За два тижні у групу оперативного реагування “15-80” надійшло 895 телефонних звернень
Сьогодні на оперативній нараді директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп'як поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80” з 7 по 21 серпня 2017 року.
За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 895 телефонних звернень.
Найбільше дзвінків стосувались роботи ДКП «Луцьктепло», а саме 182. Така велика кількість звернень була викликана відсутністю гарячої води з 8 по 17 серпня в мешканців вул. Гордіюк; Конякіна; Наливайка, що було пов’язано з заміною труб на мережі. Крім цього, внаслідок проведення аварійно-ремонтних робіт були зупинені бойлерні на вул. Писаревського, 4; Карпенка-Карого, 11; Дубнівська, 12; Січова, 3; Конякіна, 7; просп. Соборності, 20; 44 - це призвело до тимчасової відсутності гарячої води в помешканнях лучан. Також, за звітний період ліквідовано порив на вул. Теремнівська, 89-91 та тривають роботи по реконструкції мережі на просп. Волі, 22. Разом з тим, надходили нарікання на недостатні параметри гарячого водопостачання: Молоді, 14/78; Соборності, 6/42, 74; Огієнка, 20/7; Ш.Руставелі, 10/41; Писаревського, 22/31; Київський майдан, 7/16. На контролі залишається виконання благоустрою після проведення ремонтних робіт на вул. Гайдамацька, 5.
143 звернення стосувалось житлово-комунальної сфери нашого міста. На виконання в ЖКП-2 було передано 15 повідомлень; ЖКП-3 – 28; ЖКП-7 –10; ЖЕК-8 ЖБК – 13; ЖКП-11 – 7; ТзОВ «М.Ж.К.» – 28.
Просили мешканці міста: заасфальтувати яму на проїжджій частині на вул. Будівельників, 1 кут Ярощука; зробити благоустрій на вул. Вороніхіна, 10 біля дитячого садочка №30; нанести пішохідну розмітку на вул. Винниченка та Чорновола; зрізати аварійні дерева на вул. Ніла Хасевича, 4 та просп. Грушевського, 8; встановити криту зупинку на просп. Соборності, 13-15; прибрати повалені ще під час буревію та знести аварійні дерева в парку 900-річчя м. Луцька.
Неодноразово нарікали лучани на неякісне та несвоєчасне прибирання вул. Глушець; Чорновола; К.-Карого.
Крім цього, на контролі залишаються звернення, щодо: відсутності холодної води по стояку в будинку на вул. Грабовського, 9/4 – (ЖКП-2) від 17.08.2017р.; відсутності холодної води по стояку в будинку на вул. Станіславського, 50/182 – (ЖКП-2) від 17.08.2017р.; відсутності холодної води по стояку в будинку на вул. Г.-Артемовського, 7/40 – (ЖКП-3) від 18.08.2017р.
62 дзвінки стосувались відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними. Про відсутність електроенергії повідомляли мешканці з таких адрес: Проектна, 12; Кленова, 1; Володимирська, 87; Львівська, 4; Тарасова, 5; Перемоги, 7; Шухевича, 6; Кравчука, 26; Добролюбова, 16; Макаренка, 9; Качалова, 36; Волі, 48; Соборності, 8, 14а. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго». На контролі залишається вивезення зрізаного гілля після чистки ліній електромереж на вул. Винниченка, 25 та просп. Волі, 15.
45 звернень, які надійшли в групу оперативного реагування «15-80», стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано пориви водопроводу на вул. Стефаника, 4, Баранова, 47, Баранова кут Красовського, Чорновола, 10; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на вул. Кравчука, 42а, Молоді, 23, Гулака Артемовського, 25; закрито колодязь на вул. Червоного Хреста біля Приватбанку; зроблено благоустрій біля каналізаційного колодязя на вул. Писаревського кут Теремнівська. На контролі залишається ліквідувати порив водопроводу на вул. Даньшина,16а кут Ошуркевича,1.
На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 36 повідомлень. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів нарікали мешканці з вул. Щусєва, 18; Даньшина, 47; Новочерчицька, 51; Героїв УПА, 103; Гордіюк, 8; Ковельська, 178; просп. Перемоги, 20, 26. Також повідомляли лучани про відкритий колодязь зливової каналізації на вул. Кравчука, 38 та просили прочистити зливову каналізацію на вул. Чорновола, 2а; просп. Волі, 21-23. На всі звернення оперативно відреаговано.
26 звернень стосувалось налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій. На контролі залишається налагодження мережі за такими адресами: С.Бандери, 17, 26; Сєченова, 4, 19; Потебні, 22-28; Стрілецька, 35; Молоді, 19а, 23; Винниченка, 57; Лугова, 8; Баранова, 3-31; Довженка; Теліги; Польова. Крім цього, повідомляли лучани про те, що не працює світлофор на просп. Соборності, 21б.
18 дзвінків надійшло через зупинки ліфтів.
Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак, надійшло 1 повідомлення, яке передано в КП «Ласка».
32 звернення за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної варти. Вони стосувались порушення правил благоустрою та прибирання територій після демонтажу гаражів, зрізання та вивезення зрізаних дерев, косіння трави, голосної гри вуличних музикантів в центрі міста, руху та паркування транспортних засобів на тротуарах, стихійної торгівлі, проведення будівельних робіт, паління в громадських місцях.
23 дзвінки стосувався роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, великий інтервал та недотримання графіків руху, відсутність навігаторів, грубу поведінку водіїв, порушення ними правил дорожнього руху, на маршрутах №№1; 4; 9; 14; 18; 22а; 23; 24; 26; 28; 31; 47. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, ще 4 повідомлення були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті та переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.
Жителями м.Луцька за період з 7 по 21 серпня 2017 року ініційовано 14 петицій, на 7 із них, на даний час, триває збір підписів. На платформу “Відкрите місто” за вищезазначений період надійшло 8 повідомлень.
Перший заступник міського голови Григорій Недопад звернувся до керівників ЖКП, інших комунальних підприємств, які займаються благоустроєм, з прохання відповідально поставитися до прибирання міста до свят. Він акцентував, що потрібно прибрати з вулиць зрізане гілля працівниками Обленерго.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)