«Реконструкція каналізаційних насосних станцій (КНС) та встановлення сонячних електричних панелей (СЕП) у місті Луцьк в Україні»
ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ
Україна
«Реконструкція каналізаційних насосних станцій (КНС) та встановлення сонячних електричних панелей (СЕП) у місті Луцьк в Україні»
Встановлення двох сонячних електростанцій в місті Луцьк, Волинської області
(LUT_WW_2)
Це Запрошення до участі у тендері слідує за Загальним оголошенням про закупівлі від 21.08.2025 для Програми “Відновлення систем водовідведення в чотирьох містах України: Горішні Плавні, Лубни, Луцьк, Хмельницький” (далі - “Програма”), яке було опубліковане на веб-сайті НЕФКО у розділі Оголошення про закупівлі (https://www.nefco.int).
Комунальне підприємство “Луцькводоканал”, надалі “Замовник”, має намір використати частину коштів грантового фінансування, отриманого від Данського Фонду Імпакт-інвестицій/ Impact Fund Denmark (раніше Фонд Фінансування Сталої Інфраструктури Danida) (далі - “Impact Fund Denmark”) через розпорядника фонду Північну Екологічну Фінансову Корпорацію (НЕФКО) на оплату витрат по проєкту “Реконструкція каналізаційних насосних станцій (КНС) та встановлення сонячних електричних панелей (СЕП) у місті Луцьк в Україні”.
Контракти в рамках Програми будуть фінансуватись коштами гранту від Impact Fund Denmark та коштами міського бюджету та/або Замовника.
Замовник цим запрошує Підрядників подавати свої запечатані тендерні пропозиції для присудження Контракту LUT_WW_2 “Встановлення двох сонячних електростанцій в місті Луцьк, Волинської області” (Лот 1: Реконструкція системи електропостачання Дубнівського водозабору за адресою вул. Дубнівська, 26, м. Луцьк, Волинської області, шляхом встановлення сонячної електростанції; Лот 2: Встановлення системи накопичення енергії за адресою вул. Дубнівська, 26, м. Луцьк, Волинської області; Лот 3: Реконструкція системи електропостачання Гнідавської насосної станції за адресою вул. Магістральна, 11, м. Луцьк, Волинської області, шляхом встановлення сонячної електростанції; Лот 4 (опційний): Встановлення системи накопичення енергії за адресою вул. Магістральна, 11, м. Луцьк, Волинської області), що фінансуватиметься коштами гранту Impact Fund Denmark та коштами міського бюджету та/або Замовника.
Тендери та у подальшому контракти, що фінансуються за рахунок грантових та бюджетних коштів підпорядковуватимуться Політиці і процедурам закупівель НЕФКО.
Грантові та бюджетні кошти не можуть бути використані для будь-яких платежів особам або організаціям, а також для будь-якого імпорту товарів, якщо такий платіж або імпорт заборонено рішенням Ради Безпеки ООН, прийнятим відповідно до Розділу VII Статуту Організації Об'єднаних Націй або відповідно до закону чи офіційних правил України.
Тендерні пропозиції мають бути подані на повний обсяг робіт по всіх 4 (чотирьох) лотах. Тендерні пропозиції подані тільки для частини робіт (окремий ЛОТ(-и)) будуть відхилені.
За результатами тендеру, Замовник укладе Контракти з Учасником, що подасть найбільш економічно привабливу цінову пропозицію, що відповідає усім кваліфікаційним вимогам.
Тендерні пропозиції повинні подаватися у євро (з ПДВ). В результаті тендеру будуть укладені 2 контракти.
Контракт, який фінансуватиметься за кошти міського бюджету, укладатиметься у гривні з прив’язкою до еквівалента в євро за офіційним курсом Національного банку України, встановленим на дату підписання контракту (з урахуванням ПДВ).
Контракт, який фінансується грантом Impact Fund Denmark, укладатиметься в євро та підлягатиме проходженню процедури звільнення від оподаткування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №153.
