У Луцьку стартує Конкурс соціальних проектів (пітчинг) туристичного спрямування

Сьогодні відбулася прес-конференція для місцевих ЗМІ та представників громадських організацій з питань організації конкурсу соціальних проектів (пітчинг) туристичного спрямування у місті Луцьку за участі заступника міського голови Сергія Григоренка, в. о. управління туризму та промоції міста Катерини Теліпської, голови ради правління ГО "Молодіжна Платформа" Захара Ткачука.
Сергій Григоренко у вступному слові зазначив, що важливо дати активним громадянам можливість для реалізації креативних ідей, які сприятимуть підвищенню туристичної привабливості міста. “Туризм - найкращий спосіб сьогодні презентувати потенціал нашого міста і залучити туристів у місто. Усі міста, які хочуть про себе заявити, заробляти кошти розвивають туризм. Ми вважаємо це стратегічним напрямком і будемо приділяти цьому велику увагу”, - сказав Сергій Григоренко.
Катерина Теліпська та Захар Ткачук детальніше розповіли присутнім про конкурс соціальних проектів (пітчинг) туристичного спрямування. “Ми сподіваємося побачити нові, цікаві, креативні ідеї”, - акцентувала Катерина Теліпська.
Саме тому, щоб втілити ці ідеї в життя, управління туризму та промоції міста Луцької міської ради у партнерстві з програмою «Активні громадяни» від Британської ради в Україні та ГО «Молодіжна платформа» оголошують конкурс проектів розвитку громади для підвищення туристичної привабливості Луцька.
В цій ініціативі можуть брати участь лучани від 18 років, які мають ідеї щодо розвитку локальної громади та туристичної привабливості Луцька.
Пріоритети конкурсу: Нові туристичні об’єкти (створення у міському просторі нових об'єктів туристичного інтересу, арт-об’єктів, атракцій тощо); Креативний простір (ідеї щодо створення креативних елементів благоустрою на вулицях міста); Фестивалі, події, заходи (проведення у Луцьку заходів, що залучають туристів, сприяють розвитку внутрішнього туризму, популяризують історію міста); Інклюзивні проекти (забезпечення доступу до туристичних об'єктів людей з обмеженими можливостями, доступність інформаційних послуг); Інформаційні та IT продукти (застосування інформаційних технологій (програми, веб-ресурси, додатки для ґаджетів) для популяризації Луцька як туристичної дестинації та для забезпечення комфорту перебування та пересування туристів у місті); Туристичні шляхи (прокладіть унікальні туристичні пішохідні, велосипедні маршрути містом та встановіть помітки та стенди вздовж них).
Загальний бюджет конкурсу 200 000 грн (100 000 грн надає управління туризму та промоції міста, а 100 000 грн – Британська Рада в Україні). Максимальне фінансування в рамках одного проекту – 30 000 грн.
Заявки на участь в конкурсі подаються з 8 березня 2017 року по 7 квітня 2017 року (до 21.00).
Аплікаційну форму та деталі конкурсу ви можете знайти на сайті – http://pitching.in.ua/lutsk/
Контактна особа: Захар Ткачук, +380950925166, molod.platforma@gmail.com
Катерина Теліпська, 777 956, lutsktourism@gmail.com
Відділ інформаційної роботи міської ради (777904, 777946, 724727, 720665)