1. Головна
  2. Оперативна інформація

У Луцьку урочисто відкрили Центр надання адміністративних послуг

У Луцьку урочисто відкрили Центр надання адміністративних послуг

   Сьогодні за участю голови Волинської обласної державної адміністрації Бориса Клімчука та Луцького міського голови Миколи Романюка відбулось офіційне відкриття Центру надання адміністративних послуг, що знаходиться за адресою: вул. Лесі Українки, 35. 

   На урочистому відкритті ЦНАПу також були присутні міські голови міст обласного значення, депутати Луцької міської ради, керівники профільних управлінь, адміністративні послуги яких надаватимуться там, представники правоохоронних органів області, ЗМІ та громадськість міста.

   Міський голова Микола Романюк привітав усіх присутніх із знаковою подією у нашому місті. «Сьогодні для нашого міста визначна подія – відкриття Центру надання адміністративних послуг. Він розпочинає свою роботу відповідно до Указу Президента України щодо одержання адміністративних (державних) послуг. Центр матиме статус регіонального, тобто надаватиме послуги структурних підрозділів обласної державної адміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, міської ради», - зазначив Микола Романюк. Також наголосив на тому, що створення ЦНАПу, перш за все, спрямоване для людей, для того, аби жителі міста могли отримати вчасно якісні послуги. «Ми намагалися узагальнити досвід сусідніх держав – Польщі, Німеччини. Проаналізувавши, втілили ці напрацювання у Центрі надання адміністративних послуг міста Луцька», - зауважив міський голова й поінформував, що зараз у цьому приміщенні працюватимуть: дозвільний центр, відділ державної реєстрації суб’єктів господарювання, відділ управління майном комунальної власності, відділ звернень громадян і служба оперативного реагування «15-80», управління містобудування та архітектури, земельних ресурсів, розвитку підприємництва та реклами. Ці структурні підрозділи забрали від міської ради, тепер вони працюватимуть у ЦНАПі. Окрім цього, тут знаходимуться: реєстраційна служба головного управління юстиції в області, управління державної міграційної служби України в області,  головне управління Держземагентства в області, територіальне управління Держгірпромнагляду в області, а також структурні підрозділи облдержадміністрації: департамент агропромислового розвитку, департамент житлово-комунального господарства та будівництва, управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю, управління міжнародного співробітництва та європейської інтеграції.

   За словами міського голови Миколи Романюка, там й здійснюватиметься прийом громадян керівництвом міської ради та керівниками виконавчих органів. "З вами спілкуватиметься одна людина – адміністратор, якій ви надасте пакет документів  й отримайте повідомлення, що ваша послуга готова», - поінформував міський голова й висловив вдячність ПАТ «Луцьксантехмонтаж №536», які здійснювали ремонтні роботи у цьому приміщенні, голові облдержадміністрації Борису Клімчуку, обласній раді, адже 920 тисяч грн було виділено з обласного бюджету. «Сподіваюсь, що створення Центру надання адміністративних послуг буде хорошим прикладом того, як влада турбується про людей», - зауважив Микола Ярославович.

   Голова облдержадміністрації Борис Клімчук також висловив вдячність міському голові Миколі Романюку й виконавцям робіт. «Президент України Віктор Янукович поставив перед нами завдання. Ми його втілили у реальність. Головне тут інноваційні технології, адже послуги надаватимуться без посередників. Це, що ми сьогодні зробили, – немає рівних в Україні. Це хороший досвід, і він реальний», - зазначив він й наголосив: «Наше завдання не боротися з корупцією, а створювати умови, які її мінімалізують». «Ми зробли це – ми йдемо далі», - завершив свій виступ голова облдержадміністрації.

