1. Головна
  2. Оперативна інформація

З 11 грудня у громадському транспорті міста можна буде розрахуватися виключно електронним квитком

З 11 грудня у громадському транспорті міста можна буде розрахуватися виключно електронним квитком

Саме на цьому під час пресконференції щодо запровадження електронного квитка у Луцьку наголосив перший заступник міського голови Григорій Недопад. Участь у заході також взяли радники міського голови Ігор Поліщук та Анатолій Миронюк, директор департаменту економічної політики міської ради Борис Смаль, начальник управління транспорту та зв'язку Володимир Степанов, директор КП “Луцьке підприємство електротранспорту” Володимир Пуц.

Григорій Недопад зауважив, що запровадження системи АСОП розпочалося більше року тому. “Усі прийняті рішення пройшли необхідну регуляторну процедуру, проведено конкурс на визначення оператора тощо. Все було нормально організовано. “СІТІ КАРД СИСТЕМ” видало неперсоніфікованих, пільгових, учнівських та студентських 89 260 електронних квитків. Майже половина лучан, які активно користуються громадським транспортом, вже має електронні квитки”, - наголосив він.

 
 

Перший заступник міського голови зауважив, що усе необхідне обладнання уже встановлено в усіх тролейбусах. Також підприємство “Санрайз” майже у всіх своїх автобусах встановило необхідне обладнання. “Є інші підприємства та підприємці, які надавали послуги з перевезення пасажирів у Луцьку, які певним чином не погоджуються встановлювати валідатори”, - додав він.

За словами Григорія Недопада, запровадження електронного квитка дасть можливість мати реальний облік пасажиропотоку, бачити скільки перевезено пільговиків, учнів, студентів та платних пасажирів. Він наголосив, що міська влада виступає за відкритий та прозорий ринок пасажирських перевезень, за чесну роботу. “Однак, окремі перевізники заявляють, що вони не хочуть встановлювати валідатори, вони далі хочуть перевозити пасажирів за готівку, подавати облікові звіти щодо перевезених пільгових пасажирів такі, як їм хочеться. Такі спекуляції повинні бути зупинені”, - наголосив він та додав, що з 11 грудня місто переходить на електронний квиток. Григорій Недопад попередив, що з середи тимчасово можуть виникнути проблеми у роботі громадського транспорту. Він запевнив, що міська влада веде перемовини з іншими перевізниками, аби вони зайшли на міські маршрути.

 

Також перший заступник міського голови зауважив, що уже підготовлено листи в управління патрульної поліції та Укртрансбезпеку, аби з 11 грудня вони вживали заходів до перевізників, які не встановили необхідне обладнання.

Закликав перевізників, які ще не підписали договори щодо встановлення валідаторів, зробити це до 11 грудня, а пасажирів повідомляти поліцію та міську раду про факти, коли міські автобуси їздять без валідаторів.

Радник міського голови Ігор Поліщук наголосив, що запровадження електронного квитка дасть реальну картину щодо пасажиропотоку. “Нині нема реального способу точно порахувати пасажиропотік. Те, що робили студенти чи інші залучені люди, не дає достовірних даних. Електронний квиток дасть реальну картину кількості перевезених пасажирів. Перевізники спекулюють цим і щороку піднімають питання про збільшення вартості проїзду, адже нема реальної картини кількості перевезених пільговиків”, - зазначив він та висловив сподівання що перевізники підпишуть угоди і встановлять обладнання.

 

Тож з 11 грудня перевізники, які не встановлять необхідне обладнання, не працюватимуть на маршрутах. Шантаж перевізників необхідно завершувати.

Директор департаменту економічної політики Борис Смаль зазначив, аби мати реальні показники, необхідно запровадження електронного квитка. За його словами, часто перевізники, подаючи розрахунки щодо підняття тарифів, завищували показники. Їх було нереально відслідкувати. “Перевізники постійно називали причини щодо підняття тарифів. Це і зокрема підвищення заробітної плати водіям. Ми звернулися у фіскальну службу і виявилося, що перевізники платять значно нижчу зарплату, ніж ту, яку вони подали у відділ тарифної політики Луцької міської ради. Таким маніпуляціям необхідно покласти край і припинити шантаж лучан”, - зауважив він.

Борис Смаль зазначив, що нема жодного збиткового маршруту. Є різний рівень рентабельності. “Ми вели перемовини з перевізниками до сьогоднішнього дня. Йшли на поступки їм, але вони все одно не хочуть встановлювати валідатори. Ми навіть погодились на пропозицію одного перевізника щодо оплати за один кілометр проїзду. Він подав розрахунок на 22 гривні. Ми перерахували і вийшло трішки більше 16 грн, і він погодився на цей тариф. Тобто і тут була маніпуляція”, - додав він.

 

Також розповів, що пропонували перевізникам попрацювати два тижні з валідаторами і подивится, який рівень прибутковості у них виходить. Але вони відмовилися від цього.

Радник міського голови Анатолій Миронюк сказав що активно працював над запровадженням АСОП. За його словами, вів переговори з перевізниками і розчарований, що вони відмовляються підписувати договори та закликав лучан спільно боротися з недоброчесними перевізниками.

 

У свою чергу, директор КП “Луцьке підприємство електротранспорту” Володимир Пуц зауважив, що усі тролейбуси обладнані валідаторами. Лучани активно ними користуються. Тож з 11 грудня кондуктори у тролейбусах виконуватимуть консультативні функції. Певний період допомагатимуть лучанам зорієнтуватися у роботі валідаторів.

Григорій Недопад попросив лучан поставитися з розумінням до можливих проблем з 11 грудня. За його словами, міська влада намагатиметься швидко все нормалізувати.

 

Довідково.

У Луцьку встановлено 40 автоматів для продажу та поповнення електронних квитків. 

 
 

Крім того, незабаром буде завершено розробку мобільного додатку для оплати проїзду у громадському транспорті.

Договори на впровадження АСОП підписали КП "Луцьке підприємство електротранспорту", ТзОВ "ВТП "Санрайз", ТОВ "АТП-Луцьк", ФОП Ореховський П.О., Тимощук М.С., Коровіцький А.Л.

Не підписали: ПрАТ "Луцьке АТП 10701", ПП "АТП № 1" та ФОП Оплачко Т.В.

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)