1. Головна
  2. Оперативна інформація

З 21 березня по 9 квітня 2016 року в групу оперативного реагування «15-80» надійшло 1462 телефонних звернення

   На оперативній нараді директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 21 березня по 9 квітня 2016 року.

    Вона повідомила, що за звітний період на адресу міської ради надійшло 1462 телефонних звернення (в середньому 70 за добу), 410 з них - інформаційно-консультативного характеру. Хочеться зазначити, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість дзвінків збільшилась (1371 - у 2015р.).

   34 відсотки дзвінків надійшло на адресу ДКП «Луцьктепло», а саме 509. Така велика кількість звернень була викликана відключенням з 1 квітня теплопостачання, в зв’язку з потеплінням та з 5 квітня гарячої води, у зв’язку з обмеженням НАК «Нафтогазом» України газопостачання для підприємства. Мешканці міста дуже стурбовані цією ситуацією та просять приймати більш радикальні дії до тих лучан, які роками не сплачують за комунальні послуги. На контролі залишається виконання благоустрою після проведення ремонтних робіт на тепломережі на вул. Г.-Артемовського, 1, просп. Грушевського, 5.

   193 звернення (13 відсотків) стосувалась роботи житлово-комунальної сфери нашого міста. На виконання в ЖКП-2 було передано 20 повідомлень; ЖКП-3 – 38; ЖКП-7 – 19; ЖЕК-8 ЖБК – 24; ЖКП-11 – 19; ТзОВ «М.Ж.К.» – 16. Просили лучани провести ремонт дороги на вулицях: Руданського, 8б, Гордіюк, 2, Конякіна, 10, Липинського, 1-5, Шевченка, 2-4, С.Бандери, 20; відремонтувати пішохідну доріжку на мосту на вул. Шевченка та прибудинкові території на вул. Винниченка, 29, просп. Волі, 52; облаштувати «лежачий поліцейський» на вул. Ветеранів; зрізати аварійну вербу на вул. Дубнівській, 36а (кінцева тролейбуса №5); прибрати території на вул. Кравчука, 9, 15а-19а, вивезти звалища сміття на вул. Сагайдачного, 5; В.-Інтернаціоналістів, 4, Чернишевського, 164. Крім цього, на контролі залишається звернення, щодо:

   - відсутності холодної води по стояку в будинку на вул. Кравчука, 9/119 – (ЖЕК-8 ЖБК) від 08.04.2016р.;

   - ремонту вентиляційного каналу в будинку на вул. Гордіюк, 33/76 – (ЖКП-11) від 06.04.2016р.;

   - затоплення квартири по стояку ванної кімнати в будинку на просп. Молоді, 6/13 – ТзОВ «М.Ж.К.» від 30.03.2016р.

   95 повідомлень стосувались відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними. Про відсутність електроенергії повідомляли мешканці з таких адрес: Кравчука, 42, 42а; Л.Українки, 18; Б.Хмельницького, 7а; Дубнівська, 63; Глушець, 25а; К.Савури, 19; просп. Волі, 10, 14, 19, 21а, 62. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго». На контролі залишається вивезення зрізаного гілля після чистки ліній електромереж на вул. Будівельників, 4 та ремонт кабельної лінії в дворі будинку на просп. Волі, 37.

    За її словами, 47 звернень, які надійшли в групу оперативного реагування «15-80» стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано пориви на водопровідній мережі на вул. Арцеулова, 3-5, Новочерчицька, 3, Братковського, 1, просп. Волі, 45; проведено заміну аварійної ділянки водогону на вул. Трункіна, 3-5; замінено запірну арматуру на вул. Володимирська, 36; відремонтовано засувки на підключенні до будинку на просп. Волі, 45 та вул. Коперника, 66а; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на вул. Дубнівська, 36, Профспілкова, 7, 26, Потапова, 6, Бойка, 4, Володимирська, 102, Лесі Українки, 44, Рівненська, 87; закрито колодязі на вул. К.Савури кут Огієнка, Кравчука, 26, Озерецька, 1. На всі звернення забезпечено оперативне реагування.

   Стосовно налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 35 дзвінків. За даний період було відновлено освітлення вулиць: Н.Хасевича, 6; Коротка, 7; Ветеранів, 1, 19; Кравчука, 19а; Героїв УПА, 119-121; І.Франка/ біля хлібзаводу; Др.Народів, 7; просп. Волі, 9. На контролі залишається налагодження мережі зовнішнього освітлення за такими адресами: Гаврилюка, 14; Путінцева, 22-24; Соснова, 6; Кривоноса, 37; Коперника, 66; Руданського, 2; Кравчука, 22в; Кривий Вал, 15; Винниченка, 29; просп. Соборності, 25, 30, 32а.

