Система управління якістю запроваджена з метою надання якісних послуг лучанам

На цьому наголосила начальник організаційного відділу міської ради Олена Барська під час навчання з питань функціонування системи управління якістю у Луцькій міській раді.
Вона нагадала, що зараз у міській раді триває місячник якості, який проводиться з метою підвищення ефективності діяльності виконавчих органів міської ради та надання якісних адміністративних послуг.
«Діяльність міської ради є відкритою та прозорою. Система управління якістю відповідно до міжнародного стандарту ISO 9001 у виконавчих органах міської ради впроваджена у 2006 році рішенням виконавчого комітету 05.10.2006 № 495-1 і вже понад 6 років ефективно функціонує у діяльності виконавчого комітету. Найвищим показником роботи у цьому напрямку є створення Центру надання адміністративних послуг у м. Луцьку», - наголосила вона.
За її словами, функціонування системи управління якістю розглядає діяльність органів місцевого самоврядування як сукупність взаємопов’язаних процесів. Вони сприяють впорядкованості діяльності, дозволяють керівництву чіткіше розуміти завдання і функції структурних підрозділів та органу місцевого самоврядування в цілому.
«На сьогодні виконавчі органи міської ради працюють на основі міжнародного стандарту ISO 9001-2008 та національного стандарту ДТСУ ISO 9001-2009», - поінформувала Олена Барська.
«Ми пишаємось перед іноземними інвесторами та партнерами, що працюємо відповідно до міжнародного стандарту», - зауважила начальник відділу організаційної роботи й розповіла, що з метою контролю за його дотриманням у виконавчих органах міської ради систематично здійснюються внутрішні та зовнішні аудити. «Це дозволяє виявити недоліки, якщо такі є, та усунути їх», - додала вона.
Також Олена Барська поінформувала, що функціонування системи управління якістю у виконавчих органах міської ради здійснюється на основі рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови, Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради, Інструкції з діловодства, Книги якості, Політики якості, а також процедур та інструкцій системи управління якістю.
«Задля постійного вдосконалення роботи виконавчі органи міської ради визначають Цілі якості – завдання, які дозволяють покращити їх роботу. Метою функціонування СУЯ є підвищення якості послуг, покращення іміджу міської ради, а також дозволяє більш ефективно вирішувати проблеми лучан», - зауважила начальник організаційного відділу міської ради Олена Барська.
Відділ інформаційної роботи міської ради (777904, 777946, 724727, 720665)