1. Головна
  2. Оперативна інформація

У Луцьку розвиватимуть мале підприємництво

   Відбулося засідання комісії з питань розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Луцька. Голова комісії, заступник міського голови Василь Байцим розпочав засідання з наочного прикладу незахищеності малого підприємця у Луцьку, він запросив заявницю, яка буквально вчора звернулася на особистий прийом до Василя Федоровича. Жінка прагне розмістити кіоск для торгівлі солодкою ватою, проте постійно отримує офіційні відмови. «Доки я перебуватиму на посаді – підприємець буде головним у Луцькій міській раді. Мале підприємництво – це наші роботодавці. Це 25 тис. підприємців, левова частина надходжень у бюджет. Ми тут зібралися для того, щоб розробити схему, за якою підприємець міг би прийти та чітко знати, куди подати заяву з документами і отримати можливість легально працювати», – розповів Василь Байцим.  
   Заступник начальника управління містобудування та  архітектури, головний художник міста Ярослав Матвієв занепокоєний протиставленням інтересів підприємців і простих лучан та не бачить потреби «перетворювати парки на місця торгівлі», адже місто і без того переповнене кіосками. Ярослав Володимирович розповів, що у питаннях видачі дозволів на такий вид  підприємницької діяльності сьогодні міська рада керується, в першу чергу,  Законом України «Про місцеве самоврядування» та Наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності». Члени комісії провели ряд роз’яснень цього нормативного документу, яким у своїй роботі відтепер керуються структурні підрозділи, причетні до видачі дозволів особливо у пунктах, які регламентують питання надання земельної документації. Відповідно до п. 2 Наказу Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України до пакету необхідних документів для розміщення тимчасової споруди більше не входять ті, що стосуються землекористування. Це зекономить заявникам 8-9 місяців часу та близько 4 – 5 тисячі гривень кожному.
   Результатом сьогоднішнього засідання стали ряд доручень заступника міського голови Василя Байцима: начальнику управління містобудування та архітектури Юрію Казміруку розробити проект комплексних схем розміщення архітектурних об’єктів, начальнику управління фінансів Лілії Єловій  - профінансувати проект, начальнику управління розвитку підприємництва та реклами Олександру Козлюку - організувати роз’яснення підприємцям та розробити стратегію розвитку малого підприємництва у місті. Василь Федорович наголосив, що здійснить перевірку по кожному підприємцю, адже за даними начальника управління розвитку підприємництва та реклами Олександра Козлюка у Луцьку наразі – 99 сервітутів, з яких 85 дійсних і слід врахувати побажання кожного при складанні схеми та при не можливості надання дозволів на комерційну діяльність на попередній території – запропонувати інший варіант.
Начальник відділу санітарного нагляду Микола Осіюк попросив також знайти спосіб урегулювати питання оплати підприємцями прибирання та вивозу сміття, та повідомлення власника тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності про майбутню обов’язкову ліквідацію об’єкта після закінчення дії договору.

  Відділ інформаційної роботи міської ради
  (777904, 724727, 720665, 777946)