Відбулося засідання Координаційної ради з питань розвитку малого та середнього підприємництва
Участь у засіданні взяли заступник Луцького міського голови Тарас Яковлев, депутати міської ради Петро Савчук та Андрій Буй, посадовці міської ради, члени координаційної ради, підприємці міста.
Тарас Яковлев, розпочинаючи засідання, ознайомив присутніх з порядком денним та подякував підприємцям, що допомогли місту у підготовці до Дня Незалежності та Дня міста, «зробивши надзвичайно багато».
Про інвентаризацію торгових об’єктів на зупинках громадського транспорту поінформував учасників зібрання начальник управління архітектури та містобудування Юрій Казмірук. За результатами перевірки, у місті налічується 264 тимчасових кіосків, торгових точок та 60 торгових павільйонів на зупинках громадського транспорту. Вже раніше прийнято рішення виконавчого комітету про демонтаж 13 тимчасових споруд. 44 тимчасові споруди не відповідають архітектурним нормам. «Ми повинні спільно працювати, вирішувати спірні питання згідно чинного законодавства, - каже Юрій Казмірук. – Я – за взаєморозуміння між владою і підприємцями».
Заступник міського голови Тарас Яковлев втішений тим, що серед порушників – лише 44 тимчасові споруди – це не так вже й багато для нашого міста. «Дуже добре, що ми здійснили таку перевірку», - додав він.
Про структуру та діяльність департаменту «Центр надання адміністративних послуг у м. Луцьку» розповіла заступник директора департаменту, начальник відділу державної реєстрації суб’єктів господарювання Алла Грабко. Як зазначив Віталій Мазур, начальник відділу розвитку підприємництва та реклами, «знайомлячи підприємців з діяльністю ЦНАПу, хочемо максимально донести до кожного громадянина, що у нас є така структура, яка надає майже 200 адміністративних послуг в одному місці».
Розглянули учасники Координаційної ради й важливе для підприємців питання щодо нарахування та порядку сплати єдиного внеску фізичними особами-підприємцями.
Заступник начальника управління пенсійного фонду України у м. Луцьку Андрій Буй поінформував, що Законом України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи” від 04.07.2013 №406-VII, який набрав чинності з 11.08.2013 повноваження щодо адміністрування єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування покладено на підвідомчі структури Міністерства доходів та зборів.
Проте, та водночас, з урахуванням положень пункту 3 Прикінцевих положень вищезгаданого Закону України та відповідно до спільного листа Пенсійного фонду України і Міністерства доходів та зборів України від 30.08.2013 №22777/03-01 орган Пенсійного фонду України продовжує адміністрування єдиного внеску стосовно прийняття та обробки звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та обліку сплати страхових внесків до 30 вересня 2013 року.
Враховуючи поточний стан речей, управління Пенсійного фонду у м. Луцьку інформує про діючу процедуру нарахування та порядку сплати єдиного внеску фізичними особами підприємцями за наступним планом розгляду:
адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на етапі передання функцій адміністрування Міністерству доходів та зборів;
порядок формування та подання звітності про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України;
порядок та строки сплати сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)