1. Головна
  2. Оперативна інформація

Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 9 до 23 грудня 2013 року

   З цього питання учасників оперативної наради поінформувала директор Центру надання адміністративних послугу місті Луцьку Лариса Карп'як.

   Вона зазначила, що за звітний період на адресу міської ради надійшло 723  телефонних звернення, з них 142 - інформаційно-довідкового характеру.

    34 звернення було викликано відсутністю холодного водопостачання в житлових будинках, що виникли через пориви водопроводів на вул.: Липинського, 1, Чернишевського, 29, Сєченова, 35, Боженка кут Мамсурова, Замковій, 9, просп. Перемоги, 22. Працівниками підприємства КП «Луцькводоканал» було оперативно ліквідовано пориви водопроводів.

    Крім того, за її словами, 6 дзвінків надійшло з проханням ліквідувати наслідки затоплення зовнішньої каналізаційної мережі на вул.: Писаревського, 11, Привокзальній, 1, просп. Волі, 8, 22, Соборності, 14а. Роботи виконані.

    94 скарги із загальної чисельності дзвінків стосувалися роботи ДКП «Луцьктепло» та житлово-комунальних підприємств, з них 68 - щодо неналежного опалення в квартирах по окремо взятих стояках. Найбільше нарікань надійшло від мешканців вул. Львівської, 63а, 53, Писаревського, 22а,  Гордіюк, 33а, просп. Волі, 8а, Волі, 22, Відродження, 20.  Крім того, 19 повідомлень надійшло щодо неналежної температури подачі гарячої води. Телефонували жителі будинків з вул. Ветеранів, 1, Дубнівської, 12, Наливайка, 12, Федорова, 5, 8, 8-го Березня, 35, Гордіюк, 41, 45, Мазепи, 8, 49, просп. Грушевського, 33.

   За звітний період працівниками ДКП «Луцьктепло» було проведено заміну труб на тепломережах на вул.: Загородній, 4, 6, 8, Федорова, 2, 4, просп. Відродження, 7.

   Лариса Карп'як зазначила, що 112 звернень було викликано відсутністю електропостачання в житлових будинках та квартирах, зумовлених як плановими відключеннями, так і аварійними. Всі ці звернення було скеровано на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго». Зокрема, 20 та 21 грудня внаслідок короткого замикання вигоріло обладнання трансформаторної підстанції № 183, на тривалий час без електропостачання лишились мешканці вулиць Львівської, Лисенка, Колгоспної, Тарасова, Стефаника та пров. Малоомелянівський.   

    Збільшилась кількість звернень щодо налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій. За два тижні, що минули, надійшло 54 звернення. На контролі лишаються звернення з вул.: Репіна, 2, Шота Руставелі, 2, Драгоманова, 26, Кравчука, 15а,б,в,г, Добролюбова, 28, Клима Савура, 80, Рівненської, 83а, бульв. Дружби Народів, 15, просп. Молоді, 4, 6, Відродження, 47.

    10 лучан звернулося щодо вирішення проблеми з безпритульними собаками. Телефонували жителі з вул.: Лесі Українки, 67, Мамсурова, 7а, Б.Хмельницького, 1, 12, Федорова, 2а. Звернення періодично повторюються та перебувають на контролі.

   168 звернень стосувалися житлово-комунальної сфери міста.

    19 звернень щодо руху міського пасажирського транспорту та було передано в управління транспорту та зв’язку для проведення моніторингу та вжиття заходів впливу. Окремі скарги стосувались руху міського пасажирського транспорту за маршрутами № 2, 4, 9, 10, 15, 25, 31.

    Також надійшла подяка міському голові від мешканців будинку № 2, що на вул. Січовій, за сприяння у відновленні гарячого водопостачання в будинку.

    Крім того, Лариса Карп'як повідомила, що на портал «Відкрите місто» надійшло 28 звернень громадян. Частина з них оперативно вирішена, а частина перебуває у роботі.

    Міський голова Микола Романюк відзначив, що комунальні служби почали оперативніше реагувати на проблеми лучан і кількість скарг поступово зменшується. Однак, ще є багато питань, над вирішенням яких необхідно працювати. 

    Микола Романюк звернувся до керівника ДКП «Луцьктепло» Олександра Киричука, аби він вивчив питання щодо скарг лучан на відсутність гарячої води вранці у квартирах лучан.

     Також міський голова доручив представнику КП «Ласка» розібратися зі скаргами лучан на безпритульних собак, що бігають по вулиці Федорова та до кінця дня його поінформувати.

     Крім того, Микола Романюк наголосив, що під час «новорічних канікул», коли всі лучани відпочиватимуть, міська влада має забезпечувати нормальну життєдіяльність.

 

    Відділ інформаційної роботи міської ради

    (777904, 777946, 724727, 720665)