1. Головна
  2. Оперативна інформація

Українська експозиція посіла п’яте місце в номінації «Європа» на Міжнародній туристичній біржі у Берліні

Українська експозиція посіла п’яте місце в номінації «Європа» на Міжнародній туристичній біржі у Берліні

      Сьогодні у Палаці культури міста Луцька відбувся брифінг за результатами участі нашого міста в одній із найбільших туристичних подій світового рівня – Міжнародній туристичній біржі (Internationale touristische Börse) «ITB-2013» у місті Берлін (ФРН).

      Спілкування розпочав заступник міського голови Тарас Яковлев. Він подякував партнерам, які допомогли  нашій делегації здійснити цю поїздку. Адже місту наше місто має, що показати європейцям. «Луцьк має великий туристичний потенціал. Можна гордитися його архітектурою, історичною спадщиною і, звичайно, гостинними людьми. Добре, що за основу презентації було взято медоваріння, адже у нас вже є певні традиції щодо цього. Один із туристичних об’єктів, де презентуються питні меди  - «Медова хата», яку відкрило Братство бджолярів землі Волинської за сприяння міської ради», – зазначив Тарас Яковлєв і висловив сподівання, що ця співпраця буде продовжуватися.

       Начальник управління туризму та промоції міста Луцької міської ради Наталія Бунда розповіла про результати поїздки. Вона повідомила, що   6-10 березня 2013 року у столиці Федеративної Республіки Німеччини в приміщенні MESSE BERLIN відбулась найбільша міжнародна туристична біржа ITB-2013 (Internationale touristische Börse), яка розмістилася на 16 гектарах. «Lutsk-your honey city!» , що в перекладі означає «твоє медове місто»  - гасло, яким на ІТБ-2013, запрошували відвідати місто Луцьк.

      На  Міжнародній туристичній біржі Україну представляли всього 8 міст (Київ, Харків, Донецьк, Львів, Одеса, Севастополь, Луцьк, Черкаси) та два регіони (Крим та туристичний кластер «Поділля-Буковина»). Місто Луцьк вперше було представлено на виставці такого рівня, тим паче у вісмірці таких туристично-розвинених українських міст. Дана подія є дуже важливою, адже сприятиме створенню позитивного іміджу Луцька на міжнародному, зокрема європейському, туристичному ринку.

      За результатами експертного оцінювання Кельнської бізнес-школи, українська експозиція посіла п’яте місце в номінації «Європа». Це найкращий результат в історії участі України в Міжнародній туристичній біржі.

       На виставці було представлено культурно-мистецький і туристичний потенціал Луцька та Волині, а також волинський регіональний продукт - меди та питні меди. Адже волинські меди є одними з найкращих в Україні та увійшли в каталог «Ста кращих товарів України» у 2011 та 2012 роках. Про це свідчать також золоті медалі з конкурсів питних медів різного рівня.

       Голова Братства бджолярів землі Волинської «Ройовий стан» Володимир Дмитрук вважає, що Луцьк має потужний потенціал бути справжнім медовим містом, і це викликає велике зацікавлення з боку потенційних туристів.

        «Гості нашого стенду дегустували питні меди, були свідками процесу відкачування меду, брали участь у лотереях, вікторинах, складали пазли та отримували луцькі сувеніри, надані партнерами», – розповів він. Володимир Дмитрук подякував міській владі, яка допомагає відроджувати традиції медоваріння.

        У його колеги, члена Ради Братства бджолярів землі Волинської «Ройовий стан» Антона Шотіка залишилися також найкращі враження від поїздки, де мали можливість почерпнули багато досвіду і вміння  презентувати свою продукцію. «Велика кількість відвідувачів виставки із задоволенням і цікавістю знайомилися з українською культурою та традиціями бджільництва, намагалися взяти візитку з надією побувати у Луцьку», – розповів він.

       Туристичні продукти Луцька і Волині рекламувала туристична фірма «Нові Мандри», директор якої Віталій Новицький також був учасником брифінгу. За результатами успішного представлення міста Луцька на ІТБ-2013 оголошено Подяки міського голови голові Братства бджолярів землі Волинської «Ройовий стан» Володимиру Дмитруку та члену Ради Братства бджолярів землі Волинської «Ройовий стан» Антону Шотіку, а також директору ПП «Нові Мандри» Віталію Новицькому.

      На завершення зустрічі начальник управління туризму та промоції міста Луцької міської ради Наталія Бунда акцентувала, що ця важлива для промоції міста поїздка, відбулася за кошти організаторів Берлінської виставки.     

      Заступник міського голови Тарас Яковлев подякував партнерам - рекреаційним комплексам «Срібні лелеки» і «Рестпарк», кафе «Кава-клуб», ресторанам «Вогнем і Мечем», які допомогли виготовити промоційні матеріали.

      Медовари провели майстер-клас з відкачування меду для журналістів та почастували учасників брифінгу медом.

 

      Довідково: Вперше Міжнародна туристична біржа (Internationale touristische Börse) «ITБ» відбулася в 1966 році у Західному Берліні за участю 9 представників з 4 країн. Сьогодні ІТБ стала найбільшою інтернаціональною зустріччю урядових та бізнесових лідерів міжнародної туристичної політики. У 2013 році Федеральний канцлер Ангела Меркель¸ Президент Індонезії Сусило Бабманг Юдхойоно, представники Всесвітньої туристичної організації, Всесвітньої ради з подорожей та туризму і близько 100 міністрів з туризму та державних секретарів зустрілися у Берліні, щоб обговорити майбутній розвиток туристичної індустрії.

     На ІТБ було 10,046 експонентів з 188 країн світу, що презентували свої туристичні продукти та переваги. Налічено близько 110 тис. відвідувачів, з яких 43% - з-за кордону. Детальна інформація про виставку www.itb-berlin.de/en

 

      Відділ інформаційної роботи міської ради

      (777904, 777946, 724727, 720665)