За три тижні у групу оперативного реагування “15-80” надійшло 2700 телефонних звернень
Сьогодні на оперативній нараді директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп'як поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80” з 9 по 29 жовтня 2017 року.
За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 2700 телефонних звернень (в середньому 128 за добу), 399 з них - інформаційно-консультативного характеру. Така велика кількість дзвінків викликана запуском опалювального сезону, який розпочався в місті з 23 жовтня.
Відповідно, найбільше дзвінків, а саме 966, стосувались роботи ДКП «Луцьктепло». На жаль, із затримкою почали подавати опалення котельні на вул. Потапова, 10; Володимирська, 88; Дорошенка, 2б. Також, виникали пориви тепломережі на вул. Федорова, 1; Кравчука, 12; Дубнівська, 34; просп. Відродження, 7—11; Будівельників, 11; Рівненська, 83-87. Крім цього, внаслідок проведення аварійно-ремонтних робіт були зупинені котельні на вул. Володимирська, 88; Вороніхіна, 15; Боженка, 32; Гулака-Артемовського, 20; Б.Хмельницького, 53 та бойлерні на вул. Арцеулова, 3; Федорова, 4; Кравчука, 3, 26г; К.-Карого, 11; просп. Молоді, 5; Соборності, 3, 16, 20, 44. Це призвело до тимчасової відсутності гарячої води та опалення в помешканнях лучан. Разом з тим, надходили нарікання на недостатні параметри гарячого водопостачання. На контролі залишається виконання благоустрою після проведення ремонтних робіт на мережі біля будинків на просп. Волі, 10-12; 48.
606 звернень стосувались житлово-комунальної сфери нашого міста. На виконання в ЖКП-2 було передано 71 повідомлення; ЖКП-3 – 134; ЖКП-7 –64; ЖЕК-8 ЖБК – 111; ЖКП-11 – 40; ТзОВ «М.Ж.К.» – 159. Така кількість дзвінків зумовлена проханнями лучан запустити теплопостачання в будинках та розповітрити системи опалення.
Разом з тим, нарікали лучани на занедбаний стан тротуарів на вул. Рівненській та велику кількість сміття в парку Героїв Майдану та Небесного Легіону.
Крім цього, на контролі залишаються численні звернення, щодо відсутності опалення в будинках (Винниченка, 16 - ЖКП-3; Січова, 1; Відродження, 14а; 26а - ЖКП-7; Соборності, 12 – ЖЕК-8 ЖБК) та по окремих стояках.
292 дзвінки стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями так і аварійними. Про відсутність електроенергії повідомляли мешканці з таких адрес: Градний Узвіз, 15; Володимирська, 103; Стрілецька, 8; Супутника, 7, 9; Чекаліна, 30; Станіславського, 11, 48а; Потебні, 40; Гнідавська, 65; Данила Галицького, 7; Січова, 1; Відродження, 11, 20; Молоді, 11; Вороніхіна, 24; Ветеранів, 1, 3; Софії Ковалевської, 23; Мазепи, 10; Захарова, 9; Лесі Українки, 65; Грушевського, 11, 14, 25, 33; Арцеулова, 3, 9; Перемоги, 10, 26; Молоді, 8а; Сухомлинського, 4; Липинського, 2, 7, 9; К.-Карого, 11; Чорновола, 2, 8, 18, 28. Протягом 29 жовтня неодноразово пропадала напруга в будинках на вул. Ковельська, 75, 89, 91, 93, 104, 110, 112; Милушська, 1; Ясенова, 9. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».
Продовжує непокоїти мешканців міста відсутність зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій, а саме 85 дзвінків.
На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 79 повідомлень. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів нарікали мешканці з вул. Баранова, 32, 77, 87; Січова, 2, 10, 21а, 28; Ветеранів, 5, 21а; Степова, 100; Вавілова, 6; Струтинської, 13; Іващенка, 1а, 2; Дорошенка, 9, 18; Наливайка, 2, 14, 45; Народних Дружинників, 13, 16; Щусєва, 18; Л.Українки, 36, 40; Ковельська, 4, 6; Ківерцівська, 18, 28; Гущанська, 23а, 25, 52; Станіславського, 36, 40, 42; Сєченова, 10; Мечнікова, 13; Мазепи, 53; Даргомижського, 5. На жаль, деякі адреси повторюються протягом трьох неділь неодноразово. Також повідомляли мешканці про відкриті колодязі зливової каналізації на вул. Градний Узвіз, 14-18; Наливайка, 14; Львівська/ навпроти ЛДТУ.
41 дзвінок надійшов від мешканців будинків, в яких створені ОСББ. Вони стосувались відсутності електроенергії, опалення, холодної та гарячої води, затоплення квартир та підвальних приміщень, проведення перепланування в квартирі.
40 звернень, які надійшли в групу «15-80» стосувались діяльності КП «Луцькводоканал».
19 звернень направлено на виконання в ПАТ «Волиньгаз». В зв’язку з встановленням приладу обліку, припиняли газопостачання в будинках на просп. Молоді, 7, 9, внаслідок проведення планово-технічного огляду – в будинках на вул. Прогресу, 3; Кравчука, 15а, 46. Також, про відсутність газу повідомляли мешканці будинків на вул. Гордіюк, 33, 41; Стрілецька, 3; Дубнівська, 31.
Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак, надійшло 8 повідомлень від мешканців вул. Конякіна, 15, 17; Коперніка, 34; Др..Народів, 1, 9; Рогова, 35; просп. Відродження, 9, які передано в КП «Ласка».
28 дзвінків стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, великий інтервал та недотримання графіків руху, незадовільний стан автобусів на маршрутах №№3; 4; 9; 9а; 17; 17а; 24; 25; 29; 31; 47. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, ще 8 повідомлень були викликані через неналежний рух тролейбусів у місті та переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.
21 звернення за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної варти.
Так як найбільше звернень стосувалося забезпечення квартир лучан теплом, виконувач повноважень міського голови, секретар міської ради Григорій Пустовіт попросив директора ДКП “Луцьктепло” Валентину Малютіну поінформувати про ситуацію у місті з опаленням. Вона повідомила, що на даний час у місті всі котельні працюють. Були окремі проблеми, пориви мережі теплопостачання, вони ліквідовані. Також після ремонтних робіт, запрацювали котельні на вулицях Потапова і Володимирська. Залишаються окремі невирішені питання в ОСББ та через встановлення індивідуальних теплових пунктів. Не вдалося належним чином налагодити співпрацю з ЖКП №8, ТзОВ «М.Ж.К.» та ЖБК.
Григорій Пустовіт вважає, що потрібно краще співпрацювати з ОСББ, адже це нова структура, і не усі керівники ОСББ мають необхідний досвід роботи. Він також доручив керівникам ЖКП №8, ТзОВ «М.Ж.К.» взяти на особистий контроль усі скарги і оперативно розповітрювати системи теплопостачання у будинках. Неприпустимо, щоб люди скаржилися на відсутність електроенергії у будинках. Ці проблеми потрібно вирішити негайно.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)