1. Головна
  2. Оперативна інформація

За два тижні на адресу міської ради надійшло 745 телефонних звернень

   Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 29 липня по 09 серпня 2015 року, під час оперативної наради доповіла директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як.

    За звітний період на адресу міської ради надійшло 745 телефонних звернень (в середньому 62 за добу), 236 з яких інформаційно-консультативного характеру. Приємно відзначити, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, кількість дзвінків зменшилась (1051-2014р.).

    Домінували серед загальної чисельності звернення лучан, що стосувались житлово-комунальної сфери міста, а саме 121 дзвінок (17 відсоток). На адресу ЖКП-2 було передано 13 повідомлень; ЖКП-3 – 23; ЖКП-7 – 13; ЖЕК-8 ЖБК – 12; ЖКП-11 – 17; ТзОВ «М.Ж.К.» – 14. Просили мешканці міста ліквідувати провалля на проїжджій частині на вул. Козакова, 1 та на пішохідному тротуарі на проспекті Відродження, 18; відремонтувати дорогу на вулицях: Ветеранів, 10-19, Конякіна, 14б (біля поштового відділення), Сосюри, на пішохідному переході на проспекті Соборності, 37 та тротуар біля зупинки ЗОШ №26; покосити траву на вул. Лесі Українки, 26 та на проспекті Грушевського біля стадіону; зрізати аварійне дерево, яке росте біля ставка, й прибрати дерево, яке впало в ставок на вул. Кічкарівська, 47 та напівсухе дерево, яке росте біля дороги на вул. Мазепи, 2. Крім цього, на контролі залишаються звернення, щодо:

   - нарощення водостічної труби в будинку на вул. Наливайка, 14/58 – (ЖКП-11) від 04.08.2015р.;

   - ремонту покрівлі в будинку на вул. Кожедуба, 22/2, 3 – (ЖКП-11) від 30.07.2015р.

   Приємно відзначити, що останнім часом зменшилась кількість звернень щодо відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах. За цей період надійшло 88 звернень (13 відсотків). Про відсутність електроенергії повідомляли жителі вулиць: Дубнівська, 93, 95; Садовського, 13; Арцеулова, 9, 11; Привокзальна, 4; 8 Березня, 35; Волі, 45а; Корольова, 11. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».

   65 дзвінків, що надійшли в групу «15-80», стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано пориви на водопровідній мережі на вулицях: Кравчука, 13, 19, Писаревського, 9, Затишна, 8, Жовтнева, 26, проспектах: Відродження, 2, Грушевського, 25-27; замінено аварійну ділянку водопроводу на проспекті Грушевського, 23; відремонтовано засувку на вул. Шухевича, 6; прочищено зовнішні каналізаційні мережі за адресами: Відродження, 7, Стрілецька, 27 та Львівська, 16. На даний час звернень на контролі немає.

   За словами доповідачки, на адресу ДКП «Луцьктепло» було скеровано 51 звернення. Мешканців міста продовжує непокоїти відсутність гарячої води в помешканнях. 4 серпня, в зв’язку з великим обсягом ремонтних робіт та обмеженням газопостачання, зупинилась котельня на вул. Г.-Артемовського, 20, яка забезпечувала гарячою водою житлові будинки в Привокзальному районі міста. На контролі залишається виконання благоустрою біля будинків на проспекті Відродження, 20, 26а.

   27 телефонних дзвінків надійшло через зупинки ліфтів. Звертались мешканці будинків: Соборності, 24/4під.; Кравчука, 10/2під.; 34/2, 3під.; Молоді, 3а/2під.; 14/1під.; Загородня, 4/1під.; Привокзальна, 15/3під.; Др.Народів, 15/1під; Бенделіані, 1/1під. З 5 серпня на час проведення експертного обстеження зупинено ліфти в будинках №, 2; 4; 6 на вул. В.-Інтернаціоналістів.

   17 звернень стосувались роботи ПАТ «Волиньгаз». В зв’язку з проведенням планово-технічного огляду та перевірки на щільність газопроводів та газового обладнання припинялось газопостачання в будинках на проспекті Перемоги, 11; на вул.Польова, 1 та Корольова, 11. На жаль, по причині відсутності мешканців, наявності заборгованості за спожитий газ та ряду порушень, відновити подачу газу в день відключення вдається не завжди.

   Стосовно роботи Луцького електротехнічного підприємства «Луцьксвітло» отримали 12 дзвінків. На контролі залишається налагодження зовнішнього освітлення на вул. Ш.Руставелі, 13; Рогова, 1-20 та ремонт світлофорів на вул. Боженка біля підшипникового заводу та на проспекті Соборності, 33.

   Останнім часом значно зменшилась кількість повідомлень, що стосуються діяльності ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» (9 звернень). Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів повідомляли мешканці з таких адрес: Огієнка, 20; Кравчука, 2; Пушкіна, 7-9; Черняховського, 33; Шевченка біля спортивної школи. На контролі залишається косіння бур’яну біля р.Сапалаївки на вул. І.Франка, Словацького, 28; Ярощука, 26.

    9 дзвінків надійшло стосовно відлову безпритульних собак. Телефонували жителі з вул. Львівська, 63/ біля маг. «Наш край»; Г.-Артемовського, 19/ біля обласної лікарні; Метельницького, 4; Гордіюк, 12; Конякіна, 15/ біля риббази та фірми «Агроконтракт». Усі звернення передані на виконання в КП «Ласка».

    27 повідомлень за даний період було передано для реагування у відділ муніципальної дружини, це звернення щодо порушення правил торгівлі, незгоди з будівництвом тощо.

   Стосовно руху міського пасажирського транспорту отримано 19 звернень. Нарікали пасажири на відсутність окремих рейсів за маршрутами № 18, 25, 26а, 9а та тролейбусів № 6, 10, 12 та ще 5 щодо етики поведінки водіїв на маршрутах № 2, 9, 9а та тролейбусах № 1, 15. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку.

   Мешканці, які проживають в районах Вересневе, ЛПЗ, вул. Мазепи, 12, Новочерчицька, 28, повідомляли про забруднення повітря. Ці повідомлення були передані для реагування в відділ екології.

   Надійшла подяка на адресу міського голови працівникам, які якісно та швидко провели ремонт асфальтного покриття біля будинку на вул. Рівненській, 85а.

   Микола Романюк акцентував, що озвучені питання перебувають на контролі, та доручив керівникам комунальних підприємств аналізувати звернення громадян та працювати над ними не ситуативно, а постійно.

   Міський голова закликав до співпраці лучан щодо прибирання міста. Розповів про досвід міста Бреста, де є взаєморозуміння між владою і громадою з питань встановлення контейнерів. А у нашому місті на вул. Ковельській ще досі комунальники не встигають прибирати сміття, адже там не має потрібної кількості контейнерів.

 

   Відділ інформаційної роботи міської ради

   (777904, 777946, 724727, 720665)