1. Головна
  2. Оперативна інформація

З 25 квітня по 15 травня 2016 року в групу оперативного реагування «15-80» надійшло 1064 телефонних звернення

   На оперативній нараді директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 21 березня по 9 квітня 2016 року.

    Вона повідомила, що за звітний період на адресу міської ради надійшло 1064 телефонних звернення (в середньому 51 за добу), 352 з них - інформаційно-консультативного характеру.

    Найбільша кількість дзвінків за звітний період стосувалась роботи житлово-комунальної сфери нашого міста, а саме 222 (або 20 відсотків). На виконання в ЖКП-2 було передано 15 повідомлень; ЖКП-3 – 27; ЖКП-7 – 25; ЖЕК-8 ЖБК – 33; ЖКП-11 – 45; ТзОВ «М.Ж.К.» – 44.

   111 повідомлень стосувались відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані, як плановими відключеннями, так і аварійними. Про відключення електроенергії повідомляли мешканці з таких адрес: Конякіна, 10, 10а, 12б, 14б; В.-Інтернаціоналістів, 4; Шевченка, 14; Сільська, 5а, 5б, 7а; Кривий Вал, 15, 17; Б.Хмельницького, 9, 11; 8 Березня, 33; Стрельникова, 4, 7; Садова, 7; Челюскіна, 20; Весняна, 4; Ковельська, 109; Соснова, 8; Тополева, 7. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго». На контролі залишається звернення стосовно вивозу зрізаного гілля після чистки ліній електромереж біля будинку №2 на вул. Мамсурова.

    Доповідачка зазначила, що 109 дзвінків було передано на виконання в ДКП «Луцьктепло». 9 повідомлень стосувались зупинок бойлерних за адресами: Молоді, 10; Кравчука, 26; Дубнівська, 12 та котелень на вул. Декабристів, 29; Відродження, 15; Задворецька, 2; Гордіюк, 20а; Федорова, 4д; Дубнівська, 15а, зумовлених проведенням аварійно-ремонтних робіт, що призвело до тимчасової відсутності гарячої води в помешканнях лучан. За звітний період було ліквідовано пориви на тепломережі на вул. Метельницького, 4-6; Будівельників, 11; Декабристів, 25-27. Нарікали мешканці міста на занижені параметри гарячого водопостачання (Відродження, 26б/17, 32, 55; Мазепи, 4/88; Волі, 29/52, 54).

   55 звернень, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80», стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано порив на водогоні на Дубнівській насосній станції №2; пориви на водопровідній мережі на вул. Арцеулова, 3-5, Сєченова, 42, Д.Галицького, 23, Вересая, 5, Ковельська, 68а, просп. Соборності, 29; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на вул. Іващенка, 1а, Винниченка, 20, Гордіюк, 4а, Можайського, 4, Грабовського, 7, просп. Волі, 8, Відродження, 16а; закрито колодязь на розі вулиць Паркова – Глушець. На даний час звернень на контролі немає.

    Стосовно налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій отримали 27 дзвінків. За даний період було відновлено освітлення вулиць: Кравчука, 15; Станіславського, 52; просп. Соборності, 30; 32а. На контролі залишається налагодження мережі зовнішнього освітлення за такими адресами: Залізняка, 6; 7; Щепкіна, 11; Молоді, 11; Народних дружинників, 9; Конякіна, 31; Теремнівська, 41; Братковського, 1; Соборності, 6; 37а.

    На виконання в ТОВ «Волиньгаззбут» було передано 26 звернень. 11 травня, в зв’язку з встановленням приладу обліку, було припинено газопостачання будинку на бульварі Др.Народів, 15. На жаль, по причині відсутності мешканців, відновити подачу газу по всіх стояках в день відключення не вдалося. Повністю поновили газопостачання в будинку 13 травня. Також в останні числа кожного місяця багато лучан нарікають на проблему з передачею показників лічильника.

    Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів повідомляли мешканці з вул. Огієнка, 20; Арцеулова, 9; Захарова, 14; Паркова, 2; 8 Березня, 6; Соборності, 20а; 42; С.Ковалевської, 52; Г.-Артемовського, 16; Приміська, 32; Ковельська, 4; 62; Сагайдачного, 5; Володимирська, 95. Також надійшло повідомлення про забитий колодязь зливової каналізації на вул. Декабристів, 21, звернення перебуває на контролі в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс», всього на підприємство було скеровано 24 звернення.

   6 дзвінків надійшло стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак, про що повідомляли мешканці з вул. Плитниця, 2б; Загородня, 6; Ландау, 5. Ці звернення передані на виконання в КП «Ласка».

   Крім того, за звітний період отримали та передали на виконання в ПАТ «Укртелеком» 5 повідомлень: про провалля біля колодязя зв’язку на вул. Лесі Українки, 44; про аварійні опори зв’язку на вул. Курська, 7-9; Сєченова, 6. Всі ці звернення на даний час перебувають на контролі.

   26 дзвінків стосувались роботи маршрутних автобусів, з яких 20 – щодо порушення розкладу руху (особливо в ранкові та вечірні години), 10 – щодо дотримання культури обслуговування, №3; 4; 10; 11; 16; 17; 17а; 18; 23; 25; 26; 26а; 27а; 28; 30; 32. Всі ці звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, 8 повідомлень були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті. Ці звернення передано в Луцьке підприємство електротранспорту. За попередній звітний період відповідно до звернень громадян було внесено зміни в маршрут № 18 «Дубнівська – Центральний ринок».

   Продовжують долучатися до життєдіяльності нашого міста громадяни шляхом ініціювання петицій. За звітний період на сайт Луцької міської ради надійшло 33 петиції. Серед них 5 - знайшли підтримку, 3 - не підтриманих, та на 25 відбувається збір підписів.

   Турбує громадян питання щодо ремонту вулиць та прибудинкових територій, безпека руху та комфорт у громадському транспорті, можливість придбання електронних квитків для проїзду в транспорті.

   Лариса Карп'як акцентувала, що популярністю серед населення продовжує користуватись веб-платформа “Відкрите місто”. За звітний період надійшло 20 повідомлень. Проблему вирішено в 8 зверненнях.

    Міський голова Микола Романюк доручив муніципальній поліції вживати заходів до усіх, хто не дотримується правил благоустрою. Штрафувати не лише жителів будинків, а й керівників комунальних підприємств, які після усунення аварії неакуратно засипають ями щебенем чи піском.

 

 

    Відділ інформаційної роботи міської ради

   (777904, 777946, 724727, 720665)