Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 8 серпня до 7 вересня 2014 року
З цього питання доповіла директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як.
За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 1381 - телефонне звернення. 169 звернень із загальної чисельності стосувалися діяльності житлово-комунальної сфери нашого міста.
Залишаються на контролі звернення лучан щодо проведення асфальтування доріг, тротуарів та прибудинкових територій за адресами: вул. Глушець, 61; Потебні, 46; Станіславського, 50-52; Гордіюк, 8; 8 Березня, 33; Перемоги, 5; Соборності, 5-7; Чорновола, 26 зі сторони річки Сапалаївки.
Лариса Карп’як акцентувала увагу на проблему щодо відновлення пішохідних переходів на вул. Ковельській, 153; Саперів, 8 та на розі вулиць В.-Інтернаціоналістів, Кравчука, 18.
За словами доповідачки, мешканці вул. Даргомижського, 10 просять заборонити рух вантажних автомобілів на будівництво (вулиця вузька, немає змоги розминутися, розбивається асфальтне покриття та тротуар).
Як і в попередніх інформаціях, знову за звітний період збільшилась кількість звернень, що були викликані перебоями в електропостачанні житлових будинків та квартир, зумовлених як плановими відключеннями, так і аварійними. Всі звернення (148) було скеровано на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго».
112 звернень із загальної чисельності стосувалися діяльності ДКП «Луцьктепло», із них 73 скарги на відсутність гарячої води через зупинки бойлерних на вулицях: Гордіюк, 10 та Конякіна, 4, внаслідок витоку на тепломережі біля розважального комплексу «Адреналін – Сіті».
85 звернень стосувались діяльності КП «Луцькводоканал».
Також Лариса Карп’як зазначила, що стосовно зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло всього 11 повідомлень.
39 звернень стосувались руху міського пасажирського транспорту та маршрутних таксі. Пасажири найбільше нарікають на нетактовну поведінку водіїв, відсутність рейсів та недотриманням графіків руху (скарги надійшли на маршрути № 1; 2; 4; 7; 9; 9а; 12; 18; 25; 26а; 30; 47). Звернення передано на реагування в управління транспорту та зв’язку.
На роботу закладів торгівлі та відпочинку надійшло 16 скарг. Нарікають лучани на гучне звучання музики у вечірній час в закладах громадського харчування.
Неодноразово звертаються жителі будинку, що на вулиці Гончара, 3а з проханням демонтувати підйомний кран, який встановлений на «замороженому» будівництві та несе загрозу життю громадян.
Окрім звернень, від лучан надійшла також і подяка міському голові Миколі Романюку за відкриття тролейбусного маршруту № 15 та ремонт вулиці Чернишевського.
Додатково Лариса Карпя’к проінформувати про роботу служб із системою «Відкрите місто» за період з 25 серпня по 7 вересня.
Міський голова Микола Романюк доручив директору департаменту ЖКГ Івану Кубіцькому ще раз перевірити пішохідні переходи біля навчальних закладів. При потребі привести їх у належний стан.
Муніципальній дружині доручив налагодити контакти з сільськими радами Луцького та Ківерцівського районів щодо недопущення спалювання листя та сухого зілля, яке призводить до задимлення околиць міста.
Міський голова також звернувся до КП “Луцьксвітло” з дорученням забезпечити належне освітлення дворів шкіл та дошкільних навчальних закладів, прибудинкових територій. “Зробіть максимум для того, щоб у місті не було темних дворів”, сказав міський голова.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)