Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 23 вересня по 11 жовтня 2014 року
З цього питання під час оперативної наради доповідав заступник начальника відділу звернень громадян департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Сергій Назарук.
За його словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 1079 - телефонних звернень (з яких 265 звернень інформаційно-довідкового характеру).
211 звернень із загальної кількості стосувалися питань житлово-комунальної сфери нашого міста.
6 повідомлень надійшло стосовно питань проведення ремонту та асфальтування проваль на дорогах та прибудинкових територіях на вул.: Кривий Вал, 27; С.Бандери, 13; Рівненській, 35; Чорновола, 2б, та просп. Соборності, 32 (в арці між будинками); Відродження, 14. З проханням зрізати гілля та аварійні дерева телефонували з вул.: Львівської, 63; Офіцерської, 24; Д.Галицького, 18; Дубнівської, 79; Клима Савури, 29.
Жителі будинків, які проживають на просп. Соборності, 33, звернулись з проханням збільшити інтервал часу в світлофорі для переходу вулиці. Батьки дітей, що відвідують ДНЗ № 40 на вул. Липинського постійно скаржаться на рух транспорту, що здійснюється по тротуару, прохання встановити бетонні загороджуючі блоки (звернення перебуває на контролі 7 місяців). З проханням встановити обмежувачі швидкості ("лежачі поліцейскі") на вул. Огієнка ріг 8-го Березня, через великий рух транспорту на вул. Огієнка. Встановити знак «Зупинка маршрутних таксі» на вул. Львівській, біля автостоянки СТО «Сафрон» телефонували жителі будинку з вул. Львівської, 63.
Загалом за звітний період передано на виконання звернень: ЖКП - 2 (23); ЖКП - 3 (38); ЖКП - 7 (43); ЖЕК-8 ЖБК (22); ЖКП - 11(13); ТзОВ «М.Ж.К.» (38).
Крім того, залишаються на контролі звернення мешканців щодо:
- відновлення водопостачання холодної води на кухні в квартирі № 100 на проспекті Соборності, 30а/порив каналізаційного стояка в штробі/ – (ЖЕК – 8 ЖБК) – від 09.10.2014р.;
засклення вікна в підвалі будинку на проспекті, Соборності, 15 – (ЖЕК -8 ЖБК) – від 08.09.2014р.;
відкачування води з підвального приміщення будинку на вул.В.-Інтернаціоналістів, 4/-6під.
Доповідач акцентував, що 356 звернень із загальної чисельності стосувалися роботи ДКП «Луцьктепло». Така велика кількість звернень була викликана через відсутність та відключення гарячого водопостачання в квартирах жителів міста Луцька. Загалом таких звернень надійшло - 293. Дозвонювачі просять переглянути графік подачі води. В зв’язку з зупинками котелень, теплових пунктів та аварійно-ремонтними роботами на тепло-водомережах, було відсутнє водопостачання в квартирах та будинках мешканців міста. Зокрема звернення щодо цієї проблеми надходили з будинків на вул.: Станіславського, 50; Кравчука, 1–9; Гордіюк, 27–35; Грабовського, 7; Конякіна, 7; Козакова, 1; Писаревського, 22; Гордіюк, 41; Кравчука, 40; Сагайдачного, 29; просп. Відродження, 7. 34 звернення надійшло стосовно проблеми понижених параметрів гарячого водопостачання в будинках на вул.: Кравчука, 18; 28; Володимирській, 114; просп. Соборності, 4; 5; Волі, 29.
79 звернень було викликано перебоями в електропостачанні житлових будинків та квартирах, зумовлених як плановими, так і аварійними відключеннями, та були скеровані на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго». 28 вересня через вигорання елетрощитової без електроенергії лишились мешканці будинку на вул. Метельницького, 4 (ОСББ «Барви»), а 7 жовтня внаслідок пошкодження кабелю було відключення електроенергії в будинках на вулицях Декабристів, 25а; Щусєва, 18; Відродження, 12. На даний час електропостачання відновлено. Загалом планових відключень за звітний період було - 50.
15 телефонних звернень надійшло через зупинки ліфтів в житлових будинках на вул.: Даньшина, 52/-2під.; Г.Сагайдачного, 29/-2під.; Загородній, 4/-1під. Звернення оперативно виконані. Мешканці будинку на просп. Молоді, 4 не згідні з встановленням металічного стенду для оголошень в кабіні ліфта.
