1. Головна
  2. Оперативна інформація

У Луцькій міській раді буде створено Департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»

   Таке рішення прийняли депутати на сьогоднішній сесії міської ради. Департамент, як виконавчий орган Луцької міської ради, здійснюватиме надання адміністративних послуг за принципом «єдиного вікна». Його діяльність забезпечить прозорість, відкритість та зрозумілість у сфері надання адміністративних послуг, сприятиме зменшенню часу необхідного для відвідування виконавчих органів до підготовки та надання документів реєстраційного та погоджувального характеру.

     До складу структурного підрозділу ввійдуть відділ звернень громадян, група оперативного реагування «15-80», дозвільний центр, відділ державної реєстрації суб’єктів господарювання.

     Також депутати вирішили затвердити Положення про Департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку», у якому визначено його основні завдання: створення доступних та зручних умов для надання адміністративних послуг, надання суб’єктам звернення консультацій та інформації про адміністративні послуги та порядок їх одержання, перелік документів для одержання адмінпослуг, забезпечення безоплатного одержання суб’єктами звернення бланків заяв та інших документів необхідних для надання адміністративних послуг.

     Свої запитання озвучили депутати Андрій Калахан та Рустам Дячук. Одна з пропозицій була зняти «п.2.3.6. ліквідація посередницьких послуг при наданні адміністративних послуг», проте депутати не підтримали її.

     Міський голова Микола Романюк зазначив, що Центр надання адміністративних послуг планують відкрити після Різдвяних свят. Відтак з нового року лучани матимуть змогу оперативно, за спрощеною процедурою отримати адміністративну послугу.

 

   Відділ інформаційної роботи міської ради

   (777904, 777946, 720665, 724727)