1. Головна
  2. Оперативна інформація

Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 8 по 20 вересня 2014 року

     З цього питання під час оперативної наради доповідав заступник начальника відділу звернень громадян департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Сергій Назарук.

   За його словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 615 телефонних звернень, із них 193 – інформаційно-консультативного характеру.

   143 звернення із загальної чисельності стосувалися діяльності житлово-комунальної сфери нашого міста, зокрема передано на виконання:

   ЖКП - 2 (8), з яких: питання обслуговування житлових квартир та будинків – 4; холодного водопостачання – 1 звернення; електропостачання – 3.

   ЖКП - 3 (16), з яких: питання обслуговування житлових квартир та будинків - 7 звернень; холодного водопостачання - 4; ремонту покрівлі – 1; електропостачання – 1; прибирання та благоустрою прибудинкової території – 3.

   ЖКП – 7 (19), з яких: питання обслуговування житлових квартир та будинків – 7; гарячого водопостачання – 7; холодного водопостачання – 3; прибирання та благоустрою прибудинкової території - 2.

   ЖКП – 11 (18), з яких: питання гарячого водопостачання - 6; обслуговування житлових квартир та будинків – 8; електропостачання – 4.

   ТзОВ «М.Ж.К.» - (18), з яких: питання обслуговування житлових квартир та будинків – 6; гарячого водопостачання – 8; електропостачання – 2; прибирання та благоустрою територій – 2.

   ЖЕК – 8 ЖБК - (20), з яких: питання обслуговування житлових квартир та будинків – 13; холодного водопостачання – 2; гарячого водопостачання – 5.

    Крім того, залишаються на контролі звернення лучан щодо проведення асфальтування доріг, тротуарів та прибудинкових територій за адресами: вул. С.Бандери, 8; 10; Словацького, 1; Крилова, 8; просп. Волі, 13; 66 та встановлення критої зупинки навпроти міської дитячої поліклініки на вул. В.Чорновола, 1.

   «93 звернення із загальної чисельності стосувалися діяльності ДКП «Луцьктепло». Така кількість звернень викликана через занижені параметри гарячого водопостачання. Зокрема, телефонували мешканці з вул.: Січової, 1; 3; Загородньої, 8; Дорошенка, 1а; просп. Відродження, 7; 16; 22а; Молоді, 13б. За звітний період було ліквідовано пориви тепломережі на вулиці Січовій, 3; Гордіюк, 10; Конякіна, 4а; та проспекті Молоді, 10.

   33 звернення були викликані перебоями в електропостачанні житлових будинків та квартир, зумовлених як плановими відключеннями, так і аварійними. Усі звернення були скеровані на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго».

   23 звернення стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». За звітний період працівниками підприємства було ліквідовано 7 витоків з системи холодного водопостачання. Повідомлення про проблеми надійшли з вул.: Словацького, 12; Кравчука, 48; Вишинського, 17», ­ повідомив Сергій Назарук.

Він також зазначив, що у порівнянні з минулим періодом збільшилась кількість звернень щодо зупинки ліфтів в житлових будинках. У зв’язку з капітальним ремонтом ліфтів на контролі залишаються звернення від мешканців будинків на вул.: Дубнівській, 12/- 5 під.; Арцеулова, 3/- 1, 2 під.; Г.-Артемовського, 3/-1під.; Київський майдан, 3/- 1 під. Всього з цього питання надійшло 32 звернення.

   13 звернень було скеровано на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». Звернення стосувалися вивезення побутових відходів (вул. Будівельників, 8; Довженка, 32; Потебні, 50; Липинського, 1). На контролі залишається питання щодо встановлення контейнеру для побутових відходів на території музичної школи на вул. Кривий Вал, 7.

   Щодо зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло всього 4 повідомлення, а саме телефонували жителі будинків, що на вул.: Клима Савура, 80; Федорова, 6, Кравчука, 11.

   Щодо безпритульних собак за звітний період надійшло 8 звернень, від жителів будинків з вул. Конякіна, 9б; Козакова, 12; просп. Відродження, 30.

   38 звернень стосувались руху міського пасажирського транспорту та маршрутних таксі. Пасажири найбільше нарікають на нетактовну поведінку водіїв, відсутність рейсів та недотриманням графіків руху (скарги надійшли на маршрути № 4; 9; 9а; 15; 18; 47). Звернення передано на реагування в управління транспорту та зв’язку.

   Доповідач акцентував, що з настанням осені у першій декаді вересня надходили скарги про спалювання на території міста твердих побутових відходів, опалого листя, стерні, залишків сухої рослинності. Так за звітний період надійшло 15 звернень, які було передано на реагування в відділ екології та відділ муніципальної дружини. 11.09.2014 було підписано розпорядження міського голови про заборону спалювання листя, залишків сухої рослинності та побутових відходів у місті Луцьку.

    Міський голова також звернувся до керівників КП “Луцьктепло” та КП «Луцькводоканал» з дорученням привести в належний стан дороги та прибудинкові території, де були пориви мережі. Усіх керівників комунальних підприємств просив належно реагувати на звернення громадян у системі “Відкрите місто”, а не просто надавати відписки. Доручив муніципальній дружині долучитися до наведення благоустрою у приватному секторі, адже “Луцькспецкомунтранс” придбав сміттєві баки, а окремим жителям “краще викинути сміття через паркан”. “До цієї роботи слід підключити дільничних міліціонерів, які повинні вести роз’яснювальну роботу серед населення”, ­ сказав міський голова.

 

    Відділ інформаційної роботи міської ради (777904, 777946, 724727, 720665)