Щоби бути кваліфікованим для присудження контракту, Учасники тендеру повинні відповідати наступним мінімальним вимогам:
• Учасники тендеру повинні задовольняти вимогам правомочності, викладеним в Інструкціях для Учасників тендеру;
• Середній річний дохід за останні чотири (4) роки (2021-2024 рр.) перевищував 1,300,000 євро в еквіваленті. У разі якщо на тендер подається СПКА, лідируючий партнер має продемонструвати не менше 50% відповідності даному критерію;
• Учасник тендеру успішно поставив та успішно виконав за період 2020-2024 рр. три (3) подібних контракти сумарною вартістю не менше 1,300,000 євро у якості головного підрядника, які були повністю та успішно виконані та які включають в себе виконання робіт:
- з будівництва сонячних електростанцій потужністю не менше 400 кВт (два (2) контракти);
- постачання та монтаж системи накопичення сонячної енергії запасом енергії не менше 100 кВт·год (один (1) контракт). У разі якщо на тендер подається СПКА, лідируючий партнер має продемонструвати не менше 50% відповідності даному критерію, а партнер/член СПКА – принаймні один (1) контракт згідно з цим критерієм.
• Невиконання контракту Учасником тендеру (включаючи партнерів/членів СПКА, якщо це доречно) не відбулося протягом останніх трьох (3) років (2022-2024 рр.) на основі інформації, наданої в Розділі III “Тендерні форми” (Замовник залишає за собою право перевірити правильність повідомленої інформації, використовуючи інші джерела);
• Усі судові провадження проти учасника, що очікують на розгляд (включаючи партнерів/членів СПКА, якщо це доречно), загалом не повинні становити більше 30% від чистого капіталу учасника;
• Учасник тендеру повинен продемонструвати, що він (одна юридична особа або член/партнер СПКА, або відповідний субпідрядник) має в наявності весь персонал для виконання робіт, включених до контракту;
• Учасник тендеру повинен продемонструвати, що він має персонал на ключові посади, які відповідають Кваліфікаційним вимогам, наведеним в Тендерних документах;
Замовник залишає за собою право скасувати всі тендери у разі не отримання погодження грантового фінансування.
При підготовці тендерної пропозиції, Учасники тендеру мають врахувати, що роботи по цьому контракту орієнтовно будуть розпочаті у січні 2026 року та повинні бути завершені не пізніше вересня 2026 року.
Тендерні документи можуть бути отримані безоплатно від офісу за адресою, вказаною нижче, після отримання письмового запиту від потенційного учасника тендеру.
Після отримання письмового запиту від потенційного учасника тендеру документи будуть негайно відправлені електронною поштою у форматі PDF та MS Word, проте відправник не несе відповідальності за втрату чи пізню доставку відправлення. У разі розходження між версіями документів в PDF та MS Word форматах, версія PDF буде переважати.
Всі тендерні пропозиції мають подаватись із забезпеченням пропозиції у формі Декларації про гарантування пропозиції, форма якої міститься у Тендерних документах. Основна мета забезпечення тендерної пропозиції – переконатися, що Учасники тендеру серйозно ставляться до своєї участі.
Тендерні пропозиції повинні бути надіслані до 13:00 (за київським часом), 18.11.2025 року за адресою, вказаною нижче, після чого вони будуть відкриті в присутності тих представників Учасників тендеру, які виявлять бажання бути присутніми при відкритті.
Передтендерна зустріч для Учасників тендеру із представниками Замовника для обговорення технічних та процедурних питань відбудеться онлайн об 12:00 (за київським часом), 23.10.2025.
Для попередньої реєстрації на передтендерну зустріч звертайтесь:
Контактна особа: Святослав Дмитроца, Комунальне підприємство «Луцькводоканал», тел. (+380) 67 332 37 47, email: slavadm1975@gmail.com, адреса: Україна, 43010, м. Луцьк, вул. Дубнівська, 26.
Потенційні Учасники тендеру можуть отримати додаткову інформацію, а також ознайомитися та отримати тендерну документацію за адресою:
Комунальне підприємство «Луцькводоканал», Україна, 43010, м. Луцьк, вул. Дубнівська, 26. Контактна особа: Святослав Дмитроца, тел. (+380) 67 332 37 47, email: slavadm1975@gmail.com.
Дата: 15.10.2025
251015_LUT_WW_2_Invitation_for_tenderers_UKR
251015_LUT_WW_2_Invitation_for_tenderers_ENG