Відвідувачі ЦНАПу у місті Луцьку задоволені якістю обслуговування
Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку щомісяця проводить моніторинг громадської думки щодо оцінки якості надання адміністративних послуг. Кожен відвідувач може оцінити роботу Центру за двома показниками “Добре” та “Незадовільно”, шляхом опускання талонів електронної черги у відповідні скриньки.
У липні 2015 року участь у голосуванні взяло 5 тисяч 796 відвідувачів, які в переважній більшості позитивно оцінили роботу ЦНАПу. Так, 5 тисяч 639 громадян повною мірою задоволені якістю надання адміністративних послуг і лише 157 осіб негативно оцінили роботу. Переважно громадяни скаржилися на громіздкі пакети вхідних документів та тривалість терміну підготовки окремих послуг, зокрема, аби виготовити паспорт громадянина України необхідно чекати 30 днів.
Оскільки моніторинг громадської думки ведеться давно, варто зазначити, що вцілому зберігається позитивна динаміка задоволеності відвідувачів якістю обслуговування та культури спілкування адміністраторів у ЦНАПі міста Луцька.
Завдяки активності і зацікавленості учасників опитування, керівництво Центру бачить реальний практичний результат і йде на контакт у нових ініціативах. Крім того, це підвищує рівень довіри лучан до міської влади.
Також приємно відзначити, що серед задоволених відвідувачів залишився і Прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк, який минулого тижня в рамках робочого візиту відвідав ЦНАП у місті Луцьку. Арсеній Петрович звернувся до адміністратора за консультацією у сфері інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації. В результаті - щиро подякував адміністраторам за якісне надання адміністративних послуг.
Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку