1. Головна
  2. Оперативна інформація

Реєстраційна служба інформує

      Реєстраційна служба Луцького міського управління юстиції доводить до відома, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 21.12.2014 № 722 “Про порядок надання фізичним та юридичним особам інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно” з 1 жовтня 2015 року змінився порядок отримання відомостей з державного реєстру речових прав на нерухоме майно органами державної влади, органами місцевого самоврядування, судів, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України, Національного антикорупційного бюро України, Національного банку України, адвокатів, нотаріусів та їх посадовим особам.

       З 1 жовтня 2015 року вищевказані органи та їх посадові особи повинні отримувати відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно лише в електронній формі.

       З 1 жовтня 2015 року органами державної реєстрації припиняється надання інформації із відповідного Реєстру у паперовому вигляді.

       В зв'язку з вищенаведеним державним та органам місцевого самоврядування, у зв'язку із здійсненням ними своїх повноважень, необхідно вжити заходів щодо укладання договорів про надання доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з адміністратором реєстру Державним підприємством “Національні інформаційні системи” (м. Луцьк, вул. 8 березня, 1, http://nais.gov.ua/contract).

 

        Реєстраційна служба Луцького міського управління юстиції