Сьогодні Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку відзначає другу річницю з дати відкриття

На виконання Закону України «Про адміністративні послуги», відповідно до розпорядження голови Волинської обласної державної адміністрації та рішень Луцької міської ради у місті Луцьку, створено регіональний Центр надання адміністративних послуг, який офіційно розпочав свою роботу з 2 липня 2013 року.
Відкриття ЦНАПу надало можливість мешканцям міста та області в максимально короткі терміни в межах одного приміщення отримати, через адміністраторів, адміністративні послуги за спрощеною процедурою.
Режим роботи ЦНАПу орієнтований на громадян та передбачає 49 прийомних годин протягом 6 днів на тиждень. Двічі на тиждень ЦНАП працює до 20:00 год.
На сьогодні у ЦНАПі надається 282 послуги, з них - 159 послуг виконавчих органів міської ради, 19 послуг структурних підрозділів облдержадміністрації та 104 послуги територіальних органів центральних органів виконавчої влади.
За два роки діяльності Цетр надання адміністративних послуг у місті Луцьку прийняв більше 280 тисяч суб’єктів звернень. Лише за період з 01 липня до 31 грудня 2013 року до ЦНАПу звернулося майже 45 тисяч суб’єктів звернень. У 2014 році кількість суб’єктів звернень значно зросла та становила - 133 тисячі 522 особи. Протягом першого півріччя 2015 року - звернулося 102 тисячі 069 суб’єктів звернень.
Варто зазначити, що значна частина відвідувачів звертається за отриманням інформації та консультації. На сьогодні, за даними електронної черги, щоденно ЦНАП відвідує в середньому від 600 до 800 відвідувачів. Під час кожної зустрічі адміністратора з відвідувачем здійснюється відео та звукозапис розмови.
Також у структурі департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» функціонує відділ звернень громадян, який здійснює прийом та реєстрацію звернень осіб з питань, що не стосуються адміністративних послуг. Так, протягом 2014 року зареєстровано 5 тисяч 262 звернення громадян, з них – 4 тисячі 815 письмових та 447 усних звернень, що зареєстровані під час проведення особистих прийомів громадян міським головою та його заступниками. Варто зазначити, що 20% піднятих заявниками питань вирішуються безпосередньо під час особистого прийому. Протягом січня-червня 2015 року було вже прийнято 2 тисячі 541 письмове звернення громадян.
З метою оперативного вирішення повсякденних проблем лучан у департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради функціонує цілодобова група оперативного реагування «15-80».
Для інформування відвідувачів у приміщенні ЦНАПу розміщено Інформаційний термінал, де крім послуг, що надаються у ЦНАПі, наявна інформація про послуги: Міністерства доходів та зборів, Міністерства юстиції (РАЦС), Державної служби зайнятості, Пенсійного фонду України тощо.
Працівники Центру забезпечують наповнення сторінки ЦНАП на офіційному сайті Луцької міської ради, де розміщені нормативно-правові документи, положення, звіти, довідки, інформація про діяльність департаменту. Актуальні новини про роботу ЦНАПу розміщуються у соціальній мережі Facebook.
На моніторах у ЦНАПі подається необхідна інформація про переліки послуг, графіки роботи та особистого прийому громадян керівництвом міської ради. Розроблені та поширюються буклети та візитки. Розроблено і рекламу ЦНАПу, яка періодично подається на місцевому телебаченні.
Для зручності громадян у приміщенні ЦНАПу надаються також супутні послуги: продаж канцтоварів, копіювання, ламінування, банківські послуги, а також є дитяча кімната. Все приміщення ЦНАПу охоплено мережею Інтернет за технологією WI-FI.
Центр надання адміністративних послуг постійно удосконалює свою роботу, забезпечує прозору процедуру подання документів, скорочення терміну розгляду та прийняття рішень, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування.
Персонал ЦНАП складають адміністратори та державні адміністратори, кожен з яких є абсолютно універсальним працівником і готовий прийняти замовлення на будь-яку послугу.
ЦНАП постійно працює над пошуком нових шляхів взаємодії з суб’єктами звернення. Зокрема, нещодавно запроваджено онлайн–консультації для відвідувачів за допомогою Skype-зв’язку. Вже сьогодні інформація про готовність результату послуги надсилається замовникам через SMS повідомлення.
Також у ЦНАПі працюють над переліком послуг для замовників: вже подано пропозиції до єдиного державного порталу адміністративних послуг. До того ж, планується зменшення кількості документів необхідних для отримання послуги. Основна мета - зробити процес надання послуги максимально простим і зручним для замовника.
Створено окремий портал адміністративних послуг ЦНАПу, що дозволяє більш повно надавати суб’єктам звернень інформацію та сприяє підвищенню поінформованості замовників, а також економить робочий час посадовців.
Окрім того, запроваджено електронний кабінет відвідувача, що дозволить в перспективі надавати і електронні сервіси споживачам послуг: здійснювати контроль за рухом справи, замовляти окремі послуги через мережу Інтернет тощо.
Слід зазначити, що з 26 червня 2015 року запроваджено надання окремих еклетронних послуг через веб-портал адміністративних послуг міста Луцька: видача архівних довідок, копій, витягів; видача копії рішення міської ради, витягу з протоколу сесії міської ради, витягу з протоколу засідання постійної комісії міської ради; видача довідки щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи; видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки для фізичних та юридичних осіб.
Виходячи з вище викладеного можна впевнено стверджувати, що завдяки створенню ЦНАПу у місті Луцьку кардинально змінено відносини між надавачами та споживачами адміністративних послуг, що дозволило, в першу чергу, створити зручні і доступні умови для громади та бізнесу при отриманні тих чи інших дозволів, погоджень, ліцензій, довідок тощо. А також - спростити заплутаний та громіздкий до цього механізм державного регулювання.
Департамент “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”