Зросла довіра лучан до діяльності міської ради
Що стосується діяльності міської ради, виконавчого комітету та виконавчих органів ради, міський голова Микола Романюк у своєму звіті перед громадою констатував.
У минулому році проведено 18 сесій міської ради, ухвалено 1247 рішень, затверджено 18 цільових програм, направлених на поточний та перспективний розвиток міста.
Виконавчим комітетом міської ради проведено 41 засідання, ухвалено 2 136 рішень. Заслухано 27 звітів керівників комунальних підприємств та закладів міської комунальної власності щодо фінансово-економічної діяльності та надання послуг мешканцям міста.
Станом на 1 січня 2013 року структура виконавчих органів міської ради складається із 38 підрозділів. У минулому році було створено 2 виконавчих органи: відділ фінансового контролю та аудиту та департамент «Центр надання адміністративних послугу місті Луцьку». Хочу зауважити, що для створення цих двох структур додатково штат працівників міської ради не збільшувався, а відбувалась ротація та переведення посадовців з інших підрозділів.
За минулий рік від мешканців міста надійшло письмово 7 347 звернень. Збільшилась довіра лучан до групи оперативного реагування «15-80» для вирішення їх повсякденних проблем. На цю службу у минулому році надійшло 23 з половиною тисяч телефонних звернень громадян.
Уся діяльність міської влади активно та систематично висвітлюється на офіційному сайті міської ради та у ЗМІ.
Міський голова висловив подяку усім регіональним та місцевим засобам масової інформації за тісну співпрацю з владою, об’єктивність, неупередженість, оперативність та актуальність при висвітленні питань життєдіяльності міста. «Завдяки також і вашій інформації лучани можуть скласти повну картину усього, що відбувається в житті міста та дати оцінку роботи влади», - констатував він.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 720665)