За три тижні в групу оперативного реагування “15-80” надійшло понад тисячу телефонних звернень
Під час оперативної наради директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп'як інформувала про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80” у період з 21 серпня по 10 вересня 2017 року. За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 1017 телефонних звернень (в середньому 48 за добу), переважна більшість із них- інформаційно-консультативного характеру.
Найбільше звернень стосувалось житлово-комунальної сфери нашого міста, а саме 169.
86 дзвінків стосувались роботи ДКП «Луцьктепло». Внаслідок проведення аварійно-ремонтних робіт були зупинені котельні на вул. Гулака-Артемовського, 20; 8-го Березня, 3; Винниченка, 30; Новочерчицька, 3; Карбишева, 2 та бойлерні на вул. К.-Карого, 11; Вавілова, 6; Січова, 3; Писаревського, 4; просп. Молоді, 10. Це призвело до тимчасової відсутності холодної та гарячої води в помешканнях лучан.
74 звернення стосувались відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними.
60 дзвінків, що надійшли в групу «15-80» стосувались діяльності КП «Луцькводоканал».
На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 46 повідомлень.
7 дзвінків надійшло через зупинки ліфтів. На даний час не працює ліфт в будинку на вул. Озерецька, 12/2під (вийшла з ладу станція управління).
Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак, надійшло 6 повідомлень, які передано в КП «Ласка».
11 звернень надійшло від мешканців будинків, в яких створені ОСББ. Вони стосувались відсутності холодної та гарячої води, затоплення приміщень, прочистки каналізаційних стояків, влаштування відмостки біля будинку. Телефонували з таких адрес: Волі, 44/2; Гордіюк, 8/42; Рівненська, 111/37; Дубнівська, 12; Конякіна, 8; Соборності, 32/101; Саперів, 10/36.
45 дзвінків за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної варти. Вони стосувались порушення правил благоустрою та прибирання територій після демонтажу гаражів, зрізання та вивезення зрізаних дерев, косіння трави, голосної гри вуличних музикантів в центрі міста, стихійної торгівлі, проведення будівельних робіт, перекриття заїздів на прибудинкові території, зливу нечистот, спалювання сміття.
Крім того, ще 7 повідомлень були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті та переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.
Приємно візначити, що значно зменшилась кількість повідомлень щодо неприємного запаху нечистот у повітрі, який поширюється на території міста. З цього приводу за три тижні отримали 19 звернень, про які поінформовано працівників відділу екології.
43 повідомлення стосувалися роботи транспорту у місті Луцьку. Мешканці нарікали на відсутність навігаторів у маршрутних таксі, неналежну поведінку водіїв на окремих маршрутах. Усі звернення передано в управління транспорту і зв'язку.
Заслухавши доповідача, виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт зауважив, що чимало лучан нарікають на відсутність освітлення на вулицях та у дворах житлових будинків. Він доручив директору КП “Луцьксвітло” Валерію Мазіну розібратися у ситуації. У свою чергу, Валерій Мазін повідомив, що через два тижні освітлення буде відновлено.
Окремо Григорій Пустовіт звернув увагу на стан прибирання територій. “В цілому місто прибирають, але все ж в окремих районах- Привокзальному, проспекті Відродження, на вулиці Ветеранів є неприбрані місця, на які потрібно звертати більше уваги керівникам житлово-комунальних підприємств”, - наголосив він. А директор КП “Луцькспецкомунтранс” Валерій Кузьмич повідомив, що внаслідок неправильного сортування твердих побутових відходів мешканцями міста, скидання будівельного сміття в контейнери почала виходити з ладу сміттєприбиральна техніка. Тому необхідно проводити роз'яснювальну роботу серед населення та керівників ОСББ щодо сортування сміття та своєчасного вивезення відходів.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)