Відтепер передати показники лічильників води стало ще зручніше: на КП «Луцькводоканал» запрацював контакт-центр!
КП «Луцькводоканал» створило можливість для споживачів щомісяця легко, зручно та швидко подавати показники лічильників холодної води. Це можна зробити, обравши зручний для Вас спосіб – внести їх через «Особистий кабінет» на сайті підприємства, повідомити телефоном за номером контакт-центру або надіслати sms-повідомлення.
З метою покращення якості обслуговування споживачів та зручності передачі показників лічильників, на КП «Луцькводоканал» розпочав роботу контакт-центр, основною функцією якого є – максимальний збір та прийом показів засобів обліку.
Відтепер власники водомірів зможуть зручно та швидко передати дані фактичних показів за багатоканальним телефонним номером:
(0332) 74-91-21 (з понеділка по четвер з 7.45 до 17.00, в п’ятницю з 08.00 до 16.00).
Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами оператора, що надає вам послуги зв’язку.
Водночас, на офіційному сайті КП «Луцькводоканал» створено цілодобовий онлайн-сервіс «Особистий кабінет», який поки що працює в тестовому режимі. Зареєструвавшись, споживач отримує можливість, не виходячи з дому, передати покази лічильників, звірити нарахування, оплату, субсидії та пільги.
Для доступу до кабінету Вам необхідно лише зареєструватись на сайті підприємства у сервісі «Особистий кабінет». Для цього потрібно натиснути клавішу «Реєстрація» та ввести у відповідні поля адресу проживання та суму платежу за попередній місяць. Цю інформацію можна дізнатись із останньої сплаченої квитанції або у контакт-центрі, за номером 74-91-21. Далі заповняємо поля у випадаючому меню, де обов’язково потрібно вказати свою електронну адресу та пароль для входу у кабінет та натискаємо «Реєстрація». Після вдалої реєстрації на ваш е-mail надійде лист – підтвердження активації.
Звертаємо увагу, що Особистий кабінет працює в тестовому режимі. Тому при виникненні нарікань з приводу якості його роботи просимо писати на e-mail: info@vd.lutsk.ua або звертатись за тел.: (0332)28-40-06. Наразі відділ ІТ активно працює над вдосконаленням роботи нового сервісу через розширення можливостей сервісу та доповнення його новими модулями.
Разом з цим, починаючи з 10 жовтня передати показання можна і за допомогою методу, доступного для кожної людини, яка користується мобільним телефоном – через смс-повідомлення на номер:
067-444-8-777
В смс-повідомленні потрібно вказати лише номер особового рахунку споживача ( код вулиці–номер будинку-номер квартири), поставити відступ та вказати показання лічильника (до 5 цифр).
Увага! Особовий рахунок вказаний у щомісячній квитанції (з оплати послуг ЖКГ) за послуги водопостачання та водовідведення .
Після того, як споживач надіслав смс на вказаний номер, йому приходить автоматична відповідь-підтвердження: «Ваші показання прийняті. Дякуємо!».
Ніяких додаткових даних, на зразок прізвище, ім’я, по-батькові споживача, адреса проживання чи дата відправлення показань лічильника, в смс-повідомленні вказувати не потрібно.
Це надзвичайно зручно, швидко та ефективно, адже людині не потрібно чекати на відповідь оператора (як у випадку із телефонними дзвінками) або ж шукати Інтернет, аби скористатися послугами Особистого кабінету.
Зверніть увагу, що номер 067-444-8-777 слугує лише для передачі показань лічильника. Вартість відправлення смс - згідно вашого тарифного плану.
Просимо наших споживачів користуватися можливостями передачі показів за допомогою найзручнішого для Вас сервісу - контакт-центру, Особистого кабінету чи смс-повідомлення. Також нагадуємо, що показники приладів обліку води слід передавати щомісяця з 25 по 30 (31) число.
Прес-служба КП "Луцькводоканал"