За два тижні у групу оперативного реагування “15-80” надійшло 1344 телефонних звернення
Сьогодні під час оперативної наради директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп'як поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80” з 30 жовтня до 12 листопада.
За звітний період на адресу міської ради надійшло 1344 телефонних звернень (в середньому 96 за добу), 269 з них, інформаційно-консультативного характеру.
Найбільше звернень стосувались житлово-комунальної сфери нашого міста, а саме 476. На виконання в ЖКП-2 було передано 31 повідомлення; ЖКП-3 – 92; ЖКП-7 –91; ЖЕК-8 ЖБК – 62; ЖКП-11 – 42; ТзОВ «М.Ж.К.» – 117. Така кількість дзвінків зумовлена проханнями лучан налагодити систему теплопостачання в будинках та по окремих стояках.
На адресу ДКП «Луцьктепло» надійшло 163 звернення. Протягом звітного періоду виникали пориви тепломережі на вул. Рівненська, 105-109; Кравчука, 2, 8; 19; Лугова, 2; Наливайка, 2, 4; Винниченка, 12, 25; Січова, 2; Федорова, 1-5; просп. Волі, 10-14; Молоді, 8а; Відродження, 9; 14-16.
162 дзвінка стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго». Мешканці будинку на вул. Шухевича, 4 неодноразово звертались з проханням зняти тимчасовий кабель між будинками № 4, 6, а мешканці вул. 8-го Березня, 39-41 – вивезти гілля після чистки ліній електромереж, однак, ці питання залишаються невирішеними.
Продовжує непокоїти мешканців міста відсутність зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій, з цього питання надійшло 80 дзвінків. За даний період було відновлено освітлення на вул. Ковпака, 15; Шота Руставелі, 9; Рівненська, 125; Профспілкова, 10; Градний Узвіз, 14, 18; Федорова, 7; Кутузова, 46; Глушець, 25а; Стрілецька, 43; Щедріна, 22, 24, 26.
На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 47 повідомлень. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів нарікали мешканці з вул. Огієнка, 20; Чорновола, 2а; Г.Гулевичівни, 4; Володимирська, 49; Семиренка, 16; Ковельська, 6; Лесі Українки, 20; Січова, 2; Миру, 50; Народних Дружинників, 13; Щусєва, 20а; Захарова, 5, 7, 12, 14; Ветеранів, 7, 9; Рівненська, 83а; Наливайка, 52; Мечнікова, 17, 19.
30 дзвінків надійшло від мешканців будинків, в яких створені ОСББ. Вони стосувались відсутності опалення, холодної та гарячої води, затоплення квартир та підвальних приміщень, прочистки каналізаційної мережі, заміни сантехнічного обладнання. Телефонували з таких адрес: Соборності, 4/99; 13б/108; 24/179; Гордіюк, 8/42; Молоді, 7/6; Ковельська, 9/53; Софії Ковалевської, 23/16; Гулака-Артемовського, 15/39; Січова, 3/160; Чекаліна, 11/40; просп.Волі, 45; Відродження, 8а/10, 18; 9/17, Київський майдан, 3/50.
27 звернень, які надійшли в групу «15-80», стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано пориви водопроводу на вул. Братковського кут Драгоманова, Християнська, 32, Семиренка, 4; відремонтовано пожежний гідрант на вул. Грабовського, 13б; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на вул. Львівська, 61б, Ковельська, 9, Л.Українки, 67, просп. Соборності, 13б, Відродження, 49; закрито колодязь на вул. Нестора Бурчака кут Літня; зроблено благоустрій на вул. Ковельська, 4.
29 дзвінків стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, великий інтервал та недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв, порушення ними правил дорожнього руху, відмову перевозити пасажирів з пільговими посвідченнями на маршрутах №№1; 3; 9а; 10; 12; 14; 16; 18; 19; 23; 26; 28; 29; 31; 47. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, ще 5 повідомлень були викликані через неналежний рух тролейбусів у місті та переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.
На веб-платформу “Відкрите місто” за вищезазначений період лучанами надіслано 25 повідомлень з питань, що стосуються життєдіяльності міста.
Секретар міської ради виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт зауважив, що необхідно активніше реагувати на звернення громадян. Інколи одна і та ж проблема не вирішується тижнями. Якщо її не можна вирішити негайно, то треба людям це пояснити і сказати, коли все буде зроблено. За його словами, не повинно бути такого, що людину просто ігнорують і не відповідають на її прохання.
Також Григорій Пустовіт звернув увагу на покращення ситуації з перевезенням пасажирів електротранспортом. Він зауважив, що за час роботи на посаді директора ЛПЕ Володимира Пуца кількість скарг на рух тролейбусів значно зменшилася.
Проте, лучани не перестають нарікати на рух маршрутних таксі. Григорій Пустовіт доручив начальнику управління транспорту та зв'язку Анатолію Миронюку на наступній оперативній нараді поінформувати присутніх про ситуацію з рухом маршрутних таксі та шляхи її вирішення.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)