Виконавська дисципліна у виконавчих органах міськради повинна бути високою
Сьогодні члени виконавчого комітету міської ради розглянули питання «Про стан виконавської дисципліни у виконавчих органах міської ради за І півріччя 2012 року».
Начальник організаційного відділу Олена Закрижевська поінформувала про стан виконавської дисципліни за результатами контролю за виконанням розпорядчих документів облдержадміністрації та доручень міського голови встановлених на оперативних нарадах.
Організаційний відділ Луцької міської ради відповідно до Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради здійснює технічний контроль за виконанням постанов Верховної ради України, указів, розпоряджень та доручень Президента України, постанов та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчих документів обласної ради та облдержадміністрації, органів виконавчої влади, доручень міського голови за результатами оперативних нарад.
Контроль за виконанням документів, які надійшли з облдержадміністрації здійснюється в системі електронного документообігу el-Dok. Контрольні документи знаходяться в одному модулі з документами, які надходять до відома. Постановку документа на контроль (в назві документа зазначається слово «КОНТРОЛЬ») та встановлення контрольного терміну здійснює загальний відділ. Оригінали документів зберігаються у загальному відділі.
Оригінали протоколів оперативних нарад зберігаються в організаційному відділі.
Відповідно до розпорядження міського голови від 30.12.2011 №620 «Про організацію контролю за виконанням документів» організаційний відділ подає заступнику міського голови, керуючому справами виконкому статистичну інформацію за результатами аналізу виконання виконавчими органами міської ради розпорядчих документів облдержадміністрації та щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом подає міському голові та заступникам міського голови статистичну та аналітичну інформацію про виконання доручень міського голови за результатами оперативних нарад.
Протягом І півріччя 2012 року на контролі в організаційному відділі перебувало 226 розпорядчих документів облдержадміністрації, з них 151 – виконані, в тому числі 8 документів, інформацію на які подано з порушенням встановленого терміну (додаток 1).
Усі документи, в яких порушено термін виконання, є довгостроковими. Порушення виконавської дисципліни виникли через неможливість системи електронного документообігу встановлювати періодичний контроль та здійснювати періодичні нагадування для виконавців про контрольні документи.
Відповідно до інформації про стан виконання контрольних документів за січень 2012 року, за дорученням заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г. підготовлено лист управлінню економіки, управлінню міжнародного співробітництва та проектної діяльності, службі у справах дітей від 20.02.2012 №1.1-26/875, в якому вказано про порушення виконавської дисципліни у структурному підрозділі та зобов’язано керівників посилити контроль за виконанням документів.
За результатами контролю за виконанням доручень, встановлених на оперативних нарадах, міському голові та заступникам міського голови подано статистичний та аналітичний аналіз виконання протокольних доручень за І та ІІ квартали 2012 року (довідки від 09.04.2012 №7-6/29 та від 09.07.2012 №7-6/52).
У ІІ кварталі 2012 року проведено 11 оперативних нарад у міського голови, за результатами яких складено відповідні протоколи. У протоколах оперативних нарад встановлено для керівників виконавчих органів та керівників підприємств міської комунальної власності 104 завдання, з них 72 – виконані, 13 – виконані частково, 1 доручення не виконане та залишається на контролі в організаційному відділі (додаток 2).
Крім цього, на контролі в організаційному відділі перебували 6 протоколів оперативних нарад складених у 2011 році, які були не виконані у повному обсязі або термін виконання був продовжений у 2012 році. З них 14 завдань виконано, 1 – виконано частково (додаток 2).
52 доручення міського голови за результатами оперативних нарад потребують щоденного або щомісячного виконання, тому перебувають на постійному контролі в організаційному відділі.
Виконання 10 доручень міського голови встановлених у І півріччі 2012 року передбачено у ІІ півріччі 2012 року.
Питання щодо виконавської дисципліни у виконавчих органах неодноразово порушувалося на оперативних нарадах у міського голови. Зокрема, на оперативній нараді у міського голови 10.04.2012 (протокол №6) розглянуто питання про виконання доручень міського голови за результатами оперативних нарад за І квартал 2012 року. Керівників виконавчих органів зобов’язано посилити виконавську дисципліну та інформувати міського голову або заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків про причини невиконання встановлених завдань.
На оперативній нараді 26.06.2012 (протокол №11) департаменту житлово-комунального господарства (Кубіцький І.Є.), керівникам житлово-комунальних підприємств, КП «Зелене господарства» (Мирка В.В.) вказано на неякісне та не своєчасне виконання доручень міського голови за результатами оперативних нарад та зобов’язано в подальшому дотримуватися виконавської дисципліни. Заступник міського голови, керуючий справами виконкому Юрій Вербич констатував, що значних порушень виконавської дисципліни у виконавчих органах не було. Все ж потрібно чітко дотримуватися термінів виконання завдань. Питання виконавської дисципліни повинно бути на постійному контролі, розглядатися раз у півроку, як передбачено Постановою Кабінету Міністрів України.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 720665)