1. Головна
  2. Оперативна інформація

«Відкрите місто»: початок нового року

   Минулий 2013 рік став початком успішного функціонування веб-платформи http://opencity.in.ua. Чимало залишених користувачами проблем було вирішено завдяки оперативній роботі департаменту житлово-комунального господарства, комунальних підприємств «Луцькспецкомунтранс», «Луцьксвітло», «ПП СРБУ «Волиньліфт». Ці та інші структурні підрозділи Луцької міської ради  продовжують активно працювати у новому році.

   У перші дні 2014 року лучани уже залишили два повідомлення. Обидва адресовані КП «Луцькспецкомунтранс». Так, один з користувачів сайту позначив на карті проблему у категорії «сміття». Вона полягала у тому, що мешканці будинку по вул. Гордіюк, 4 просять зробити  новорічний подарунок і якнайшвидше вивезти сміття. Працівники «Луцькспецкомунтрансу» уже встигли відреагувати на отримане повідомлення. Користувач не вірно вказав категорію проблеми. Оскільки комунальне підприємство займається лише вивезенням сміття з контейнерів, а прибирання прибудинкової території - робота ЖКП, відповідно, вирішення даної проблеми було переадресовано департаменту ЖКГ.

   Аналогічне повідомлення з проханням вивезти сміття надійшло і від мешканців вул. Замкова. На сайт «Відкрите місто» уже раніше надходило повідомлення про цю проблему, проте КП «Луцькспецкомунтранс» дав відповідь про її вирішення. Після чого незадоволений виконанням робіт користувач повторно відкрив проблему, додавши фото та відео як підтвердження її існування. Користувач також додав прохання встановити на позначеній ділянці контейнер для сміття.

    За період з 30 грудня 2013 по 5 січня 2014 року три повідомлення від користувачів були взяті в роботу. Зокрема, КП «Луцькспецкомунтранс» спільно із департаментом житлово-комунального господарства вирішують ще одну проблему зі сміттям по вул. Львівська, 61а. Користувач звернуся до цих структур з проханням налагодити прибирання прибудинкової території, стежити за регулярним вивезенням сміття та по можливості встановити невеликий смітник поряд з останнім під'їздом. Частково дану проблему уже вирішено. Зокрема, працівники «Луцькспецкомунтрансу» повідомили про те, що сміття з контейнера вивезено. Над вирішенням інших проблем організації продовжують працювати.

    Так само частково вирішено питання із водопостачанням по вул. Кравчука, 4. Проблему із перебоями у водопостачанні та періодичною відсутністю гарячої води в даному будинку взялись вирішувати Департамент ЖКГ та КП «Луцькводоканал». Працівники «Луцькводоканалу» повідомили користувача про налагодження водопостачання. У свою чергу, ДЖКГ все ще вирішує питання періодичної відсутності гарячої води. Крім того, департамент ЖКГ взяв у роботу і проблему зовнішнього освітлення двору по вул. Привокзальна, 1. Нагадаємо, що це питання минулого тижня уже взялись вирішувати мешканці будинку самостійно, створивши орган самоорганізації.

   В останній день минулого року департамент житлово-комунального господарства відповів на повідомлення про аварійний стан будівлі по вул. Молоді, 8а. Питання не належить до компетенції ДЖКГ, оскільки названа будівля знаходиться у приватній власності.

   У цьому році поки що не було вирішено жодної проблеми. Проте, нагадаємо, що саме активність користувачів веб-платформи «Відкрите місто» спонукає до активної та ефективної роботи працівників структурних підрозділів та комунальних підприємств Луцької міської ради.

    Підтримка проекту «Запровадження моделі ефективної співпраці місцевої влади та громади міста для вирішення локальних проблем через впровадження елементів електронної демократії», що виконується Центром Політичного Аналізу та Виборчого Консалтингу в партнерстві з Луцькою міською радою, була здійснена Фондом Східна Європа в рамках програми «Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади», що є ініціативою Фонду Східна Європа і виконується за фінансової підтримки Фонду Ч.С. Мотта та Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).