Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 10 по 23 листопада цього року
З цього питання під час оперативної наради інформувала директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як.
За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 967 телефонних звернень.
Найбільша кількість звернень стосувалась житлово–комунальної сфери міста – 416 (43 %), відповідно передано на виконання: департаменту житлово-комунального господарства – 25; ЖКП-2 – 32; ЖКП-3 – 64; ЖКП-7 – 64; ЖЕК №8 ЖБК – 91; ЖКП-11 – 40; ТзОВ «М.Ж.К.» – 100.
Окремі звернення ще залишились на контролі.
Доповідачка звернулася до керівників житлово-комунальних підприємств з проханням оперативніше у вихідні та святкові дні забезпечувати реагування на звернення, що надходять в групу оперативного реагування «15-80», а також звітуватись про їх виконання, чітко надавати інформацію про аварійні ситуації та проведення планових ремонтних робіт в житлових будинках.
Окрім того, надходили телефонні дзвінки з проханням проведення ремонту дорожнього покриття та благоустрою прибудинкових територій (вул. Павлова, 1 – 18, вул. Г. – Артемовського, 25, Дорошенка, 32, просп. Грушевського, 1 - 3).
За її словами, лучани стурбовані тим, що немає розмітки «зебра» на пішохідних переходах на просп. Відродження від будинку № 26 до "кільця" біля Північного ринку. Мешканці будинку на просп. Відродження, 10 та вул. Паркова, 8а звернулись з проханням зрізати старі аварійні дерева. Тривалий період не прибирається територія між обласною лікарнею та пологовим будинком (просп. Грушевського кут Г. – Артемовського).
Також телефонують мешканці будинку з вул. Гончара, 3 з проханням демонтувати кран, який встановлений на незавершеному будівництві, на даний час впала стріла крану.
Ще 176 звернень (18 %) із загальної чисельності стосувалися роботи ДКП «Луцьктепло». З них: 40 дзвінків через неналежну температуру гарячої води в квартирах (вул. Писаревського, 4/20, Г.Сагайдачного, 29/115; просп.: Молоді, 4/1під., 13/1під., Соборності, 20а/30, Відродження, 26а/29). З початком опалювального сезону 124 скарги надійшло щодо понижених параметрів теплоносія на будинки, звернення були скеровані працівникам ДКП «Луцьктепло» та житлово–комунальних підприємств для оперативного вирішення подачі тепла в квартири мешканців міста.
63 повідомлення за два тижні було викликано відсутністю електропостачання в житлових будинках внаслідок проведення планових та аварійних робіт у місті. Усі звернення скеровано до надавача послуг ПАТ «Волиньобленерго», яке забезпечило належне реагування.
32 дзвінки було передано на виконання в КП «Луцькводоканал», зокрема: 8 скарг відносно витоків води (просп. Молоді, 19а, вул. Дорошенка, 10, вул. Шопена, 3а, вул. Володимирська, 95) та 5 повідомлень стосовно заторів на зовнішніх каналізаційних мережах (вул. Липинського, 1, Львівська, 61а, Дубнівська, 34). 1 звернення стосувалось відкритого колодязя на зеленій зоні на вул. Кравчука, 42. Всі питання оперативно вирішені.
На адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 10 повідомлень. З них: про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання залишків після забирання контейнерів надійшло 3 скарги; про несправність, провалля та відкриті колодязі на мережі зливової каналізації – 4 дзвінки. Роботи виконані.
Щодо відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій за звітний період надійшло 30 повідомлень, частина цих звернень залишилась не виконана. Необхідно відновити зовнішнє освітлення за адресами: вул. Маха, 40, Гущанська, 19, Ольжича, 1, Сковороди, 15, Захарова, 5.
7 телефонних звернень було викликано частими зупинками ліфтів в житлових будинках (вул. К. – Карого, 11/1під., Київський майдан, 13/1під., просп.Соборності, 9/2під.). На сьогоднішній день на капітальний ремонт зупинено ліфти в будинках на вул.: Словацького, 12/1під.( грузовий та пасажирський ліфти), Кравчука, 16/1-3під., та просп.Соборності, 21/2під., 27/2під.
5 скарг надійшло щодо безпритульних собак, які є загрозою безпеки мешканців міста (Богачука, 4, Кравчука, 28, Ковельська, 54, Д.Народів, 7 та просп. Грушевського, 1). Також жителі міста просять працівників КП «Ласка» оперативно у вихідні дні вирішувати питання по відлову собак.
35 звернень стосувались руху міського пасажирського транспорту та маршрутних таксі. Надійшли скарги на маршрути: № 1, 5, 6, 9а, 12, 15, 17а, 18, 25, 28, 30, 31, 47. Звернення передані на реагування в управління транспорту та зв’язку. За інформацією управління транспорту та зв'язку 5 скарг не підтвердилося, 17 звернень стосувалось роботи маршрутних таксі та 12 - тролейбусів. Серед причин, це - поломка транспортних засобів, порушення графіків руху та некоректна поведінка водіїв.
Лариса Карп’як повідомила про неналежне інформування населення про виконані роботи на комунікаційній веб-платформі “Відкрите місто”.
Міський голова Микола Романюк, звертаючись до керівників житлово-комунальних господарств та комунальних підприємств, наголосив на важливості своєчасного вирішення незначних проблем, на зразок утеплення труб чи регулювання циркуляції у тепломережах, заміни лампочки у ліхтарі. Для вирішення подібних проблем не потрібно великих коштів, їх можна вирішити, не чекаючи оперативної наради. Микола Романюк акцентував також на вчасному реагуванні на звернення, що розміщені на веб-платформі “Відкрите місто”, для цього у комунальних підприємствах мають бути закріплені відповідальні працівники.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)