1. Головна
  2. Оперативна інформація

За звітний період в групу оперативного реагування «15-80» департаменту ЦНАП надійшло 1140 звернень

   Під час сьогоднішньої оперативної наради міський голова Микола Романюк нагородив Почесною грамотою за сумлінну працю в органах місцевого самоврядування, високий професіоналізм, вагомий особистий внесок у соціально-економічний розвиток міста, а також з нагоди особистого ювілею начальника відділу фінансового контролю та аудиту міської ради Валентину Малютіну. Потім директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як поінформувала присутніх про роботу очолюваного нею підрозділу.

   Вона зауважила, що з 8 по 21 жовтня 2013 року в групу оперативного реагування «15-80» департаменту ЦНАП надійшло 1140 звернень (за аналогічний період минулого року 1536 телефонних звернень, за 2011 рік – 1107). Із них 155 – це звернення інформаційного характеру (в середньому 80 за добу). Проте протягом 8-12 жовтня  відбулося збільшення кількості звернень, викликане наріканнями на роботу ДКП «Луцьктепло». І хоча опалювальний сезон 2013-2014 років було розпочато у місті Луцьку ще 30 вересня 2013 року, спеціалістами підприємства подекуди ще проводились роботи по налагодженню систем опалення. Щодо цієї проблеми надійшло 460 дзвінків (40 відсотків від загальної кількості).

   235 телефонних дзвінків стосувалися діяльності департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП міста. Як і за попередній період, переважна більшість повідомлень надійшла стосовно проблем протікання покрівель, проханням виконати ремонтні роботи дорожнього покриття вулиць та прибудинкових територій та неналежного надання комунальних послуг. Зокрема, телефонували жителі з вул. Гнідавської 63; Винниченка, 49; Володимирської, 103, 112; вул. Гордіюк, 43; просп. Молоді, (біля ТЦ «Гостинець»); просп. Волі, 48, а також виконання благоустрою території біля будинків на вул. Ветеранів, 1-3 (спуск до містка через р. Сапалаївку). Значна частина повідомлень стосувалась нарікань на неналежне прибирання опалого листя на вулицях міста.

   Хоча інформація про планове відключення електроенергії постійно розміщується на офіційному сайті Луцької міської ради, велика кількість, а саме, 58 звернень надійшло щодо неналежного електропостачання житлових будинків та споруд, викликаних, як плановими ремонтними роботами, так і аварійними ситуаціями. Зокрема, телефонували мешканці з будинків на вул. Степова, 99; Селищна; Хотимська; Новочерчицький масив; Винниченка; Шопена, Конякіна, Гордіюк. Усі звернення передані на виконання до надавача послуг ПАТ «Волиньобленерго».

   39 звернень із загальної чисельності стосувались діяльності КП «Луцькводоканал», що були викликані внаслідок пориву водопроводів на вул. Єршова кут просп. Відродження, Рогова, 7; Кафедральна кут Д. Галицького. Усі роботи виконані.

    Щодо відновлення зовнішнього освітлення прибудинкових територій надійшло 23 повідомлення, зокрема телефонували мешканці будинків на вул. Світлій, 3, Сагайдачного, (вся вулиця); Н. Ужвій; Гребінки, 10; Дубнівської; Станіславського, Гущанської, Гордіюк, Ветеранів, 1; бульв. Дружби Народів, 9. Надходили неодноразові звернення мешканців щодо непрацюючого світлофору на просп. Відродження, (біля гімназії № 18). На даний час роботу світлофора відновлено.

   26 звернень стосувались руху пасажирського транспорту, нарікали лучани на відсутність рейсів маршрутних автобусів, порушення водіями правил дорожнього руху та відмову зупинятися в зв’язку з їх переповненістю (скарги надійшли на маршрути (№ 4; 9; 9а; 12; 15; 18; 24; 30; 31; 32; 47). Неодноразові дзвінки надходили з проханням продовження графіку руху тролейбусів № 1, 2 до ринку на вул. Боженка. Ці звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку.

   За звітний період на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 12 повідомлень  про  несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та засмічення біля контейнерів після їх забирання, а саме: телефонували жителі будинків з вул. Щедріна, 74, 76; Богачука, 25; просп. Відродження, 51. На контролі залишається 1 звернення стосовно відсутності решітки на колодязі зливової каналізації на вул. Львівській, 75.

   13 дзвінків було викликано перебоями в роботі ліфтів та їх ремонтом,  на цей час всі ліфти в роботі.

   Кількість звернень щодо безпритульних собак за звітний період збільшилася і становила - 35 повідомлень. Телефонували мешканці з будинків на вул.: 8 Березня;  Чорновола, Мамсурова, Кравчука, Шевченка, просп. Перемоги, Відродження, Соборності, Волі.

   Не зважаючи на розпорядження міського голови «Про заборону спалювання листя, залишків сухої рослинності та побутових відходів у місті Луцьку», актуальними залишалися нарікання лучан щодо задимлення навколишнього середовища внаслідок спалювання залишків сухої рослинності, опалого листя та побутових відходів на присадибних ділянках та прибудинкових територіях, особливо у вечірні години та вихідні дні. Телефонували жителі з вулиць Степова; Баранова; Б.Хмельницького, 28а. Всі звернення передано працівникам відділу муніципальної дружини для вжиття відповідних заходів. На завершення виступу Лариса Карп’як апелювала до лучан, щоб при зверненні на службу «15-80», вони залишали номери телефону для оперативного реагування.

    Микола Романюк зауважив, що на анонімні дзвінки не варто реагувати, адже це забирає час і ресурси, а скарги не завжди об’єктивні. Добре, що зменшилася кількість звернень, які стосувались руху пасажирського транспорту. Міський голова зауважив, що потрібно, щоб  тролейбуси, як і автобуси, чітко дотримувалися графіка руху. Він розповів, що  на прийом проходили лучани і скаржилися на рух маршрутів №1 та 2.

    За словами міського голови, потрібно активніше вирішувати проблеми ЖКГ. Зокрема, поточний ремонт дахів буде здійснюватися за рахунок коштів, які сплачують мешканці за утримання будинків.

   Також Микола Романюк поінформував, що у соціальній мережі «Фейсбук» до нього звернулися мешканка будинку № 7, що на вул. Кравчука. Вона повідомила, що на відстані 8-10 метрів від її будинку знаходяться кабелі під напругою  й там гуляють діти. Тож лучанка попросила посприяти у вирішенні цього питання. Міський голова дав доручення вирішити ситуацію відповідним структурним підрозділам.

   Відділ інформаційної роботи міської ради

   (777904, 777946, 724727, 720665)