Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 27 жовтня по 9 листопада цього року
З цього питання під час оперативної наради інформувала директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як.
За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 1510 телефонних звернень (з яких 184 звернення інформаційно-довідкового характеру).
Загалом, 881 звернення із загальної чисельності стосувалося житлово-комунальної сфери нашого міста.
Мешканці міста, які проживають на просп. Соборності, звернулись з проханням встановити криту зупинку біля Північного ринку, з аналогічним проханням звернулись жителі вул. Рівненської, 123 та вул. Львівської (кінцева зупинка тролейбусів). Батьки та вихованці обласної дитячо-юнацької спортивної школи просили встановити обмежувач швидкості «лежачий поліцейський» на вул. Шевченка, навпроти спортшколи.
За звітний період адресовано житлово-комунальним підприємствам міста звернень:
- ЖКП - 2 (60 звернень);
- ЖКП - 3 (101 звернення);
- ЖКП - 7 (139 звернень);
- ЖЕК - 8 ЖБК (108 звернень);
- ЖКП - 11(84 звернення);
- ТзОВ «М.Ж.К.» (375 звернень).
За словами Лариси Карп’як, 4 повідомлення надійшло стосовно проведення ремонту та асфальтування проваль на дорогах та прибудинкових територіях. Звернення надходили від мешканців будинків з вул.: Липинського, 15; С.Бандери, 10 – 12; Рівненської, 44 (шляхопровід); Коперника, 66; просп. Волі, 7 – 9.
562 звернення із загальної чисельності стосувалися роботи ДКП «Луцьктепло», із них - 450 скарг на відключення гарячої води та занижені температурні параметри у дні подачі гарячого водопостачання.
Найбільша кількість скарг надходила від мешканців будинків, що на вулицях: Кравчука, Конякіна, Молоді, Гордіюк, Відродження, Захарова, Соборності. 202 скарги надійшло на відсутність опалення в будинках та окремих стояках.
85 звернень було викликано перебоями в електропостачанні житлових будинків та квартир, зумовлених як плановими, так і аварійними відключеннями, та були скеровані на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго». На даний час електропостачання відновлено.
Стосовно зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 32 звернення (вул. Семиренка; Старицького; Стефаника; Дружби Народів, 15; Потебні, 58; Ставки, 10; Клима Савура, 80; Миру, 36; Кленова, 9; Дружби Народів, 15; Конякіна, 14а). Загалом, на контролі лишається 22 звернення.
12 дзвінків стосувались діяльності КП «Луцькводоканал», які були викликані поривами водопровідної мережі – 2 повідомлення, що надійшли від мешканців будинків на вул.: Володимирській, 95 – 97; Словацького, 12.
Через затори на мережах зовнішньої каналізації надійшло 3 дзвінки, телефонували мешканці будинків на вул.: Писаревського, 4; Лесі Українки 35; 37. Всі звернення виконані.
За звітний період на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 21 повідомлення.
7 телефонних звернень надійшло через зупинки ліфтів в житлових будинках на просп.: Молоді, 19а/ 2під.; Київський майдан, 13/31; Соборності, 10/4 під. - звернення виконані.
6 телефонних дзвінків надійшло стосовно вирішення проблеми з безпритульними собаками (вул. Ветеранів, 17- 19; Караїмська, 20; Рівненська, 2) - всі звернення на контролі.
17 звернень стосувались руху міського пасажирського транспорту та маршрутних таксі. Скарги надійшли на маршрути за №№ 1; 2;6; 8; 10; 12; 15; 17; 18; 19; 26а. За інформацією управління транспорту та зв'язку - 8 звернень стосувались етики обслуговування населення, 4 скарги на роботу тролейбусів, 4 скарги, спричинені невиконанням графіку руху автобусних маршрутів - № 9а, 18, 32.
Доповідачка повідомила, що за звітний період через систему "Відкрите місто" надійшло 21 повідомлення. Найбільше адресовано звернень департаменту житлово-комунального господарства, КП «Луцьке електротехнічне підприємство — Луцьксвітло».
Підсумовуючи сказане, міський голова Микола Романюк акцентував на важливості роботи з мешканцями. Тоді й буде менше незначних звернень, на зразок незаскленого вікна на сходинковій клітці.
Микола Романюк звернувся до директора ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс», керівників муніципальної дружини та дільничих міліціонерів відповідальніше ставитися до своїх обов’язків, навести лад зі сміттям на вулицях міста. Міський голова акцентував на не ефективному використанні транспорту підприємством «Луцькспецкомунтранс», яке на сміттєзвалище в Брище возить навіть гілля, яке можна подрібнити. “А саме ефективне використання коштів дасть можливість покращити матеріальне становище підприємства, підвищити заробітну плату працівникам”, сказав він. За його словами, керівники усіх підприємств і відомств мають бути відповідальними за благоустрій біля своїх установ.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)