У міській раді обговорили нові Правила ведення діловодства

На виконання плану внутрішніх навчань загальним відділом спільно з відділом програмно-комп’ютерного забезпечення, за участю заступника міського голови, керуючого справами виконкому, підготовлено та проведено навчання на тему «Організація діловодства та роботи в системі електронного документообігу el-Dok» для посадових осіб відповідальних за діловодство у виконавчих органах міської ради.
Заступник міського голови, керуючий справами виконкому Юрій Вербич акцентував увагу учасників навчання, що в черні 2015 року Мін’юст затвердив надзвичайно важливий правовий акт – загальнодержавні Правила організації діловодства та архівного зберігання документів. Правила регламентують всі етапи документообігу, а також визначають порядок роботи архівних підрозділів. Він наголосив, що грамотно оформленні організаційно-розпорядчі документи та службові листи є надзвичайно важливим елементом в нашій спільній справі – служінню громаді та побажав плідної праці, вдалого діловодного року та професійного розвитку.
Начальник загального відділу Надія Бортнік повідомила, що вперше в нормативно-правовому акті комплексно висвітлено питання організації як архівної справи, так і кожного з етапів документообігу – від створення документів до передавання їх в архів, і акцентувала увагу присутніх на першій частині Правил, що стосується питань організації діловодства.
Заступник начальника відділу програмно-комп’ютерного забезпечення Наталія Хмель наголосила на основних аспектах роботи в системі електронного документообігу el-Dok, зокрема на роботі з календарем, реєстрації документів та пошуковому модулі.
Загальний відділ Луцької міської ради