1. Головна
  2. Оперативна інформація

Проект «Відкрите місто» в дії

      Минув рівно місяць з того часу, коли для лучан офіційно запрацювала комунікаційна веб-платформа «Відкрите місто». За цей час на сайті зареєструвалося 40 користувачів. Більшість із них активно долучились до роботи з веб-платформою і залишили більше 20 повідомлень про проблеми, які стосуються однієї з семи запропонованих на сайті категорій.

       Більшість залишених повідомлень відносяться до категорії «дорожньо-вулична мережа». Таких повідомлень на сайті 12 і всі вони уже прийняті в роботу. Ще 5 проблем користувачі позначили в категорії «міське господарство», усі вони на сьогодні вирішені. По два повідомлення було залишено в категоріях «зелені насадження» та «утримання території». Одна проблема була позначена в категорії «житлово-комунальне господарство». Також зазначимо, що поки що не надходило повідомлень про проблеми в категоріях «елементи реклами» та «безпека».

        Якщо ж конкретніше, то найчастіше користувачі сайту залишають повідомлення про відсутність на дорогах та тротуарах асфальтного покриття, відсутність освітлення вулиць та прибудинкових територій, несвоєчасне вивезення сміття. Крім того, лучани повідомляли про зламані дерева, які заважають мешканцям міста, відсутність пішохідного переходу, порушення правил дорожнього руху в центрі міста, незадовільну якість робіт ЖКП.

       Нагадаємо, що до роботи із платформою «Відкрите місто» залучено 15 структурних підрозділів та комунальних підприємств Луцької міської ради. Усі без винятку повідомлення користувачів надходять до Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку», який контролює вирішення позначених на сайті проблем іншими структурами. Крім того, у вирішенні проблем можуть брати участь як один структурний підрозділ, так і одразу декілька.

      Досить оперативно відгукнулися на повідомлення користувачів Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство «Луцькспецкомунтранс» та «КП «Луцьке електротехнічне підприємство - Луцьксвітло», на рахунку яких уже по дві вирішені проблеми. Інші позначені на сайті проблеми перебувають в роботі в організацій «КП «Зелене господарство», «Департамент житлово-комунальне господарство» та «КП «Луцьке електротехнічне підприємство «Луцьксвітло». Нагадаємо, що у них є 30 днів для вирішення взятих у роботу проблем, або повідомлення про неможливість їх вирішення з тих чи інших причин.

      Підтримка проекту «Запровадження моделі ефективної співпраці місцевої влади та громади міста для вирішення локальних проблем через впровадження елементів електронної демократії», що виконується Центром Політичного Аналізу та Виборчого Консалтингу в партнерстві з Луцькою міською радою, була здійснена Фондом Східна Європа в рамках програми «Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади», що є ініціативою Фонду Східна Європа і виконується за фінансової підтримки Фонду Ч. С. Мотта та Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).