1. Головна
  2. Оперативна інформація

З 11 до 24 листопада у групу оперативного реагування «15-80» надійшло 899 звернень

   Про це під час сьогоднішньої оперативної наради повідомила директор Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку Лариса Карп'як.

   За її словами, 199 звернень (22 відсотки) було скеровано на виконання в ДКП «Луцьктепло». З них 169 скарг про недостатні параметри опалення в квартирах, що на вул. Січовій, 3/160; Гордіюк, 41/40; 76; 45/8;  Конякіна, 21/40; Львівській, 61/9; Кравчука, 22/15; 193, працівниками підприємства проводяться налагоджувальні роботи системи теплопостачання. Крім того, 20 телефонних дзвінків стосувались неналежної температури подачі гарячої води за адресами: вул. Кравчука, 11/47; 22/21; Січова, 3/160; Чорновола, 6/46; 60; просп. Соборності, 4/184.

    23 звернення надійшло від лучан щодо незгоди з підвищенням тарифів на послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води.                                                           

   41 звернення стосувалось роботи КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано пориви на мережах холодного водопостачання на вул. Дубнівській, 61б; 63а; Чернишевського-Проектувальна; Привокзальній, 1; Степовій, 7, та прочищено затори на зовнішніх каналізаційних мережах  на просп. Перемоги, 26; вул. Янки Купали, 15; Ковельській, 6. На контролі лишається питання виконання благоустрою території біля колодязя на вул. Крилова кут Б. Хмельницького та на вул. Даргомижського, 35.

   15 повідомлень було скеровано до надавача послуг ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». Нині залишаються не виконаними скарги стосовно заміни плит на колодязях зливової каналізації на вул. Ветеранів, 1; Львівській, 55.

   Нині на капітальний ремонт зупинено ліфти в будинку на вул. Станіславського, 52/1-2 під. Загалом 9 дзвінків було викликано перебоями в роботі ліфтів та їх ремонтом (просп. Соборності, 6, 37а,; вул. Світла, 3, Мазепи, 12, Чорновола, 44), зараз ці ліфти в роботі.

   184 скарги (20 відсотків) із загальної чисельності звернень за звітний період стосувалися діяльності департаменту житлово-комунального  господарства та ЖКП міста.

    На контролі залишаються звернення щодо благоустрою території біля будинку № 52а на вул. Потебні (ЖКП 2);  відновлення пішохідного містка через р. Сапалаївку та благоустрій території між будинками 1-3 на вул. Ветеранів (ЖКП-7);  ремонту зупинки «Гімназія № 4» на просп. Волі (ЖКП-3).

    Стосовно безпритульних собак за звітний період надійшло 12 повідомлень. Телефонували лучани з вул. Кривий Вал, 2а; Федорова, 2; 2а; Конякіна, 15 (зграя бездомних собак на зупинці «Автошкола»), Чернишевського, 29 просп. Соборності, 9, 10 (прохання забрати маленьких щенят з підвалу будинку).

    43 звернення стосувались руху пасажирського транспорту, нарікали лучани на відсутність рейсів маршрутних автобусів, порушення водіями правил дорожнього руху та відмову зупинятися у зв’язку з їх переповненістю.

    19 - 20.11.2013 працівниками ДАІ було проведено перевірку технічного стану автобусів при випуску на маршрути. В результаті цих дій на маршрути не вийшли автобуси маршрутів №№ 9-а, 15, 15-а, 11, 19, що спричинило чимало скарг зареєстрованих фахівцями групи оперативного реагування 15-80.

    Протягом звітного періоду від лучан надходили численні скарги на роботу ТРК «Воля» щодо відключення телеканалів  та неможливість вийти на зв’язок з телекомпанією, постійно відповідає автовідповідач, немає змоги отримати будь-яку інформацію.

   На адресу сайту «Відкрите Місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади» протягом місяця надійшло 20 повідомлень. Усі вони прийняті відповідними службами до роботи, 5 із них оперативно вирішені. Зокрема вимощено бруківку в кінці вул. Лесі Українки біля медичного коледжу, вирішено проблеми із прибиранням території біля будинку на вул. Львівській, 61а та своєчасним вивезенням побутових відходів. Варто зауважити, що значна частина повідомлень, зареєстрованих на сайті, стосуються питань ремонту дорожнього покриття та прибудинкових територій, а також налагодження зовнішнього освітлення вулиць міста. Всі вони потребують додаткового фінансування, а тому оперативно вирішити на даний момент частину проблем не можливо. Виконання цих робіт буде передбачатись при формуванні плану роботи на 2014 рік.

    Заступник міського голови, керуючий справами виконкому Юрій Вербич поцікавився у Лариси Карп’як, чи не надходили скарги на якість питної води. За його словами, останнім часом по квартирах житлових будинків ходять представники одного підприємства і розповідають людям, що мають результати лабораторних досліджень,  які демонструють, що вода не відповідає санітарним нормам та пропонують придбати фільтри для її очищення.

   Лариса Карп’як зауважила, що звернень на якість води не надходило.

    Перший заступник міського голови Святослав Кравчук зауважив, що вода у місті Луцьку  - одна з найкращих в Україні. За його словами, її якість відповідає усім санітарним нормам. Звичайно, люди можуть встановлювати собі такі фільтри. Однак, за кілька останніх років випадків постачання неякісної води КП «Луцькводоканал» до споживачів не було.

   Підтримав Святослава Кравчука й Тарас Яковлев, який зауважив, що якість води на КП «Луцькводоканал» постійно контролюється. У той же час, за його словами, ніхто не контролює, з яких матеріалів зроблені самі фільтри, які пропонують нам товаровиробники.

    Святослав Кравчук подякував керівництву «Укртелеком», які оперативно відреагували на ситуацію та позакривали усі свої технологічні колодязі.

    Також слова вдячності висловив він й на адресу КП «Луцькводоканал», які якісно виконують свої обов’язки.

    Звернув увагу перший заступник міського голови й на скарги лучан щодо благоустрою територій після проведення ремонтних робіт на мережах. За його словами, головне завдання влади - надавати якісні послуги людям. Святослав Кравчук зауважив, що звичайно благоустрій необхідно робити, однак є певні технологічні моменти.

  Щодо зупинки ліфтів, він сказав, що є певні затримки у проведені ремонтних робіт. Однак, Святослав Кравчук переконаний, що на ліфтах необхідно вирішувати оголошення про термін його ремонту, аби люди знали скільки часу їм терпіти незручності.

Висловив Святослав Кравчук невдоволення роботою Луцького підприємства електротранспорту. За його словами, люди скаржаться на якість послуг, які тут надаються. Він закликав керівника підприємства звернути увагу на це питання та покращити рух маршрутних таксі та тролейбусів.

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)