З 16 травня по 6 червня 2016 року в групу оперативного реагування «15-80» надійшло більше тисячі телефонних звернень
На оперативній нараді директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 16 травня по 6 червня 2016 року.
Вона повідомила, що за звітний період на адресу міської ради надійшло 1023 телефонних звернень (в середньому 47 за добу), 403 з них - інформаційно-консультативного характеру. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість дзвінків значно зменшилась (2173 - у 2015р.).
Найбільша кількість дзвінків за звітний період стосувалась роботи житлово-комунальної сфери нашого міста, а саме 207 (22%). На виконання в ЖКП-2 було передано 21 повідомлення; ЖКП-3 – 29; ЖКП-7 – 13; ЖЕК-8 ЖБК – 31; ЖКП-11 – 18; ТзОВ «М.Ж.К.» – 47. Просили лучани провести ремонт дороги на вулицях: Путінцева, 32, Ківерцівська, 81, Богачука, 3; відремонтувати прибудинкову територію на просп. Молоді, 3а та пішохідні тротуари на вул. Щусєва, Г.-Артемовського; ліквідувати провалля на проїжджій частині на вул. Винниченка/ навпроти Універмагу та Стефаника, 4, а також, на пішохідному тротуарі на вул. Коперника, 1; нанести дорожню розмітку на вул. Шевченка/ біля спортивної школи та вул. Яровиці, 2; вивезти звалище сміття на вул. Декабристів, 25.
80 дзвінків, які надійшли в групу «15-80», стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано пориви на водопровідній мережі на вул. Володимирська, 114, Чехова, 2, Підгаєцька кут Теремнівська, Перемоги кут Привокзальна, Богомольця, 2д, Станіславського, 20; проведено заміну аварійної ділянки водопроводу на вул. Арцеулова, 5; замінено запірну арматуру на вул. Дубнівська, 34, Львівська, 36, Братковського, 5; відремонтовано пожежні гідранти на вул. Вороніхіна, 15а, Щусєва, 7; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на вул. Огієнка, 20, Гордіюк, 4а, Львівська, 61б, Чекаліна, 8, Б.Хмельницького, 32, просп. Волі, 23, 45; закрито колодязі на вул. Львівська, 21-23, Караїмська, 20, Ш.Руставелі, 13, Шевченка, 4-6.
Значно менше, а саме 70 повідомлень стосувались відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними. Про відсутність електроенергії повідомляли мешканці з таких адрес: Ярощука, 7, 9, 23, 25; Потапова, 16; Будівельників, 1а; С.Бандери, 17; Кафедральна, 27. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».
46 дзвінків надійшло на адресу ДКП «Луцьктепло». 14 повідомлень стосувались зупинок бойлерних за адресами: Молоді, 10, 13; Кравчука, 26; Дубнівська, 12; Конякіна, 8; Загородня, 1; Писаревського, 4 а; Січова, 3а; Відродження, 12б; Богомольця, 2д та котелень на вул. Даньшина, 10, Федорова, 4 в, зумовлених проведенням аварійно-ремонтних робіт, що призвело до тимчасової відсутності гарячої води в помешканнях лучан. За даний період було ліквідовано пориви на тепломережі на просп. Відродження, 8; 20. На контролі залишається виконання благоустрою після проведення ремонтних робіт на тепломережі на вул. Загородня, 5 та просп. Відродження, 12а.
Стосовно налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 28 дзвінків. За цей період було відновлено освітлення вулиць: Братковського, 1; Народних дружинників, 9; просп. Соборності, 37а. На контролі залишається налагодження мережі зовнішнього освітлення за такими адресами: Гаврилюка, 22; Гордіюк, 27; Болбочана, 28; Балківська, 50; Кравчука, 46в; Бенделіані, 5; Ш.Руставелі, 9; Волі, 37; провулок Красовського, 25.
17 телефонних дзвінків надійшло через зупинки ліфтів. Звертались мешканці з таких адрес: Соборності, 13б/1під. 37а/2; 14а/1під.; 38/4під.; Ш.Руставелі. 13а/1під.; Кравчука, 42а/2під; 34/2; Конякіна, 9б/1під.; Огієнка, 20/3під.; Метельницького, 2/1під.; Писаревського, 4/1під; Верещагіна, 5/3. На даний час всі ліфти в місті працюють.
На роботу ТОВ «Волиньгаззбут» надійшло 13 звернень. 25 травня, в зв’язку з проведенням планових профілактично-ремонтних робіт було припинено газопостачання будинків на вул. Кравчука, 7 та 9. На жаль, по причині відсутності мешканців, відновити подачу газу по всіх стояках в день відключення не вдалося. Повністю поновили газопостачання в будинках 27 травня.
На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 11 дзвінків. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів нарікали мешканці з вул. Ковельська, 62; Сковороди, 23; Київський майдан, 11; Шевченка, 37а; Заводська, 22. Також, надходили повідомлення стосовно забитої зливової каналізації на вул. Декабристів, 21-23 та затоплення дощовою водою на просп. Грушевського, 14. На всі звернення було оперативно відредаговано.
Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак надійшло 7 звернень, які передані на виконання в КП «Ласка». Телефонували мешканці з вул. Кравчука, 15; 28; Офіцерська, 15.
27 дзвінків стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на великий інтервал руху, відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, неналежну поведінку водіїв та порушення ними правил дорожнього руху, відмову водіїв їхати до кінцевих зупинок на маршрутах №№3; 9а; 10; 12; 18; 23; 24; 25; 31. Всі ці звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, 13 повідомлень були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті. Ці звернення передано в Луцьке підприємство електротранспорту.
23 звернення за цей період було передано на опрацювання в департамент муніципальної поліції. Вони стосувались благоустрою та прибирання територій, торгівлі в недозволених місцях, розміщення оголошень на опорах, проведення будівельних робіт.
Продовжують долучатися до життєдіяльності нашого міста громадяни шляхом ініціювання петицій. За звітний період на сайт Луцької міської ради надійшло 33 петиції. Серед них, 13 - не підтриманих, 1 – підтримана та на 19 відбувається збір підписів.
Популярності серед мешканців міста Луцька набула петиція, де ініційовано продовження руху маршрутного транспорту в нічний час. З метою задоволення потреб лучан у вказаному, управління транспорту і зв’язку Луцької міської ради надіслали листи підприємцям, які здійснюють перевезення, де зазначили вказану ініціативу. Наразі, очікуємо відповідь, про що громадськість буде поінформовано. На цей час відбувається збір підписів на такі петиції як «День відкритих дверей на Луцькому аеродромі», «Створення у парках «стежини життя» та інші.
Нерідко підтримані та ініційовані петиції не мають шляху вирішення в межах сьогодення, однак проводиться моніторинг та вивчення потреб лучан та плануються подальші дії для задоволення ініційованих петицій.
Лариса Карп'як акцентувала, що популярністю серед населення продовжує користуватись веб-платформа “Відкрите місто”. За звітний період надійшло 37 повідомлень. Проблему вирішено в 10 зверненнях. В основному на платформі піднімалися питання щодо проведення благоустрою та ремонту прибудинкових територій.
Міський голова Микола Романюк у підсумковому слові зазначив, що хоча у літній період кількість дзвінків зменшується, реагувати на них потрібно оперативно. Якщо питання стосується ремонту покрівлі, інших затратних робіт, на які не передбачені кошти у ЖКП чи міському бюджеті, потрібно це пояснити людям. Треба залучати мешканців до зовнішнього ремонту будинків, адже така практика існує у багатьох країнах.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)