Впроваджуємо нову Інструкцію з діловодства

На цю тему сьогодні у залі засідань Луцької міської ради відбулось навчання для працівників виконавчих органів, які відповідають за ведення діловодства.
Розпочинаючи робочу зустріч, заступник міського голови, керуючий справами виконкому Юрій Вербич привітав присутніх з новорічно-різдвяними святами та поінформував, що сьогоднішнім навчанням розпочинається цикл внутрішніх навчань на 2013 рік для працівників виконавчих органів міської ради. З приводу обраної теми, нагадав, що з 1 січня поточного року працівники міської ради працюють згідно з нової Інструкції з діловодства, затвердженої розпорядженням міського голови від 29 грудня 2012 року № 652. «Діловодство – це певний стандарт у документоведенні, «обличчя» нашої роботи», - наголосив заступник міського голови, керуючий справами виконкому Юрій Вербич та закликав працівників неухильно дотримуватись у своїй роботі норм нової Інструкції.
Начальник загального віллу Надія Бортнік ознайомила присутніх із основними положеннями Інструкції та звернула увагу на загальні вимоги до створення документів. Вона наголосила, що до 31 січня 2013 року у виконавчих органах міської ради обов’язково має бути призначена особа, яка відповідає за діловодство.
Начальник архівного відділу Алла Дрейчан поінформувала про систематизацію та зберігання документів у діловодстві.
У ході навчання працівники виконавчих органів мали нагоду поставити питання до керівників профільних відділів.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)