Відбулося засідання тимчасової робочої групи для проведення діалогу та консультації з підприємцями, які здійснюють підприємницьку діяльність на території Центрального ринку
Сьогодні відбулось засідання створеної робочої групи щодо вирішення питань, які стосуються діяльності ринку “Центральний”. У ньому взяли участь заступник міського голови Олександр Рачков, заступник міського голови Костянтин Петрочук, депутати міської ради, представники виконавчих органів міської ради, підприємці.
Зустріч відбувалась у формі діалогу, тож усі охочі мали можливість виступити та внести пропозиції щодо подальшої роботи.
У ході обговорення учасники “круглого столу” дійшли консенсусу, що, перш за все, необхідно визначити точну кількість власників контейнерів, адже значна їх кількість пустує, або ж використовується під склад. Таким чином, було вирішено створити реєстраційну форму, в якій будуть зазначені наступні дані: номер контейнера та його площа; ПІБ власника, контактний номер телефону; суб’єкт, що здійснює там підприємницьку діяльність; правовстановлюючий документ оренди торгового місця; примітка та підпис власника або особи, що надала інформацію.
Департамент муніципальної варти отримав доручення здійснити виготовлення та розміщення, до 22.09.2017, наліпок з оголошенням, в якому зазначатиметься така інформація: з’явитися в управління розвитку підприємництва та реклами Луцької міської ради до 29.09.2017 та надати підтверджуючі дані про здійснення підприємницької діяльності, та зразок форми.
Подальшу роботу група продовжить після збору всіх необхідних документів від власників контейнерів.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)