул. Липинського, 1 вкотре просять влаштувати проїзд до будинків № 3, 5 з іншого боку (зараз заїзд здійснюється через двір, поряд дитячий майданчик).

    До КП «Луцькводоканал» передано на виконання 19 звернень. За зазначений період працівники підприємства ліквідували 3 пориви на мережах холодного водопостачання на вул.: Дубнівській, 22, Мамсурова - кут Ранкова, Степова, 62. Щодо усунення заторів на зовнішніх каналізаційних мережах надійшло 5 звернень.

    18 звернень було передано на виконання в ДКП «Луцьктепло». Зокрема, 9 звернень було викликано зупинками бойлерних за адресами: вул. Гордіюк, 43, Кравчука, 3, Загородньої, 1, Писаревського, 4, 22, Конякіна, 7, просп. Молоді, 13, Соборності, 40.

    Значно збільшилось скарг від мешканців міста на перебої в електропостачанні житлових будинків та квартир. За звітний період 80 звернень скеровано на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго». Така кількість звернень була зумовлена аварійним вимкненням лінії 10 кВт 27 травня, внаслідок чого без електроенергії залишились мешканці будинків району ЛПЗ. Стосовно проблеми електропостачання також телефонували мешканці будинків з вул.: Городецької, 42, Ковпака, 15, Гнідавської, 9, 40, Черняховського, 1, Туполева, 20, Привокзальної, 9.

    Щодо відновлення зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 10 повідомлень. Зокрема звернення надійшли від мешканців будинків просп. Молоді, 5б, вул. Д.Галицького, Гнідавської, 63б, 65, М. Вовчка, 6 (ДНЗ № 21).                             

    За звітний період 12 повідомлень було скеровано до надавача послуг ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». Звернення надходили щодо відкачування дощових вод на вул. Малоомелянівській, 72 та прочищення забитих зливових каналізацій на просп. Молоді, 3б, вул. Загородньої, 8, Балакірєва, 17.

    Актуальним залишається питання безпритульних собак. Надійшло 8 звернень (вул. Кравчука, 38, Кічкарівська, 59, Огієнка, 1, б-р. Дружби Народів, 4).

     29 звернень стосувались руху пасажирського транспорту, скаржились на тролейбусні маршрути № 5 та автобусні маршрути № 1; 3; 9; 9a; 10; 12; 17a; 22; 25; 28; 29; 30 -  звернення передані на реагування в  управління транспорту та  зв’язку. Мешканці будинку на вул. Конякіна, 12а просять заборонити відстій маршрутних таксі біля будинку.

    За інформацією управління транспорту та зв’язку 3 скарги – не підтверджені, на 8 скарг повідомлено перевізників для усунення порушень, зазначених у повідомленнях. 5 скарг взято до відома. 12 повідомлень не стосувалися порушення графіку руху.

    Надходять скарги мешканців міста на роботу бару «Грабінські» (гучне звучання музики в нічний час), «Роуз кафе» (гучна музика, просп. Волі, 11/12), магазину «Вишенька», вул. Гордіюк, 29, «Славутич», вул. В. Інтернаціоналістів, 4  - постійні бійки та шум. Після 22 години лунала музика на літній терасі кафе «Кава-клуб» (вул. Кривий Вал, 24а). Всі звернення передані на реагування в управління розвитку підприємництва та реклами.

    Заступник міського голови Тарас Яковлев  звернувся  до начальника управління транспорту та зв’язку Анатолія Миронюка з проханням розібратися зі збільшенням скарг на  роботу маршрутних таксі.

    На прибиранні міста, косінні трави, освітленні, забороні продажу алкоголю після 22.00 год. та інших проблемних питаннях зупинився перший заступник міського голови Святослав Кравчук. Зокрема, він дав доручення керівникам управлінь та начальникам ЖЕКів усунути всі проблеми, які піднімали у своїх телефонних скаргах жителі міста, або ж встановити терміни на скарги, які оперативно виконати неможливо.

    Акцентував увагу керівників «Луцьктепло» та «Луцькводоканал» на тому, що у місті з’являються відкриті колодязі, а це – серйозна проблема. Адже зараз канікули і на вулицях багато дітей. Тож необхідно, щоб майстри підприємств обходили  території і виявляли, де немає люків.

    Щодо зовнішнього освітлення, Святослав Кравчук зазначив, що дуже багато вулиць у місті не освітлюється через те, що відповідальні працівники вчасно не міняють лампи.

    Ще одна тема, якої торкнувся перший заступник міського голови, це собаки на вулицях. Він звернувся до керівника комунального підприємства «Ласка» -  посилити роботу з безпритульними тваринами.

 

    Відділ інформаційної роботи міської ради

     (777904, 777946, 724727, 720665)