1. Головна
  2. Оперативна інформація

Завершено проведення дослідження задоволеності замовників наданими послугами

   В рамках реалізації Програми створення Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку та з метою вивчення громадської думки щодо оцінки якості послуг, які надаються виконавчими органами міської ради, розробки і реалізації заходів з підвищення якості надання адміністративних послуг у місті відбулося анкетування в період з 20.02.2012 до 20.03.2012. Громадська думка вивчалася з ініціативи Миколи Романюка, який 08.02.2012 підписав відповідне розпорядження.
   Для  об’єктивності та достовірності опитування міська рада залучала до організації і проведення дослідження в рамках проекту   «Впровадження Центру муніципальних послуг у Луцьку, як інноваційного механізму обслуговування громади міста» ВОГО «Фонд місцевого розвитку».
   Станом на сьогодні опрацьовано 1661 анкету, вивчено пропозиції та зауваження, які громадяни підмітили у роботі виконавчих органів міської ради. Серед найпоширеніших пропозицій: відведення спеціальних місць для написання заяв, заповнення документів; забезпечення зручних умов для інвалідів; збільшення інформування та роз’яснень, які стосуються переліку послуг, які надаватиме ЦНАП, форми взаємодії спеціалістів з громадянами, оприлюднення прийомних днів тощо; збільшення чисельності працівників, які виконуватимуть організаційно-розпорядчі та консультаційно-дорадчі функції. 
   Проводилося анкетування в усіх виконавчих органах міської ради, які надають послуги громадянам.

   За результатами дослідження буде підготовлений узагальнений аналітичний звіт міському голові, який оприлюднять на офіційному сайті Луцької міської ради. Також питання буде винесено на громадське обговорення
   Дані, отримані під час опитування, будуть використані для розробки та реалізації заходів з підвищення якості надання адміністративних послуг виконавчими органами міської ради при створенні Центру надання адміністративних послуг. Нагадаємо, що подібні опитування міська рада проводить щорічно, їх результати використовують для вдосконалення роботи.   


   Відділ інформаційної роботи міської ради
   (777904, 724727, 720665, 777946)