1. Головна
  2. Оперативна інформація

Сьогоднішня оперативка розпочалася зі звіту про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 20 липня до 8 серпня

    З цього питання доповіла директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як.

    За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 1342 телефонних звернення, в середньому 95 дзвінків за добу, із них 292 інформаційно- консультативного характеру. Варто відзначити, що така велика кількість звернень була викликана складними погодними умовами та аварійним вимкненням електропостачання, тільки за період з 01.08. по 06.08.2014 надійшло 733 телефонних дзвінки.

    Найбільша кількість дзвінків - 325 (24%) була викликана перебоями в електропостачанні житлових будинків та квартир, зумовлених як плановими відключеннями, так і аварійними, внаслідок негоди. Так три дні поспіль через пошкодження лінії 10 тис.кВт, тривалий час без світла залишались мешканці будинків на просп. Відродження, Молоді, Соборності та вул. Сухомлинського, Гордіюк, Кравчука. У зв’язку з пошкодженням на кабельних лініях після поривів вітру 05.08.2014 - 06.08.2014 без електропостачання були будинки на вул. Качалова, Ясенова, Нагірна, Цегельна та Привокзальний район. Всі звернення було передано на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго».

   221 звернення (16%) із загальної чисельності звернень за звітний період стосувалася діяльності департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП міста, із них: ЖКП-2 - 19; ЖКП-3 - 72; ЖКП-7 - 29; ЖЕК-8 ЖБК - 20; ЖКП-11 - 8; ТзОВ «М.Ж.К.» - 27. Під час стихії надходила інформація про повалені дерева та зламане гілля (Ветеранів, 1, Шевченка, 37а, Волі, 39, Потебні, 56). Після злив на проїжджих частинах міста та пішохідних тротуарах утворилися провалля: Дубнівська, 12; Ковельська, 121 - 125; Захарова, 5; Набережна, 39; Д.Галицького (спорткомплекс «Динамо»); Ковельська, 9; Волі, 7, 66, 74.

   Надійшла скарга від лучан про те, що східці на місток через р. Сапалаївка до Палацу учнівської молоді засипані щебенем та заросли бур’яном.

   Мешканці будинку на вул. Мисливській, 13 звернулись з проханням встановити контейнери для побутових відходів у районі Теремнівського ставка, а з вул. Задворецької скаржились на відсутність смітників на зупинках та брудну вулицю.

   149 звернень стосувалось роботи КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства були проведені роботи із заміни водопроводу на вулиці Дубнівській, 12; Г.-Артемовського, 21-23, та ліквідовано 17 поривів на мережах холодного водопостачання на вул. Рєпіна, 14; Кравчука, 7; Богомольця, 2; Кафедральна, 17; Вільямса, 9. Стосовно прочистки зовнішніх каналізаційних мереж надійшло 8 дзвінків (Липинського, 1; Ветеранів, 1; Чорновола, 6). Всі питання оперативно вирішені.

   41 скаргу було адресовано до надавача послуг ДКП «Луцьктепло». 4 повідомлення стосувались зупинки бойлерних через проведення аварійно- ремонтних робіт на просп. Соборності, 3, 24, Молоді, 13, Київський майдан, 6, вул. Федорова, 46, Гордіюк, 43, Вавілова, 6, просп. Волі, 22. За звітний період ліквідовано витоки з тепломережі на вул. Писаревського, 4 та Конякіна, 6.

   108 скарг надійшло стосовно відключення гарячої води в місті.

   22 повідомлення було скеровано до надавача послуг ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». Стосовно несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів та прибирання залишків після забирання контейнерів надійшло 12 скарг, зокрема: Щусєва, 18; Вороніхіна, 15; Кондзелевича, 30.

   Варто відзначити, що значно зменшилася кількість звернень на адресу КП ЛЕП «Луцьксвітло» - 15. На контролі залишається відновлення зовнішнього освітлення вулиць: Кривий Вал, 6; Героїв УПА, 10; Народних дружинників, 12.

   Стосовно безпритульних собак, за звітний період надійшло 16 повідомлень. Скаржились з таких адрес: Огієнка, 1; Ківерцівська, 16; Дружби Народів, 15.

    36 звернень стосувались руху пасажирського транспорту, скаржились на тролейбусні маршрути № 1; 2; 5; 12; 15а та автобусні маршрути № 3; 4; 10; 11; 19;

   Не дивлячись на те, що працівниками управління розвитку підприємництва та реклами проводилась роз’яснювальна робота із суб’єктами господарювання та були взяті відповідні пояснення, знову надійшло 16 скарг на роботу закладів торгівлі та відпочинку. Скаржились на клуб «Опера», бар «Пульс», кафе «Дядя Піца» та магазини «Вишенька» і «Вопак».

   Також Лариса Карп’як зазначила, що мешканці, що проживають у будинках біля РАЦСу, скаржаться на проведення щонедільних проповідувань віруючих, які заважають відпочивати, та просять проводити такі заходи в спеціальних Молитовних будинках, а жителі проспекту Волі, Київського майдану нарікали на потужну музику на фестивалі «Бандерштат» та висловлювали прохання проводити такі заходи за межами міста.

    Міський голова Микола Романюк додав до сказаного, що є розпорядження Кабінету Міністрів України про надання послуг центральних органів влади  у  ЦНАПі відповідно до графіка. Тож він доручив Ларисі Карп’як  тримати це питання на контролі та інформувати напередодні встановлених у графіку термінів. За словами Миколи Романюка, дехто дуже не хоче, щоб послуги надавалися у ЦНАПі, де все прозоро і швидко.

   Також міський голова зупинився на двох аспектах, важливих для міста. Зазначив, що найбільша кількість дзвінків на службу «15-80» надходить з питань постачання електроенергії. «Зрозуміло, що стихія. Але дуже часто у нас відбувається відключення електроенергії й з інших причин. Тож необхідно вивчити питання стану мережі у Луцьку», - каже міський голова. «Якщо немає гарячої води, це можна перетерпіти деякий час. Якщо ж нема електроенергії, то це – дуже серйозно. Необхідно обговорити, як може допомогти місто. Хоча й міська філія «Волиньобленерго» не належить до комунальних підприємств, але наше місто світлом забезпечує. Проте у нас немає жодної програми розвитку енергетики», - підсумував Микола Романюк.

   Ще одне питання – це  веб-платформа «Відкрите місто». «Окремі керівники забули, що цю платформу читає цілий світ. Треба давати людям відповідь на їхні питання. Якщо можна вирішити проблему, то – вирішити, якщо ж ні, то написати людям вмотивовану відповідь», - звернувся до присутніх міський голова.

 

   Відділ інформаційної роботи міської ради

   (777904, 777946, 724727, 720665)