1. Головна
  2. Оперативна інформація

У Луцькій міській раді обговорено питання роботи на території міста автобусів приміського сполучення

        Сьогодні міський голова Микола Романюк провів робочу нараду за участю свого заступника Василя Байцима, начальника управління транспорту та зв’язку міської ради Рустама Дячука, заступника начальника головного управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації Віктора Довгополюка, начальника територіального управління Головтрансінспекції у Волинській області Володимира Степанова, представників державної автомобільної інспекції та перевізників.

       Микола Романюк наголосив, що приміські маршрутні транспорті засоби, рухаючись територією Луцька, відбирають пасажирів у міських перевізників, забруднюють навколишнє середовище, зупиняються на невизначених у схемах руху зупинках громадського транспорту тощо. Тож необхідно навести лад у цій сфері. Він зазначив, що міська влада постійно веде роботу у цьому напрямі й продовжуватиме її надалі.

       «З моменту встановлення вартості проїзду у маршрутних таксі міста у розмірі 2 гривні значно зросли ціни на паливно-мастильні матеріали, запчастини», -  розповів Рустам. Він наголосив, що багато міських маршрутів є збитковими. Одним із чинників цього є й те, що приміські маршрутки, курсуючи вулицями Луцька, забирають частину пасажирів собі. За його словами, окремі приміські маршрути майже на 90 % дублюють міські. У цих маршрутних таксі вартість проїзду по Луцьку нижча, ніж у міських маршрутках. Цим, зазначив начальник управління транспорту та зв’язку міської ради, вони завдають збитків міським перевізникам. Міська рада ще у 2007 році прийняла рішення, яким обмежила рух приміських маршрутних транспортних таксі територією Луцька. Однак, багато хто не виконує його.

       Заступник міського голови Василь Байцим додав, що до нього часто звертаються перевізники, які просять підвищити вартість проїзду, адже вони несуть збитки. Однією з причин цього є й те, що приміські маршрутки забирають пасажирів у міських перевізників. За його словами, чим більше пасажирів їздить у маршрутних таксі, тим менше собівартість і навпаки.

        Заступник начальника головного управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації Віктор Довгополюк зазначив, що необхідно дійсно вирішувати це питання і разом працювати над цим. Він визнав, що певні перевізники не дотримуються схем руху, зупиняються на невизначених зупинках тощо. Однак, в управлінні не вистачає працівників, аби проконтролювати усіх перевізників. Тож необхідно спільно і міській раді, і облдержадміністрації працювати над вирішенням цього питання.

 

        Відділ інформаційної роботи міської ради

        (777904, 777946, 720665)