За два тижні на службу оперативного реагування “15-80” надійшло 1881 звернення
Директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп'як поінформувала учасників наради про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80” з 10 по 23 жовтня 2016 року.
За звітний період на адресу міської ради надійшло 1881 телефонне звернення (в середньому 134 за добу), 217 з них - інформаційно-консультативного характеру.
Така велика кількість звернень була викликана запуском теплопостачання в помешканнях лучан.
За два тижні надійшов 901 дзвінок (або 47 відсотків), що стосувався роботи житлово-комунальної сфери нашого міста. Відповідно, на виконання в ЖКП-2 було передано 77 повідомлень; ЖКП-3 – 204; ЖКП-7 – 92; ЖЕК-8 ЖБК – 165; ЖКП-11 – 81; ТзОВ «М.Ж.К.» – 239.
441 звернення (23 відсотки) стосувалась роботи ДКП «Луцьктепло».
85 дзвінків були викликані внаслідок як планового, так і аварійного відключення електропостачання в житлових будинках та квартирах. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».
Щодо налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій, надійшло 49 звернень. За цей період відновлено освітлення вулиць: Кравчука, 8; Шевченка, 37а, 76; Глушець, 39; Холмська, 14; Червоного Хреста, 1; просп. Відродження, 18. На контролі залишається налагодження мережі зовнішнього освітлення за адресами: Винниченка, 13; В.-Інтернаціоналістів, 2; Щедріна, 22, 26; Старова, 1; Гордіюк, 41; Хакімова, 26; С.Ковалевської, 4; Крушельницької, 12; Чорновола, 6; Конякіна, 31; Верещагіна, 1-10; Далека, 4-12; Писаревського, 4.
20 дзвінків, що надійшли в групу «15-80», стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано пориви на водогоні на вул. Трункіна, 5, Рівненська кут К.-Карого; проведено ремонт запірної арматури на просп. Грушевського, 10; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на просп. Грушевського, 33; закрито колодязь на просп. Соборності, 32а; зроблено благоустрій на вул. Градний узвіз, 14-16. На даний час звернень на контролі немає.
На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 15 повідомлень. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів нарікали мешканці з вул. Новочерчицька, 17; Чернишевського, 25; Баранова, 32; Шума, 6; Ківерцівська, 2а; Стрілецька, 75; просп. Відродження, 53а. На контролі залишаються звернення стосовно відкритих колодязів зливової каналізації на вул. Гнідавська/ на мосту та вул. Федорова, 7/ біля ЗОШ №25.
8 дзвінків надійшло через зупинки ліфтів. Звертались мешканці з будинків на вул. Кравчука, 4/4під.; Конякіна, 10а/4під.; Г.-Артемовського, 13а/3під.; Гордіюк, 35/3під. На даний час на капітальний ремонт зупинено ліфти в будинку на вул. Коновальця, 1а/1, 2 під.
Стосовно вирішення проблеми безпритульних собак, надійшло 2 звернення, які передані на виконання в КП «Ласка».
14 повідомлень за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної поліції. Вони стосувались благоустрою та прибирання територій, забруднення проїжджих частин автомобілями, які здійснюють рух на будівельні майданчики, перекриття бетонними плитами заїздів на прибудинкові території.
14 звернень стосувалось роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, порушення графіків руху, відсутність автобусів на кінцевих зупинках, занедбаний технічний стан, неналежну поведінку водіїв на маршрутах №№1; 3; 8; 10; 12; 18; 23; 24; 25; 29; 32; 47. Всі ці звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, 6 повідомлень були викликані через неналежний рух тролейбусів у місті, вони переадресовані для реагування в Луцьке підприємство електротранспорту.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)