«Відкрите місто»: 27 січня - 2 лютого
За період з 27 січня по 2 лютого в системі http://opencity.in.ua з'явилося чимало нових повідомлень від лучан. Звертаючись зі скаргами на відсутність електро-, тепло- і водопостачання, мешканці міста додали роботи працівникам департаменту житлово-комунального господарства, комунальних підприємств «Луцьксвітло», «Луцьктепло» та «Луцькводоканал».
Зокрема, до кінця місяця КП «Луцьксвітло» намагатиметься вирішити проблему освітлення прибудинкової території по вул. Кравчука, 42 та з'ясувати причини відсутності освітлення вул. Степова, Баранова та Маковського у вечірній час. Департамент ЖКГ, у свою чергу, працюватиме над ліквідацією причин відсутності світла у третьому під'їзді по пр. Соборності, 25а та вирішуватиме питання відсутності зовнішнього та внутрішнього освітлення будинку по пр. Соборності, 22.
Повідомлення про відсутність тепла у квартирі залишили на сайті «Відкрите місто» мешканці вул. Стрілецька, 27. Налагодити теплопостачання намагатимуться комунальне підприємство «Луцьктепло» спільно із департаментом житлово-комунального господарства. Крім того, комунальники спільно вирішуватимуть і проблеми з опаленням в дитячому навчальному закладі № 30 по вул. Вороніхіна, 10.
Минулого тижня повідомлення від користувачів веб-платформи «Відкрите місто» надійшло і на адресу КП «Луцькводоканал». Мешканці пр. Соборності, 22 невдоволені відсутністю у їхньому будинку гарячої води. У повідомленні йдеться, що з 25 січня до квартир постачається вода, температура якої становить 24°С при нормі 50-75°С. Проблему взяв у роботу і департамент житлово-комунального господарства.
Ще одне повідомлення від мешканців вул. Декабристів, 31 стосувалося аварійного стану дерев у дворі будинку. Зокрема, користувач повідомляє, що розташована у дворі верба ось-ось впаде, що може загрожувати безпеці перехожих. Проблему взялись вирішувати департамент ЖКГ та КП «Зелене господарство». Крім того, в роботі департаменту житлово-комунального господарства залишається і питання перепадів напруги в мережі по вул. Шопена, 13.
За минулий тиждень успішно вирішити проблеми лучан зуміли працівники КП «Луцькспецкомунтранс», які впоралося із ліквідацією твердих побутових відходів по вул. Вавілова, 5 та вивезенням сміття по вул. Вороніхіна 15 та 15а; Департаменту житлово-комунального господарства, які здійснили ремонт вікон у під'їзді по вул. Львівська, 61а та ремонт стелі по вул. Коперніка, 66а; а також КП «Луцьктепло», які відновили теплопостачання за адресою вул. Кравчука, 7.
Чергову проблему лучани зуміли вирішити шляхом самоорганізації. Зокрема, питання прокладення кабельних мереж у будинку із порушенням норм самостійно вирішили жителі вул. Вавілова, 5. Мешканці будинку провели збори, створили орган самоорганізації населення та обговорили проблему з представниками організацій, що експлуатують зазначені мережі. Уже через кілька днів оператори телекомунікаційних послуг приступили до виконання робіт з упорядкування власних кабельних мереж. Зокрема, було здійснено демонтаж телекомунікаційного обладнання, що встановлено з порушенням норм безпеки та перешкоджало переміщенню працівників при обслуговуванні та ремонті даху. В результаті спільних зусиль мешканці будинку та оператори телекомунікаційних послуг привели кабельні мережі до вимог нормативних документів.
Не вдалось розв'язати комунальникам проблему покинутого нового будинку, із якою звернувся житель вул. Зацепи, 3. У департаменті житлово-комунального господарства повідомили, що вирішення цього питання неможливе у зв'язку з тим, що будівля знаходиться у приватній власності. Не вирішеною залишається і проблема якості газу у місті Луцьку. Це питання належить до компетенції ПАТ «Волиньгаз», а названа організація не залучена до роботи системи «Відкрите місто» у Луцьку. Тому модератор сайту радить користувачеві звернутися безпосередньо до газової служби.
Підтримка проекту «Запровадження моделі ефективної співпраці місцевої влади та громади міста для вирішення локальних проблем через впровадження елементів електронної демократії», що виконується Центром Політичного Аналізу та Виборчого Консалтингу в партнерстві з Луцькою міською радою, була здійснена Фондом Східна Європа в рамках програми «Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади», що є ініціативою Фонду Східна Європа і виконується за фінансової підтримки Фонду Ч.С. Мотта та Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).