48 дзвінків стосувались діяльності КП «Луцькводоканал», які були викликані поривами водопровідної мережі. Зокрема звернення надходили з будинків на вул.: Ковельської кут Кічкарівська; Задворецької; Вороніхіна кут С.Ковалевської, 14; К.-Карого; Декабристів, 3;5; Ветеранів, 1; Кожедуба, 24. За звітний період було проведено заміну запірної арматури на вул.: Ранковій кут Мамсурова; Корнійчука, 8; Ярощука, 22. Внаслідок заторів на мережах зовнішньої каналізації надійшло 4 дзвінки.
2 повідомлення надійшло про утворення провалля біля колодязів на вул. Гордіюк, 2 та Кривий Вал, 23. Всі звернення виконані.
Стосовно питання зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 20 дзвінків, а саме, телефонували жителі будинків з вул.: Миру, 36; Кленова, 9; Конякіна, 14а; бульв. Д.Народів, 15. Загалом, на контролі лишається 10 звернень.
За звітний період на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 11 повідомлень. На контролі лишаються звернення щодо:
- невивезення згідно графіку побутових відходів з контейнерів на вул.: Успішній, Шевченка, Б.Хмельницького в с. Рованці /договір в споживачів заключений на рік/; на вул. Д.Галицького /зупинка «Динамо»/, звернення надходять постійно;
- відсутності решіток на люках зливової каналізації на вул.: Лесі Українки, 52; бульв. Дружби Народів, 1а;
- асфальтування провалля на просп. Грушевського кут Г-.Артемовського;
- встановлення кришки на контейнер на вул. Грабовського, 7 та повернення контейнеру для сміття на вул. Озерецькій, 12.
З проханням встановити контейнер для пластикової тари звернулись мешканці будинку з просп. Відродження, 18.
17 телефонних дзвінків надійшло щодо вирішення проблеми з безпритульними собаками (вул. Ветеранів, 17; Бенделіані, 1; 3; Конякіна /магазин «Барвінок»/; Кравчука, 28) - всі звернення на контролі.
31 звернення стосувалось руху міського пасажирського транспорту та маршрутних таксі. Вкотре лучани звертаються з проханням про додатковий маршрут тролейбуса №12, в зв’язку з великим інтервалом руху в часі. За інформацією управління транспорту та зв'язку 14 звернень надійшло стосовно етики обслуговування населення (розмови по мобільному телефону, ігнорування пасажирів зупинити автобус, рух автобусів на великій швидкості, неоголошення зупинок), 9 скарг на роботу тролейбусів (відсутність тролейбусів № 1, 2, 4, 5, 9, 12), 4 скарги, спричинені невиконанням графіків руху (автобусні маршрути № 14-18, 30), 4 скарги на відсутність автобусів на маршруті № 4.
7 телефонних дзвінків було направлено на розгляд в управління розвитку підприємництва та реклами. Неодноразово звертаються мешканці будинку на просп. Волі, 3 щодо незаконної торгівлі квітами на тротуарі.
Міський голова Микола Романюк зауважив, що звернення громадян перебувають на контролі, але чимало із них стосуються незначних проблем, на зразок розбитого вікна у підвалі, що може вирішити ЖКП і не обов’язково телефонувати до міської ради. А ще має бути взаємна відповідальність, потрібно берегти спільне майно. Міський голова розповів, що у дворі на вулиці Шота Руставелі зруйнували новеньку гойдалку на новозбудованому дитячому майданчику. Та й не потрібно буде лежачих поліцейських у дворах, якщо люди навчаться з повагою ставитися один до одного.
Микола Романюк детальніше зупинився на ситуації, яка склалася з забезпеченням гарячою водою та теплозабезпеченні. За його словами, ситуація - складна. На опалювальний сезон, який має розпочатися, передбачено 50 мільйонів кубів газу, а це на 35 відсотків менше, ніж місто отримало минулого року. Тому доводиться економити, подавати гарячу воду лише у вихідні. “Але тепло в домівках лучан цієї зими буде”, запевнив Микола Романюк.
Відділ інформаційної роботи міської ради (777904, 777946, 724727, 720665)