1. Головна
  2. Оперативна інформація

«Робота музеїв на шляху розвитку туризму у місті у 2012 році»

   Саме на таку тематику сьогодні відбулася робоча зустріч міського голови Миколи Романюка, його заступника Василя Байцима, депутатів міської ради Анатолія Пархом’юка та Наталії Бунди, керівників окремих виконавчих органів з директорами музеїв міста.
Учасники зустрічі обговорили питання стимулювання роботи музеїв на шляху розвитку туристичної галузі Луцька.
   Розпочинаючи зустріч, Микола Романюк наголосив, що розвиток туристичної галузі міста відбувається в руслі відповідної програми, прийнятої на сесії міської ради.  «Луцькі музеї є не лише гордістю міста, але й гордістю області та України», – сказав міський голова. Він зазначив, що йому хотілося б, аби якомога більше гостей міста та лучан відвідували ці заклади. Для цього необхідно активніше рекламувати їх. Микола Романюк вважає, що жителі інших міст та областей України, іноземці, їдучи в Луцьк,  повинні знати, які історичні місця, музеї та інші заклади вони можуть відвідати. Він закликав усіх активніше попрацювати над розвитком туристичної галузі міста.
   Під час наради було наголошено, що пріоритетні напрямки розвитку туризму у місті на цей рік є: промоція міста як туристично привабливого; відкриття та функціонування Центру туристичної інформації та послуг; розвиток подієвого туризму; надання якісних туристичних послуг; створення системи туристичного ознакування міста.
   В ході зустрічі зазначено, що 2012 рік може дати значний поштовх для розвитку туристичної галузі міста. Цьому сприятимуть ряд факторів. Зокрема, на території України проходитиме фінальна частина чемпіонату Європи з футболу. Нашу державу відвідає велика кількість туристів з-за кордону. Значна частина їх подорожуватиме через територію Волинської області.
   Було внесено й ряд пропозицій щодо збільшення кількості відвідувачів музейних закладів, зокрема, перенесення вихідного дня з суботи-неділі на інший день, безкоштовне відвідування музеїв останньої п’ятниці місяця студентами та пенсіонерами, на час відкриття та закриття туристичного сезону, оптимізацію вартості квитків, співпраця з туристичними агенціями, готелями тощо.
    Важливою роботою на шляху популяризації музеїв міста є промоційна робота. Необхідне ширше подання інформації та створення туристичного сайту міста, просування власних інтернет-сторінок на загальнодоступних ресурсах, їх переклад на іноземні мови, розробка цікавих вхідних квитків (з логотипом та сайтом міста).
    Підготовка музеїв до туристичного сезону має включати підготовку гідів-перекладачів, двомовних табличок, розробка 3-D екскурсій, промоційні акції.

   Довідково.
   У Луцьку є 3 музеї обласної комунальної власності, 7 музейних закладів діють на громадських засадах, Луцький державний історико-культурний заповідник та 29 музейних закладів при навчальних закладах. Також прозвучала пропозиція про створення музею міста.
За 2011 рік музейні установи міста відвідали 109940 осіб.

   Відділ інформаційної роботи міської ради
   (777904, 777946, 724727, 720665)