1. Головна
  2. Оперативна інформація

Зросла довіра лучан до діяльності міської ради

   Що стосується діяльності міської ради, виконавчого комітету та виконавчих органів ради, міський голова Микола Романюк у своєму звіті перед громадою констатував.

   У минулому році проведено 18 сесій міської ради, ухвалено 1247 рішень, затверджено 18 цільових програм, направлених на поточний та перспективний розвиток міста.

   Виконавчим комітетом міської ради проведено 41 засідання, ухвалено 2 136 рішень. Заслухано 27 звітів керівників комунальних підприємств та закладів міської комунальної власності щодо фінансово-економічної діяльності та надання послуг мешканцям міста.

   Станом на 1 січня 2013 року структура виконавчих органів міської ради складається із  38 підрозділів. У минулому році  було створено 2 виконавчих органи: відділ фінансового контролю та аудиту та департамент «Центр надання адміністративних послугу місті Луцьку». Хочу зауважити, що для створення цих двох структур  додатково штат працівників міської ради не збільшувався, а відбувалась ротація та переведення посадовців з інших підрозділів.

   За минулий рік від мешканців міста надійшло письмово 7 347 звернень.  Збільшилась довіра лучан до групи оперативного реагування «15-80» для вирішення їх повсякденних проблем. На цю службу у минулому році надійшло 23 з половиною тисяч телефонних звернень громадян.

   Уся діяльність міської влади активно та систематично висвітлюється  на офіційному сайті міської ради та у ЗМІ.

   Міський голова висловив подяку усім регіональним та місцевим засобам масової інформації за тісну співпрацю з владою, об’єктивність,  неупередженість, оперативність та актуальність при висвітленні питань життєдіяльності міста. «Завдяки також і вашій інформації лучани можуть скласти повну картину усього, що відбувається в житті міста та дати  оцінку роботи влади», - констатував він.

 

   Відділ інформаційної роботи міської ради

   (777904, 777946, 720665)