1. Головна
  2. Оперативна інформація

Відбулося засідання Координаційної ради з питань розвитку малого та середнього підприємництва

Відбулося засідання Координаційної ради з питань розвитку малого та середнього підприємництва

   Участь у засіданні Координаційної ради взяли заступник міського голови Сергій Григоренко, начальник управління розвитку підприємництва та реклами Луцької міської ради Олександр Козлюк, депутат міської ради, голова постійної комісії з питань торгівлі, послуг та розвитку підприємництва Петро Нестерук, представники виконавчих органів міської ради та державних органів, а також суб'єкти підприємницької діяльності, керівники територіальних та галузевих об'єднань підприємців.

   Заступник начальника відділу організації роботи ГУ ДФС у Волинській області Олена Нікотіна поінформувала учасників засідання про умови перебування на спрощеній системі оподаткування суб'єктів підприємницької діяльності. За її словами, спрощена система оподаткування передбачає поділ на групи суб'єктів, для кожної з яких встановлені певні вимоги. Так, І група — найпростіша, яка дозволяє здійснювати торгівлю на ринках без використання праці найманих робітників. Дохід від такого виду діяльності не повинен перевищувати 300 тис грн на рік. ІІ група суб'єктів підприємництва — дозволяє утримувати не більше 10 найманих працівників. Обсяг їх доходу — не більше 1,5 млн грн на рік. Третя група не має обмежень щодо чисельності найманих працівників, натомість обсяги доходів — не більше 5 млн грн на рік. Окрім цього, спрощена система оподаткування дозволяє не сплачувати ПДФО, якщо суб'єкт підприємницької діяльності є пенсіонером за віком. Обрати спрощену систему чи відмовитися від неї можна лише 1 раз на рік.

   При подачі заяви на спрощену систему оподаткування суб'єктам підприємницької діяльності може бути відмовлено у разі наявності податкового боргу.

   Заслухана інформація була взята до відома членами Координаційної ради.

   Начальник відділу реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Юлія Соломко доповіла про порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно. Так, у 2016 році ряд повноважень у цій сфері передано міським радам та приватним нотаріусам. Луцька міська рада однією з перших перейняла повноваження щодо реєстрації речових прав на нерухоме майно. У 2016 році доступ до державного реєстру речових прав є у відкритому доступі на офіційному сайті Міністерства юстиції України. Результати розгляду поданих заяв можна отримувати як у паперовому, так і в електронному вигляді. При цьому вони матимуть однакову юридичну силу. Окрім цього, скорочено терміни розгляду заяв та мінімізовано перелік документів, які необхідно подати реєстратору.

   Юлія Соломко зазначила, що у 2016 році до відділу реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень надійшло 2500 звернень, з яких 500 — з приводу тих об'єктів, які розташовані поза межами Луцька. За результатами роботи відділу до міського бюджету надійшло 260 тис грн.

   Члени Координаційної ради позитивно оцінили роботу державних реєстраторів, та рекомендували збільшити їх кількість задля уникнення черг.

   Також члени Координаційної ради обговорили проблеми легалізації тіньової зайнятості та заробітної плати найманих працівників.

 

 

   Відділ інформаційної роботи міської ради

   (777904, 777946, 724727, 720665)