1. Головна
  2. Оперативна інформація

З 8 по 21 лютого в групу оперативного реагування “15-80” надійшло 834 телефонних звернення

   На оперативній нараді директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп'як повідомила, що в групу оперативного реагування «15-80» з 8 по 21 лютого 2016 року надійшло 834 телефонних звернення (в середньому 60 звернень за добу), 243 з них - інформаційно-консультативного характеру. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість дзвінків дещо збільшилась (609 - у 2015р.).

   Як зазвичай, найбільша кількість звернень стосувалося роботи житлово-комунальної сфери нашого міста, а саме 217 дзвінків (27 відсотків). На виконання в ЖКП-2 було передано 20 повідомлень; ЖКП-3 – 31; ЖКП-7 – 14; ЖЕК-8 ЖБК – 21; ЖКП-11 – 18; ТзОВ «М.Ж.К.» – 73. Просили лучани прибрати звалище сміття на просп. Волі, 8а, Соборності, 3, Київському майдані, 6а, вул. Вороніхіна, 41, Потебні, 48 кут Тімірязєва; відремонтувати дорогу на вул. Липинського, 1, 5, К.-Карого, 9, Путінцева, 32 та прибудинкові території на вул. Привокзальна, 1, Львівська, 61б; підрізати кущі на вул. І.Франка, Ковельська, 110 та зрізати аварійні дерева на вул. Ковельська, 60. Також, надходили повідомлення про неякісне та несвоєчасне прибирання вул. Ковельська, 13, Шопена, 13, К.Савури, 3-5; витік каналізаційних стоків біля зоопарку в парку культури та відпочинку імені Лесі Українки та утворення тріщин на опорах мосту на вул. Конякіна.

   120 звернень (15 відсотків) стосувались відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними. Телефонували мешканці з таких адрес: Стрілецька, 29; Привокзальна, 1, 3, 7, 9; Володимирська, 87, 89; Лесі Українки, 44; Рівненська, 83а; Ветеранів, 7, 17; Прилуцька; Надрічна; Паторжинського. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго». На контролі залишається звернення стосовно вивезення гілля після чистки ліній електромереж на вулиці 8 Березня, 39.

   За словами доповідачки, на адресу ДКП «Луцьктепло» надійшло 60 дзвінків. 10 повідомлень стосувалось зупинок бойлерних за адресами: Соборності, 24, 29, 44; Конякіна, 7; Кравчука, 26; Гордіюк, 10, 43; К.-Карого, 11; Писаревського, 4, зумовлених проведенням аварійно-ремонтних робіт.

    48 звернень, які надійшли в групу «15-80», стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано пориви на водопровідній мережі на вул. Героїв УПА, 70, Чорновола, 44, Привокзальна, 2, Кравчука, 17; Глушець, просп. Соборності, 4-6; Молоді, 7-9; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на просп. Волі, 8, 60, вул. Липинського, 1; закрито каналізаційний колодязь на просп. Соборності, 30а та ліквідовано провалля на проїжджій частині на вул. Дорошенка, 14.

   Стосовно налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій отримали 34 дзвінка. За цей період було відновлено освітлення вулиць: Стефаника, 9; Богачука, 9-11; Чорновола, 6; Хакімова, 26; Верещагіна, 1-10; Шептицького, 2; просп. Волі, 54-68. На контролі залишається налагодження мережі зовнішнього освітлення за такими адресами: Говорова, 3; Др.Народів, 15; Г.-Артемовського, 3; На таборищі, 5; Паторжинського, 18; Заньковецької, 41; Кравчука, 19а; Коперника, 66; К.-Карого, 11; Репіна, 2; Східна, 2.

   На адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» передано 10 повідомлень. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів повідомляли з таких адрес: Київський майдан, 13; Іващенка, 1а; 8 Березня, 6; К.Савури, 5. Два звернення стосувалось прочистки зливової каналізаційної мережі на проспекті Соборності, 26 та три дзвінка стосовно відсутності решітки на розі вулиць Шухевича – Перемоги; Кравчука, 48б; Станіславського/ біля «Укртелекому». На всі звернення було оперативно відреаговано.

   12 дзвінків надійшло щодо вирішення проблеми щодо безпритульних собак, про що повідомляли мешканці з таких адрес: Волі, 14; Гнідавська, 63в; Київський майдан, 6а; Дубнівська, 12; Конякіна, 14а, 14б; Панфілова, 18; Ш.Руставелі, 13а; Привокзальна, 1, 5а; Корольова, 1, 7, 9. Всі звернення передані на виконання в КП «Ласка».

   10 повідомлень стосувались роботи ліфтів. Телефонували мешканці з таких будинків: Соборності, 24; 26; 37а; Відродження, 41а. На цей час на капітальний ремонт зупинено ліфти в будинках на вул. Кравчука, 26/1-3під.; 26а/1-3під.; 26б/1-3під.

   17 звернень стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, недотримання графіків руху, порушення водіями правил дорожнього руху та відмову водіїв їхати до кінцевих зупинок на таких маршрутах: №№1; 2; 9а; 18; 25; 26а; 28; 30; 32. Всі ці звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку.

   11 дзвінків за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної поліції. Вони стосувались незгоди мешканців з проведенням будівельних робіт біля їхніх будинків, торгівлі в недозволених місцях, благоустрою та прибирання територій, спалювання сміття та різних відходів та демонтажу гаражів.

   Лариса Карп'як акцентувала, що за звітний період на адресу Луцької міської ради надійшло 36 Електронних петицій, з яких 2 підтриманих, на 114 інших, які не отримали підтримки серед населення, було дано відповіді як на електронні звернення, на 20 - триває збір підписів.

   На веб-платформу «Відкрите місто» надійшло 17 повідомлень, які теж стосувались роботи житлово-комунальних підприємств нашого міста.

   Перший заступник міського голови Тарас Яковлев прокоментував одну із петицій, яка стосується земельної ділянки біля кафе “Мадагаскар”. За його словами, у пресі була не зовсім об’єктивна інформація щодо продажу землі, на якій знаходиться дитячий майданчик. Він просив представників ЗМІ довести до відома мешканців мікрорайону, що дитячий майданчик й надалі буде функціонувати, там є достатньо площі для створення ще одного об’єкта.

   Міський голова Микола Романюк дав відповідні доручення щодо вирішення проблеми теплопостачання у житловому будинку на вул. Шевченка, 88. Також просив лучан усі планові роботи у системі водопостачання виконувати до початку чи після закінчення опалювального сезону, щоб не спричиняти незручностей сусідам.

    Микола Романюк закликав до співпраці Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго» та ЖКП і ОСББ щодо своєчасного інформування населення про відключення електроенергії. Інформацію про це потрібно вивішувати на дошках оголошень у будинках.

 

 

   Відділ інформаційної роботи міської ради

   (777904, 777946, 724727, 720665)