1. Головна
  2. Оперативна інформація

Відбувся “круглий стіл” з питань організації роботи з видачі дозволів (ордерів) на роботи з благоустрою/земляні роботи

Відбувся “круглий стіл” з питань організації роботи з видачі дозволів (ордерів) на роботи з благоустрою/земляні роботи

        Сьогодні департаментом муніципальної поліції було проведено "круглий стіл" з балансоутримувачами інженерних мереж з питань організації роботи з видачі дозволів (ордерів) на роботи з благоустрою/земляні роботи. Було обговорено питання щодо переліку необхідних документів для отримання дозволів, порядку їх видачі та закриття. Крім того, було наголошено на якісному відновлені благоустрою після завершення земляних робіт.

       Також, обговорювалась можливість отримання дозволів на земляні роботи через департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» та колективного його погодження усіма балансоутримувачами інженерних мереж, з метою спрощення процедури отримання ордеру на земляні роботи фізичними особами та суб’єктами господарювання.  

       Нагадуємо, що з 01 лютого 2016 року до повноважень департаменту муніципальної поліції Луцької міської ради було передано видачу дозволів (ордерів) на роботи з благоустрою/земляні роботи з департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради.

 

       Департамент муніципальної поліції