1. Головна
  2. Оперативна інформація

З 1 жовтня до 10 листопада на службу оперативного реагування «15-80» надійшло 3563 телефонних звернень

       Про це сьогодні під час оперативної наради повідомила директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як.

       Вона зауважила, що найбільша кількість звернень – 1849 (52%) стосувалось роботи ДКП «Луцьктепло». Багато дзвінків було викликано початком опалювального сезону, але ще й зараз надходять скарги на відсутність опалення по окремих стояках (Відродження, 12а; Потебні, 52а; Львівська, 63а, 71; Гнідавська, 63; Молоді, 6; 12; Гордіюк, 29; Січова, 2). Багато нарікань жителів надійшло на занижені параметри опалення та відсутність його в нічні години (Волі, 10; На Таборищі, 5; Стрілецька, 33; Метельницького, 2а; 4, 34; Дубнівська, 34; Перемоги, 18; 22; Ковельська, 45; Гірна, 2). Працівники підприємства повідомляють, що опалення подається згідно температурного графіка, але лучани не згідні з цим і просять зробити перерахунки.

       Крім того, 184 звернення надійшло на недостатню температуру подачі гарячої води в квартирах (вул. Метельницького, 2; 4, 34; Київський майдан, 6; Соборності, 32; 37; 37а; Конякіна, 37; Січова, 2; Писаревського, 22а; Грушевського, 33). На контролі залишаються: проведення благоустрою після виконання аварійно-ремонтних робіт на вулицях В.-Інтернаціоналістів, 2 та  Володимирська, 97.  

       173 телефонних звернення за звітний період надійшло щодо неналежного електропостачання житлових будинків та споруд, викликаних як плановими ремонтними роботами, так і аварійними ситуаціями.

       91 повідомлення стосувалось діяльності КП «Луцькводоканал». Протягом жовтня працівниками підприємства були ліквідовані пориви водопроводу по вулицях Загородня, 2а; Драгоманова, 1; Кафедральна кут Д.Галицького та проспект Соборності, 37б; прочищено зовнішні каналізаційні мережі за адресами: Б.Хмельницького, 32; Бенделіані, 3а; 7; Дубнівська, 34;  Захарова, 12; Відродження, 16а; Волі, 8; 49 та ліквідовано порив колектора зовнішньої каналізаційної мережі на розі пр. Перемоги – вул. Шухевича.

       Щодо відновлення зовнішнього освітлення прибудинкових територій та вулиць надійшло 81 повідомлення. Протягом жовтня майже щодня телефонували мешканці вулиці Сагайдачного; неодноразово звертались жителі вулиць Бенделіані, 1, 3, 5; Гребінки, 7, 10; проспект Соборності, 25. На сьогоднішній день всі ці скарги залишаються на контролі. Варто зазначити, що лучани, які повертаються додому з роботи в другу зміну, просять КП «Луцьксвітло» не вимикати освітлення після 23 години.

       За звітний період на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 42 скарги. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та засмічення біля контейнерів телефонували жителі з вулиць Братковського, 31; Липинського, 1; Ветеранів, 1; проспекту Відродження, 10 та 10а. Мешканці будинку №2 на вулиці Федорова тричі звертались з проханням переставити контейнери для збору сміття на попереднє місце – до будинку № 2а, оскільки нове місце розташування ускладнює заїзд до їхнього будинку.

       Щодо безпритульних собак на вулицях міста надійшло 116 повідомлень. Зграї собак, які вештаються Луцьком, становлять загрозу здоров’ю лучан і вони просять оперативніше реагувати на скарги. Неодноразово телефонували мешканці з проханням відловити собак на Театральному майдані, вул. Я.Купали, вул. Кравчука (поблизу ЗОШ № 26); на проспектах Соборності, 9, 20а, 22, 32б; Волі, 13, Перемоги, 18.

       614 телефонних звернень стосувалась діяльності департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП міста – це 17,2 % від загальної кількості дзвінків за звітний період. Зокрема, на адресу ЖКП-2 надійшло 29 повідомлень; ЖКП-3 – 83; ЖКП-7 – 32; ЖЕК-8 ЖБК – 249; ЖКП-11 – 24; «М.Ж.К.» ЛТД – 32.

       Мешканці, які проживають на вул. Львівській, 63-б, повідомили, що на занедбаній території, яка поруч з їхнім будинком, завелись вужі та заповзають у будинок. Бур’яни там жодного разу ніхто не косив, на території звалище сміття, тож жителі просять знайти власника території та зобов’язати навести належний порядок.

       47 звернень стосувались руху пасажирського транспорту. Нарікали лучани на великий інтервал руху маршрутних автобусів, відсутність рейсів, неналежне спілкування водіїв та відмову перевозити пасажирів пільгових категорій порушення водіями правил дорожнього руху.

       Перший заступник міського голови Святослав Кравчук дав вказівку керівникам житлово-комунальних підприємств до 14 листопада вирішити питання відновлення подачі тепла по стояках системи опалення у тих будинках, звідки надходили скарги, та подати інформацію про виконання завдання.

       До 15 листопада має бути завершено проведення благоустрою після виконання аварійно-ремонтних робіт на вулицях В.-Інтернаціоналістів, 2 та  Володимирська, 97.

       Також Святослав Кравчук зауважив, що надходять скарги лучан на відкриті каналізаційні колодязі. Нині дуже швидко темніє на вулиці й лучани, повертаючись додому, з роботи можуть ненароком впасти туди. Перший заступник міського голови наголосив, що якщо хтось ненароком травмується через це, то відповідатимуть керівники підприємств, на балансі яких ці об’єкти.

       Звернув увагу Святослав Кравчук й на скарги лучан щодо безпритульних собак. Він зауважив, що з початком роботи КП «Ласка» кількість скарг громадян на собак, які вештаються містом зменшилася. За його словами, до першого грудня буде вирішено питання із автомобілем для цього підприємства і тоді робота повинна ще більше активізуватися. Також він дав вказівку директору комунального підприємства Богдані Новарчук підготувати інформацію і на наступній оперативній нараді поінформувати про роботу, яка ведеться щодо безпритульних тварин.

       Крім того, він доручив відділу муніципальної дружини та ЖКП № 2 вирішити питання зі скаргою від лучан на занедбану територію по сусідству з вулицею Львівською, 63 б. За його словами, необхідно знайти власника та притягнути його до адміністративної відповідальності, а на території навести лад.

 
       Відділ інформаційної роботи міської ради

       (777904, 777946, 724727, 720665)