   На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 26 звернень. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів нарікали мешканці з вул. Гірна, 3; Градний узвіз, 2; Верещагіна, 5; Вавілова, 5; Огієнка, 20; Володимирська, 87; Захарова, 14; Гущанська, 81; Вороніхіна, 41; просп. Грушевського, 1; Соборності, 14-16. Також повідомляли мешканці міста про відкриті колодязі зливової каналізації біля будинків на вул. К.-Карого, 11 та просп. Грушевського, 19. На всі звернення було оперативно відредаговано.

     25 телефонних дзвінків надійшло через зупинки ліфтів. Звертались мешканці з таких адрес: Соборності, 6/5під.; 24/4під.; Федорова, 8/1, 3під.; Дубнівська, 12/5під.; Кравчука, 4/1під.; Іващенка, 1а/4під.; Конякіна, 9б/1під.; Світла, 3/1під. На даний час всі ліфти в місті працюють.

    Викликає занепокоєння надходження повідомлень про відкриті колодязі зв’язку та провалля на мережі, адже до сьогоднішнього дня на контролі перебувають звернення ще з лютого місяця. Крім того, за звітний період отримали та передали на виконання в ПАТ «Укртелеком» ще 6 звернень: про відкриті колодязі зв’язку на вул. Ківерцівська, 21-23 (2 шт.), Коновальця, 1, Липинського, 15; про провалля на вул. Л.Українки, 44/ біля магазину «Оптика» та на пішохідному тротуарі на просп. Відродження, 18/ біля магазину «Софія».

    6 дзвінків надійшло відносно вирішення проблеми щодо безпритульних собак, про що повідомляли мешканці з вул. Ландау, 10; Конякіна, 33; просп. Соборності/ сквер за РАЦСом; Молоді, 11-13. Ці звернення передані на виконання в КП «Ласка».

   25 звернень за звітний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної поліції. Вони стосувались торгівлі в недозволених місцях, благоустрою та прибирання територій, спалювання сміття, гілля, сухостою, проведення будівельних робіт, демонтажу гаражів та перекриття заїзду в двір автомобільними шинами.

   24 дзвінки стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на великий інтервал руху, відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, неналежну поведінку водіїв та порушення ними правил дорожнього руху та незадовільний технічний стан автобусів на маршрутах №№2; 3; 4; 11; 17а; 23; 24; 25; 26а; 30; 31; 32. Всі ці звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Відповідно до проведено моніторингу працівниками управління проінформовано, що всі звернення доведено до відома перевізників для дотримання графіків руху та проведено додатковий інструктаж з водіями.

   Крім того, 18 повідомлень були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті. Мешканці міста висловлювали невдоволення з приводу перенесення тролейбусної зупинки на просп. Соборності навпроти гіпермаркету «Там-Там». Ці звернення передано в Луцьке підприємство електротранспорту.

   Активну участь у життєдіяльності нашого міста беруть громадяни шляхом ініціювання петицій. Так, лише за звітний період на сайт Луцької міської ради надійшло 66 петицій. Серед них 7 - знайшли підтримку, 32 - не підтриманих, та на 27 відбувається збір підписів.

   Небайдужі громадяни до історії Луцька зініціювали відновлення експозиції та екскурсії в підземелля, що розташовані під кафедральним костелом Петра та Павла і колегіумом у старому місті. Вказані петиції знайшли підтримку та позитивне вирішення.

   Не рідко підтримані та ініційовані петиції не мають шляху вирішення в межах сьогодення, однак, проводиться моніторинг та вивчення потреб лучан, плануються подальші дії для задоволення ініційованих петицій.

   Лариса Карп’як зазначила, що популярністю серед населення також користується веб-платформа “Відкрите місто”. За звітний період надійшло 23 повідомлення. Проблему вирішено в 5 зверненнях. Основне питання, яке на даний час хвилює лучан, - це прибирання вулиць та прибудинкових територій. Наразі ведуться активні роботи з вирішення вказаних питань. Керівникам комунальних підприємств наголошено на особистій відповідальності за прибирання територій, які належать до їхньої території обслуговування.

   Міський голова Микола Романюк доручив керівникам муніципальної поліції та ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» вжити жорсткіших заходів до жителів вулиць Чернишевського, Ковельської, Володимирської, Львівської, які не придбали контейнерів для сміття. Він нагадав, що «Луцькспецкомунтранс» пропонує придбати контейнер за 350 гривень і виплачувати його вартість протягом трьох років, а штраф за засмічування вулиць становить від 340 гривень.

   Перший заступник міського голови Тарас Яковлев закликав директорів ЖКГ відстежувати інформацію, яка надходить на веб-платформу “Відкрите місто”, щоб своєчасно реагувати на проблеми, які виникають, та доручив їм негайно прибрати тверді побутові відходи, які залишаються біля контейнерів після вивезення сміття.

 

   Відділ інформаційної роботи міської ради

   (777904, 777946, 724727, 720665)