   Опісля міський голова Микола Романюк вручив подяки за сумлінну працю, високий професіоналізм, вагомий особистий внесок у будівництво Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку : Андрощуку Володимиру Миколайовичу, виконробу дільниці № 1 ПАТ «Луцьксантехмонтаж №536», Данильчуку  Сергію  Сергійовичу, маляру  дільниці № 3 ПАТ «Луцьксантехмонтаж №536» та Засєкіну Володимиру Івановичу, електромонтеру дільниці № 9 ПАТ «Луцьксантехмонтаж №536».

    У свою чергу, голова наглядової ради ПАТ «Луцьксантехмонтаж №536» Віктор Чорнуха подякував за плідну співпрацю міської ради та облдержадміністрації й вручив директору департаменту «Центр надання адміністративних  послуг у місті Луцьку» Ларисі Карп’як символічний ключ.

   Після урочистого перерізання стрічки усіх присутніх запросили оглянути ЦНАП. Там Лариса Карп’як розповіла про його роботу. Зокрема, поінформувала, що площа лише першого поверху – 350 кв. м. При вході Центру зустрічатимуть два консультанти, які розкажуть, які послуги надаватимуться, куди звернутися та допоможуть скористатися інформаційним терміналом. За її словами, на сьогоднішній день у Центрі надаватимуть 196 адміністративних послуг. Загалом прийом документів здійснюватимуть 9 кваліфікованих адміністраторів, 7 державних реєстраторів та 7 державних адміністраторів. Середній час прийому відвідувача становитиме 15 хвилин.

   Послуги будуть надаватися на І та ІІ поверхах і стануть зручними для кожного мешканця нашого міста, в тому числі, для людей з обмеженими фізичними можливостями.

    Надання адміністративних послуг безкоштовне. Оплата передбачена тільки за ті послуги, які передбачені чинним законодавством.

   Також Лариса Карп’як з адміністратором Центру продемонстрували, яким чином відбувається прийом. До слова, відвідувачу, аби звернутись до адміністратора, необхідно отримати талон, номер якого оголошується у мікрофон та висвітлюється на екрані. Далі процедура проходить таким чином: пред’явлені документи сканують та передають в електронному вигляді профільному структурному підрозділі. Заявнику ж видається підтвердження: SMS повідомленням або електронною поштою.

   У приміщенні Центру функціонує інформаційний термінал, де можна переглянути, які надаються адміністративні послуги, роздрукувати бланк заяви та заповнити самостійно. Окрім цього, для зручності відвідувачів у приміщенні розташоване відділення банку, встановлений банкомат, є дитяча кімната.

   За словами директора Центру, з метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернень у департаменті ЦНАП здійснюють інформаційне консультування суб’єктів, забезпечується система електронного керування чергою через інформаційний термінал.

   Відповідальний черговий департаменту ЦНАП здійснює інформаційне консультування (в т. ч. у телефонному режимі - тел. 777 888), або перенаправляє (переадресовує) дзвінки адміністраторам чи учасникам департаменту ЦНАП.

   Прийом суб’єктів звернень здійснюється за таким графіком: понеділок, середа – з 08:00 до 16:00, вівторок, середа – 09:00 – 16:00, п’ятниця – 08:00 – 15:00, субота – 09:00 – 13:00 (без перерви на обід), неділя - вихідний.  

   Опісля присутні оглянули роботу дозвільного центру та відділу державної реєстрації суб’єктів господарювання.

   У рамках відкриття ЦНАПу було підписано меморандум про співпрацю щодо організації надання адміністративних послуг між обласною державною адміністрацією та міською радою, визначено перелік послуг, які будуть надаватися.

   Також міський голова Микола Романюк поінформував, що 10 млн  грн було виділено з міського бюджету, 920 тис. грн – з обласного.

   «Ми готові подітися своїми напрацюваннями, відкриті до співпраці. Сподіваюся, що лучани зрозуміють:  ЦНАП створений для їх комфорту», - резюмував міський голова Микола Романюк.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       Відділ інформаційної роботи міської ради

       (777904, 777946, 724727, 720650)