Сучасні підходи до інтеграції та соціалізації дітей з особливими потребами
Це питання обговорюватимуть протягом трьох днів науковці, педагоги, медики, представники влади під час VIІI міжнародної науково-практичної конференції: «Психогенеза особистості: норма і девіація» (Турбота про дітей з порушеннями розвитку: багаторівневий підхід)”, яка відбуватиметься у Луцьку з 15 до 17 жовтня. Лекційні, сертифіковані навчальні заняття проходитимуть на базі експериментального майданчика кафедри педагогічної та вікової психології Східноєвропейського національного університету імені Лесі українки («Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Луцької міської ради»).
Учасники конференції дізнаються, як оцінювати потреби дітей у відношенні адаптивних приладів, що використовуються для усунення дефіцитів, досягнення нових навичок, компенсування дефіцитів і запобігання подальшій втраті функціональності (наскільки це можливо); як і чому потрібно використовувати сенсорне обладнання для підтримки оптимальної стимуляції, зміни навколишнього середовища та завдань для полегшення адаптивних реакцій і залучення дитини в роботу над значущими вправами; про стратегії, які будуть використовуватися для оптимізації навчання в класі, методи для складання тестів та іспитів та підготовки навчальних програм для дітей з аутизмом.
Присутні ознайомляться, як розвинути цільову комунікацію у дітей із затримкою мовлення з використанням фотографій, комунікаційних дощок і знаків; навчаться оцінювати готовність дітей відвідувати школу (на основі існуючих прикладів) та здійснювати корекцію готовності за рахунок раннього втручання.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 720665, 724727)